Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-16, 12:42   #41
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Jeg kan erindre å ha hørt den, men husker ikke teksten.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 12:45   #42
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Eg var sikker på at eg aldri hadde høyrt den, til eg såg heile regla. Eg trur eg har høyrt ein sikkert litt heimelaga versjon av den.




Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg likte heller ikke disse da jeg var barn, men nå liker jeg dem. Illustrasjonene til Geitekillingen som kunne telle til ti er jo kjempefine!

Men de aller fineste tegningene har Thore Hansen, som har illustrert bøkene om Ruffen.

Thore Hansen har fantastiske teikningar! Eg har drøssevis av bøker han har illustrert, kun pga teikningane.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 12:47   #43
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Eg var sikker på at eg aldri hadde høyrt den, til eg såg heile regla. Eg trur eg har høyrt ein sikkert litt heimelaga versjon av den.

Thore Hansen har fantastiske teikningar! Eg har drøssevis av bøker han har illustrert, kun pga teikningane.

Ja, jeg har lenge lurt på om det har vært mulig å kjøpe trykk eller plakater. Si fra om du vet om noe! :avsporer_i_vilden_sky:

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 12:48   #44
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Jeg husker verset som en sang fra kassetten det er bilde av over her.

Jeg likte illustrasjonene godt, husker jeg. Har alltid likt mye farger og mønster.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 12:59   #45
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Kan den godt, og har brukt den selv når jeg tørket barnas tær etter kveldsbad.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:03   #46
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

"Ditt sinn monne flyve så vide omkring", etc. Den kjenner alle, da?)

Det finnes knapt noe mer barndomsminnete enn den sangen. Den og Blåveispiken.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:05   #47
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Det stemmer bra at boka er eldre enn 1972, når jeg tenker meg om. Men det er sikkert bokklubben sin utgave jeg fikk. Boka hadde nemlig allerede en veldig "gammeldags stil". Den og sangboka til Prøysen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:05   #48
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, jeg kjenner til den. Den var med på en av "Barnas Viser"-kassettene jeg hadde som barn. Denne:


Den husker jeg. Vi hadde den på LP. *knirk*

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:05   #49
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.


Men de aller fineste tegningene har Thore Hansen, som har illustrert bøkene om Ruffen.

Ruffen! Tusenogtredve!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:09   #50
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Å, de stygge tegningene til Vivian Zahl-Olsen, Adrienne! Jeg husker jeg aldri likte dem som barn. Alle fikk så rare neser, bl.a.

Jeg har aldri likt Vivian Zahl-Olsens tegninger. Sommeren på Mirabelløya skremte meg skikkelig.

Hun står vel for øvrig ikke inne for tegningene sine lenger, er det ikke så? Av religiøse årsaker?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:13   #51
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Vivan Zahl-Olsen sine tegningen får meg automatisk til å gnisse tenner. De pirker i noe veldig irriterende.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:15   #52
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har aldri likt Vivian Zahl-Olsens tegninger.


Enig. Men jeg tror jeg likte Fru Pigalopp av en eller annen grunn.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:23   #53
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har aldri likt Vivian Zahl-Olsens tegninger. Sommeren på Mirabelløya skremte meg skikkelig.

Hun står vel for øvrig ikke inne for tegningene sine lenger, er det ikke så? Av religiøse årsaker?

Dette må du utdype. :nysgjerrig:

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:39   #54
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Dette må du utdype. :nysgjerrig:

Jeg prøvde å google dette, men nå fant jeg ingenting. Men jeg mener å ha lest om dette i lokalavisa for noen år siden at hun ikke ville intervjues, da hun ikke lenger sto inne for tegningene sine pga. at hun i voksen alder hadde funnet en tro og nå så på sine tidligere tegninger som for verdslige. Jeg mener også å ha lest flere referanser til dette, men nå finner jeg INGENTING. Men jeg kan da umulig ha drømt det?

Men jeg finner mange referanser til Visjon Norge og lignende, så det er kanskje ikke helt utelukket.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:41   #55
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Det stemmer at hun ble kristen, og en stund sluttet å tegne. Så begynte hun igjen og tegnet andre ting enn før, så vidt jeg husker.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 13:51   #56
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Fant oppslag på en del New Age-ting på henne da jeg googlet, men ingenting i den retningen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 14:01   #57
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Det ringer en bjelle langt borte et sted, så jeg har sikkert lest/hørt den en gang for 30 + år siden. Jeg kan den ikke utenatt, og barna mine tror jeg nok aldri har hørt den.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 14:09   #58
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Jeg kan den så godt som utenat.

Tror det var i boka "Du og jeg og vi to" jeg har den fra. Den boka ble brukt til den ikke hang sammen mer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 14:12   #59
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg kan den så godt som utenat.

Tror det var i boka "Du og jeg og vi to" jeg har den fra. Den boka ble brukt til den ikke hang sammen mer.

Samme her.

http://www.nb.no/nbsok/nb/0fe225b538...6dfd?lang=no#9

Husker tegningene enda.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-16, 14:13   #60
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner alle regla "Den første lille grisen"?

Jeg svarte i den andre tråden. Gåsemorboka står sterkt i vår familie. Jeg vokste opp med den, og har latt Ullungen gjøre det samme. Kan ikke alle versene utenatt, men mange av dem, blant annet dette.

Ullungen har arvet min evne til å lære utenatt, og jeg husker hun satt og kvernet hele Her ser du huset ved Møllebekken om og om igjen på en litt lang drosjetur fra flyplassen til hotellet i Thailand. Da var hun fem år gammel. Sjåføren tittet og lo i speilet.

Sitat:

Huset ved Møllebekken


Her ser du huset ved Møllebekken.


Her ser du sekken
som lå i det huset ved Møllebekken


Her ser du musen
som ødela sekken
som lå i det huset ved Møllebekken.


Her ser du pusen
som fanget den musen
som ødela sekken
som lå i det huset ved Møllebekken.


Her ser du hunden
som plaget den pusen
som fanget den musen
som ødela sekken
som lå i det huset ved Møllebekken.


Her ser du kua med flekker på
som jaget den hunden
som plaget den pusen
som fanget den musen
som ødela sekken
som lå i det huset ved Møllebekken.


Her ser du jenta med øyne blå
som melket den kua med flekker på
som jaget den hunden
som plaget den pusen
som fanget den musen
som ødela sekken
som lå i det huset ved Møllebekken.


Her ser du gutten fra Åbenrå
som kysset den jenta med øyne blå
som melket den kua med flekker på
som jaget den hunden
som plaget den pusen
som fanget den musen
som ødela sekken
som lå i det huset ved Møllebekken.


Her ser du sogneprest Tufsoggrå
som viet den gutten fra Åbenrå
som kysset den jenta med øyne blå
som melket den kua med flekker på
som jaget den hunden
som plaget den pusen
som fanget den musen
som ødela sekken
som lå i det huset ved Møllebekken.


Her ser du hanefar Lettpåtå
som vekket den sogneprest Tufsoggrå
som viet den gutten fra Åbenrå
som kysset den jenta med øyne blå
som melket den kua med flekker på
som jaget den hunden
som plaget den pusen
som fanget den musen
som ødela sekken
som lå i det huset ved Møllebekken.

Her er den bondemann Framifrå
som eide den hanefar Lettpåtå
som vekket den sogneprest Tufsoggrå
som viet den gutten fra Åbenrå
som kysset den jenta med øyne blå
som melket den kua med flekker på
som jaget den hunden
som plaget den pusen
som fanget den musen
som ødela sekken
som lå i det huset ved Møllebekken.

Melder meg ellers inn i klubben for oss som aldri har likt tegningene til Vivian Zahl-Olsen.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no