Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Northug-fan - er jeg helt alene?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-11, 14:09   #41
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Det klippet der:

Det er så RÅTT å se på at jeg får gåsehud.

Han er helt sjef på ski når han er i form. Når han gjør det dårlig er han en barnslig, bortskjemt drittunge. Men jeg liker ham for det.

__________________
Snuppa 98
Poden 05

Sist redigert av Bloppy : 22-02-11 kl 14:10. Årsak: iPhone ass!
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:22   #42
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg ville aldri ta på meg oppgaven å omvende deg og Teo til å bli sportsupportere.

Nei, lykke til i så fall.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:26   #43
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei, lykke til i så fall.

Første leksjon er å se filmen jeg linket til.

... eller, nei, jeg gidder ikke. Jeg tror jeg heller diskuterer opera og teater med deg.

Jeg skal derimot heie meg hes mens jeg ser på Bjørgen og Northug.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:32   #44
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg begynner å ane et mønster. Tommy Steine. Skal vi danse? Top Model. Jeg får stå frem som Northug-fan også. Er jeg helt alene?

Det blir itj fart uten bart!

Liker ingenting av det du nevner, men jeg ser på langrenn og synes Northug er rå, om enn ung og noe breiflabbete. Noe man kan tillate seg når man er veldig god. Ellers tror jeg vel at det er mest en rolle han trer inn i for å prestere best mulig. Dessuten har han jo skapt blest omkring langrennsgutta igjen.

Eller man kan se han som et symptom på snylte-Norge, slik Aslak Sira Myhre hevder...

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:34   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg får makk av Northug, selv om jeg er enig i at det klippet er rimelig heftig. Barneskirenn. Og, hvis man sammenligner ham med Dæhlie er han jo en sjarmklump!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:36   #46
VisiliA
Brenner seg ut
 
VisiliA sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 161
VisiliA er litt kul
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Heia Northug!!! Liker at han viser engasjement, at han ikke er så PK bestandig....

__________________
Storebror -87
Lillebror -91
Attpåklatten -99
VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:39   #47
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Første leksjon er å se filmen jeg linket til.

... eller, nei, jeg gidder ikke. Jeg tror jeg heller diskuterer opera og teater med deg.

Jeg skal derimot heie meg hes mens jeg ser på Bjørgen og Northug.

Jeg så den, og jeg kan jo også se at det var en flott prestasjon. Men langrenn er og blir kjedelig uansett hvor flinke utøverne er.

Den eneste vinteridretten jeg liker er kunstløp, så det kan vi heie på sammen ved neste anledning, hvis du vil.

Og ellers tar jeg en tur i teateret eller operaen når som helst.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:44   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det har jeg full forståelse for, det er jo ikke alt man har interesse for. Poenget er jo at du ikke har interesse av langrenn, og ikke at du ikke liker Northug som langrennsløper.

Jepp. Northug som perosn aner jeg knapt noe om, så om jeg liker ham eller ikke kan jeg ikke uttale meg om.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg så den, og jeg kan jo også se at det var en flott prestasjon. Men langrenn er og blir kjedelig uansett hvor flinke utøverne er.

Jepp, der er jeg også. Jeg liker å se på friprogrammet til kunstløp og de ulike grenene i snowboard.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:45   #49
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Nå har jeg sett filmsnutten fem (!) ganger, og må legge bånd på meg for å ikke lete opp filmsnutter med Petter-spurt. Har tre barn her som vil ha middag snart.

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:46   #50
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Veronal: Liker du ham for skiferdighetene eller er det selve gutten du er fan av?

Det rennet som vises på klippet lenger oppi her er bare magisk! Jeg husker jeg spratt opp av sofaen og stod og peste i stua med puls langt over komfortsonen da han rykket forbi, og får fortsatt frysninger av å se det Så jeg er absolutt fan av et godt skiløp, og den skiløperen som Northug er i sportslig sammenheng.

Den personligheten han viser overfor media, derimot, og sportsånden han har utvist mot andre utøvere, liker jeg absolutt ikke. Faktisk så lite at jeg hadde snudd om jeg hadde møtt ham, for jeg får ilinger bare jeg ser det ubarberte, sleskete smilet hans

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:55   #51
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Skiferdighetene! Og at han gjør det gøy å se på langrenn.

Dessuten så liker jeg at "det blir itj fart uten bart". Jeg synes det er rasende festlig at det trigger så mye negativt hos så mange (Esme var akkurat som å høre høre nær familie ), men jeg synes det er sunt med et friskt pust.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 14:57   #52
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Han har barbert bort barten nå.

http://www.dagbladet.no/2011/02/22/s...thug/15527299/

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:03   #53
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

I know. Den var visst bare for å skli inn i Drammen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:23   #54
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Bart hører ikke hjemme på drittunger

(Ups, sa jeg det høyt?)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:38   #55
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg syns han er ganske kul. Han er en elendig taper, og viser det så det ljomer. Men det er nok også en av årsakene til at han gjør det så bra. Dessuten tror jeg fyren har en god porsjon selvironi. Hadde han vært selvhøytidelig så hadde han neppe sagt at han liker Marit bedre en han liker seg selv.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:47   #56
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg synes han er kul. Jeg gidder definitivt ikke å lese alt som står om ham, men jeg liker at personligheten kombinert med fantastiske egenskaper som skiløper skaper oppmerksomhet. Det er noe ved ham som trigger, og jeg liker mennesker som trigger. Han gjør det på godt og vondt. Han trigger svenskene så de nesten ikke ser klart og han erter. Han er også god nok til å kunne gjøre det.

Når andre vinner bør han stille på blomtsermoni, basta. Men at han ikke gidder å utbrodere for norske journalister hvordan han føler det når han taper det kjenner jeg at jeg gir blaffen i. Det sies at han han en forpliktelse å stille opp. Vel, han gir ganske mye mer av seg selv til sporten enn det mange andre gjør.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 15:52   #57
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Syns han er omtrent like interessant som andre idrettsutøvere i grunnen. Ganske lite med andre ord. Bortsett fra å være god på ski og glad i å vise det så er han da ganske anonym og døll.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 16:24   #58
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes det er rasende festlig at det trigger så mye negativt hos så mange (Esme var akkurat som å høre høre nær familie ), men jeg synes det er sunt med et friskt pust.

Om man har vasset i akkurat den typen gørrkjedelige bondetrøndere hele livet så er de ikke er friskt pust. Han her kan bare bevege seg litt raskere enn de andre.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 16:42   #59
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

Jeg digger'n og fniser hemningsløst av kommentarene hans.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 16:49   #60
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Northug-fan - er jeg helt alene?

.....


Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:00.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no