Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Slalomstøvler for tykke legger?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-13, 12:24   #21
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slalomstøvler for tykke legger?

Tråden dukket opp igjen fordi noen var inne og la inn et reklameinnlegg til egen butikk. Sånne ting blir ofte fort innrapportert av våre fantastiske medlemmer, sånn at vi i forumledelsen får slettet kjapt. Dermed blir det seende litt rart ut for dere andre, for dere ser ikke det slettede innlegget, bare en gammel tråd som plutselig ser "ny" ut.

Adrienne - moderator og sletteansvarlig i dette tilfellet

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 12:32   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slalomstøvler for tykke legger?

Siden jeg svarte forrige gang har jeg funnet ut at mine støvler også er av merket LANGE, og at de er kjent for å være bredere enn normalen.

De passer altså til meg enda jeg har samme leggtykkelse som du beskriver i HI. Det er altså håp for at du kommer deg i bakken i år.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 13:13   #23
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slalomstøvler for tykke legger?

Akkurat ja.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 15:46   #24
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slalomstøvler for tykke legger?

Jeg har også støvler fra Lange og har byttet ut en spenne med en som er lengere. Et annet tips kan være å prøve støvler til randone( tror det skrives slik) altså støvler som man kan gå opp fjellet med og så feste hælen for å renne ned.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-13, 17:04   #25
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slalomstøvler for tykke legger?

Aha, takk for forklaringen Adrienne.
Jeg lurte litt ser du, for det er VELDIG sjelden "gamle" brukere som Senõra drar opp så gamle tråder uten 'grunn'.
(Og så ser jeg at innlegget mitt, det første, ser ganske snipete ut. Det skulle vært et blunkefjes bak.)

Men siden det enda var en aktuell problemstilling, så var det jo greit at tråden ble gjenopptatt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no