Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sporten for tøffingene blant oss!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 22:48   #1
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sporten for tøffingene blant oss!

Joda, fotball er artig nok det. Men det er en annen idrett jeg virkelig brenner for, og det er ishockey. Så da vil jeg gjerne vite om det er noen flere hockey-interesserte her?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:50   #2
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Men det er en annen idrett jeg virkelig brenner for, og det er ishockey.

Og jeg som trodde du var danser ...

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:55   #3
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Mumriel, her.

Og jeg som trodde du var danser ...

Nå er jeg danser, stemmer det. Men jeg er også pensjonert hockeyspiller. Og pensjonert aerobicinstruktør for den saks skyld, men det kommer det ingen tråd om.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:02   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Og pensjonert aerobicinstruktør for den saks skyld, men det kommer det ingen tråd om.

Næææh, du må ikke stoppe nå som det begynner å bli skikkelig gøy her.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:04   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Ishockey er gøy å se på. Har alltid hatt lyst å spille, aldri gjort det.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:15   #6
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Enda artigere å spille enn å se på, som de fleste andre idretter sikkert. Men Sogndal er kanskje ikke det rette stedet å bo når vi snakker om dette temaet.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:17   #7
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Tror ikke det er noe problem og snakke om det herfra …

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:21   #8
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Tenkte på muligheten til å spille jeg, da.
Nei, snakke om hockey, det klarer dere nok uansett hvor dere er.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 23:34   #9
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Så da vil jeg gjerne vite om det er noen flere hockey-interesserte her?

Jeg er ikke hockey-interessert egentlig, men det er litt pirrende med all den slåssinga

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:16   #10
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Jupp,jeg er vedig hockey interessert
Hva er ditt favorittlag da?

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:20   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Jupp,jeg er vedig hockey interessert
Hva er ditt favorittlag da?

Vedder på at han svarer Sparta.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 08:21   #12
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Flink til å gjette du.

VI SKAL ALLTID BLÅSE BOBLER
BLÅE BOBLER OVERALT
SPARTA VÅRT LAG
DET GODE,STERKE LAG,
SANG OG JUBEL HØYT MOT TAK
VI SKAL ALDRI GLEMME
DE BLÅE GUTTAS KAMP,
FOR VI SKAL ALLTID BLÅSE BOBLER
BLÅE BOBLER OVERALT!
PÅ SPARTA AMFI SKAL VI VINNE
HELE LAGET HENGER MED
NÅ SKAL VI OPP
HELT OPP PÅ TOPP
JA, BREVIKGUTTA KOMMER I ÅR
LA OSS SYNGE SANGEN
OM NORGES SUPERLAG
JA, VI SYNGER SPARTASANGEN
DET ER NORGES BESTE LAG!!!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 08:24   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Leste et glimrende kåseri en gang om forskjellen på menn og kvinner. Og en av forskjellene var at menn kan se pucken. Forfatteren var kvinne, og trodde egentlig at pucken ikke fantes, det var bare noe menn lot som.

Jeg ser heller ikke pucken. Det er ekstra morsomt når man har en sønn som trener ishockey fire-fem ganger i uken.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 08:28   #14
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Næææh, du må ikke stoppe nå som det begynner å bli skikkelig gøy her.

Signerer.

Roper og klapper taktfast: Rylli, Rylli, Rylli!

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 08:43   #15
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Signerer.

Roper og klapper taktfast: Rylli, Rylli, Rylli!

Ok! Hvis du klarer å skrive navnet mitt riktig neste gang, så skal dere få en aerobictråd.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 08:49   #16
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Ok! Hvis du klarer å skrive navnet mitt riktig neste gang, så skal dere få en aerobictråd.

Heter du virkelig Ryli?

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 08:53   #17
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Ok! Hvis du klarer å skrive navnet mitt riktig neste gang, så skal dere få en aerobictråd.

R Y L I

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 08:55   #18
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Jeg er nok sånn halvveis mann, for jeg ser pucken noen ganger. Men jeg har spilt hockey noen år, så jeg er nok rimelig flink til å lese spillernes bevegelser, og kan lettere gjette meg til hvor pucken er.

Ellers finnes det håp for dere også. Jeg har nemlig sett hockey på tv der pucken har fått en stor lysende ring rundt seg. Og der ser du pucken gjennom vantet og alt mulig.
Første gang jeg opplevde det var en NHL-kamp en tidlig morgen. Kom hjem fra nachspiel og slo på tv'n. Ble rimelig shaky og til dels veldig bekymret over helsetilstanden min da jeg så en stor lysende kule som føyk omkring der.
Men jeg har faktisk sett det senere også, i edru tilstand. Helt sant!

Opprinnelig lagt inn av him

Heter du virkelig Ryli?

I hvert fall ikke Rylli!
Det er vel ikke lov å være på forumet under falsk navn? Heter du ikke him?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 08:58   #19
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

I hvert fall ikke Rylli!
Det er vel ikke lov å være på forumet under falsk navn? Heter du ikke him?

Nei, him er nicket mitt, ikke navnet mitt Sorry, var ikke ment slik jeg synes bare det var litt morsomt at du het Ryli. (Og nå må vi slutte eller flytte oss inn i flisespikkeravdeligen. )

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 09:10   #20
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sporten for tøffingene blant oss!

Nei da, jeg heter ikke Ryli. Er det plutselig ikke lov å flisespikke i andre tråder? Jeg trodde det var påbudt å endre tema i en tråd minst hvert tiende innlegg, jeg?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no