Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tursandaler

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-20, 00:23   #21
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tursandaler

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det ser ikke ut til at de har stramming bak på hælen? Jeg tror jeg må ha det, om str. 36 skal passe...

Er bare stramming foran på ankelen, men stoffet på baksiden er tight. Ser barneversjonen av samme ble lenket til, kanskje den passer best.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-20, 17:49   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tursandaler

Jeg kan oppdatere med en vinner her. Bean fikk rett, det ble Ecco Offroad.

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Jeg har smal fot og bruker Ecco offroad sandaler til tur bruk. Når jeg tenker meg om så har hele familien slike sandaler.

Jeg har prøvd utallige sandaler nå, og Ecco var de som på mest behagelig måte lot seg stramme godt nok, og som ga best støtte rundt ankelen. Jeg synes de ser litt «konservative» ut, men alt som så mer sporty ut hadde enten for smale remmer eller for dårlig stramming og påfølgende for dårlig støtte. Jeg kunne nok ønsket meg grovere såle, men det blir jo uansett ikke at jeg bruker sandaler på de veldig kuperte turene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-20, 18:51   #23
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tursandaler

Jeg skulle inn og anbefale Ecco, men du har visst funnet ut at det er svaret allerede.

Jeg har hatt mine i mange år, og de funker fortsatt tipp topp og har dempingen i behold.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-20, 22:36   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tursandaler

Jeg er på mitt andre eller tredje par ecco, jeg liker dem godt. Mannen har også den.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no