Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Avstemming FK 13 Bevegelse

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Se resultatene: Avstemming FK 13
Azi 6 8,22%
Kisha 1 1,37%
Sitron 18 24,66%
Bella 76 0 0%
Carmenzita 2 2,74%
Imma 6 8,22%
Beate 2 2,74%
Tuddelu 22 30,14%
Tove 2 2,74%
Skytte 0 0%
SmarteSmelt 3 4,11%
Britta 3 4,11%
Lykketrollet 0 0%
Prinsessechiefen 2 2,74%
Jane 2 2,74%
FarOutFishing 4 5,48%
Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-08, 19:50   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Sitron fikk min.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 19:59   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Det stod mellom Britta og Tuddelu for min del og siden sistnevnte har fått stemmer av meg i de to (eller var det tre) siste konkurransene, så ble det Britta som fikk stemmen min.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 20:53   #23
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Stemt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 22:07   #24
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Her var det mange fine bilder.

Tuddelu fikk min stemme, imponerende bilde.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 22:18   #25
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Jeg har stemt men kjenner at jeg er pittelitt fornærma over at mitt bilde ikke fikk være med i avstemmingen

Er jeg glemt, eller ble jeg veiet og funnet for lett?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 23:21   #26
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har stemt men kjenner at jeg er pittelitt fornærma over at mitt bilde ikke fikk være med i avstemmingen

Er jeg glemt, eller ble jeg veiet og funnet for lett?

Du hadde ikke linket til bidraget ditt i konkurranse-tråden. Derfor....

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 23:42   #27
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Her var det mange fine bilder, og valget mitt falt på SmarteSmelt.

  Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 23:57   #28
Ke@
Aktiv
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Innlegg: 221
Ke@ er litt kul
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

stemt..

__________________
Ke@ og Lillegutt f.2002.
Nummer 2 kommer i mars.
Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 08:06   #29
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Du hadde ikke linket til bidraget ditt i konkurranse-tråden. Derfor....

Aha!

Ante ikke at jeg måtte gjøre det, jeg Ja, ja.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 08:16   #30
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Mange flotte bilder !!!!

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 21:12   #31
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Jeg tok bare med de som linket ja...første gangen jeg lager konkurranse også, så jeg holdt meg til reglene, og tenkte ikke over at jeg måtte lete rundt for å se etter andre bidrag. Sorry.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 22:01   #32
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Aha!

Ante ikke at jeg måtte gjøre det, jeg Ja, ja.


Da vet du det til neste gang

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 22:08   #33
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har stemt men kjenner at jeg er pittelitt fornærma over at mitt bilde ikke fikk være med i avstemmingen

Er jeg glemt, eller ble jeg veiet og funnet for lett?

Jeg er heller ikke med på avstemmingen.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:06   #34
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Sånn generelt så er det litt jobb med avstemmingen, så det er fint om alle leser reglene og legger link til sin tråd så man slipper å lete. Når det er mange deltakere, som her, så merker man ikke om man hopper over en eller to heller... Jeg hoppet vel over enda flere tror jeg.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 09:05   #35
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Jeg glemte å legge en link i den tråden... har gjort det tidligere. Jeg har derimot ikke fått med meg at det er supernødvendig, og nå leste jeg konkurransereglene og ser at det står jo der...

Sitat:

Regler:
- Dere kan legge inn 1 bilde hver.
- Bildene postes i egen tråd under bildekritikk 1
- Merk din tråd med "FK13"
- Link til din tråd i denne tråden!
- Bildet skal være tatt av dere selv.
- Det skal ikke være manipulert i bildebehandlingsprogram (cropping og enkle justeringer er ok).

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 19:36   #36
LinKa
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Denne var vanskelig. Både Sitron, Tuddelu og Smelt skulle fått en stemme av meg!!

  Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 19:39   #37
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Imma fikk min stemme. Herlig bilde.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 22:21   #38
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Veldig mange flotte bilder.

Jeg stemte på Beathe sitt bilde denne gangen.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:52   #39
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemming FK 13 Bevegelse

Siste dag å stemme i dag! Vi sier kl 15!

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no