Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hvilket kamera har du?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-07, 19:12   #41
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

-Canon EOS 3000
-Canon EOS 350D
-Et olympus digitalkamera som jeg ikke husker navnet på

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 20:36   #42
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Jeg har:

Canon EOS 350d
105 mm Sigma macroobjektiv
17-85 Canon objektiv m/ stabilisator
Sigma EF 500 ekstern blitz
Fujifilm kompaktkamera jeg ikke husker navnet på
Ordinær Canon speilrefleks (brukes ikke lenger)

Kompaktkameraet burde jeg vel egentlig selge. Det er ikke veldig gammelt, men jeg bruker det så og si aldri. Kvalitetsforskjell sammenlignet med 350d blir for stor, så da drasser jeg heller på speilrefleksdroget.

Har muligens også en liten "skatt" liggende ifht fotoutstyr. Pappaen min var fotoentusiast, og jeg har ikke rukket (eller orket) å se igjennom hva han hadde etter at han døde. Vi kastet mørkeromsutstyret i forbindelse med rydding i leiligheten hans, det angrer jeg litt på nå.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 22:39   #43
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Jeg har Olympus E-300 (digitalt speilrefleks) med to objektiver; 14-45mm og 40-150mm.
Venter på at postmannen skal komme med ekstern blitz og macroobjektiv så snart påsken er over.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 21:59   #44
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Ett canon eos 350 D som jeg elsker
Ett canon ixux 500 som er til festbruk o.l veldig lite brukt etter at eos'en kom i hus

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 22:05   #45
Solice
Superaktiv
 
Solice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 386
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Canon Powershot G5 og Sony Cybershot

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 22:12   #46
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Det står Canon Power Shot S80. Kan det stemme, tro?
:grønn:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 21:03   #47
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.849
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Vi har et "gammelt" Sony Cybershot fra 2000 som akkurat har gått til dundas. Og så har vi hvert vårt billigkamera som funket fin-fint før denne digitale kom i hus..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 10:18   #48
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Nikon D50 - som jeg ikke kan leve uten!

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 11:44   #49
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Av digitalt så har vi:

Nikon D70 med diverse objektiver og ekstern blitz.
Nikon Coolpix ett-eller-annet.


Så har vi et par analoge speilreflekser liggende, og et ukjent antall analoge pocketkameraer. Bruker bare de digitale da.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 20:01   #50
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.218
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Canon EOS 20D med 17-55 objektiv
Canon Ixus V
Canon Ixus 400
Minolta analog speilrefleks, ligger godt bortgjemt på lagring for tiden

Objektivet mitt har gått til h#%! så jeg vurderer å selge 20D huset for å kjøpe en ny 400D med objektivpakke.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 22:12   #51
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Nikon D70 (vil selge det å kjøpe D40) med 28-200 og 70-300 linser
Olympus SP700

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 10:49   #52
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Canon EOS 350D (med ekstern blitz), med bare 18-55 mm.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke(t) objektiv(er) kjøpe videre..

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:01   #53
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Canon Ixus 65.

Har to eldre her også og det er:

Canon Powershot A70
Nikon Pronea S

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 11:22   #54
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Canon EOS 350D

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no