Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hybridkamera/Kompakt systemkamera..

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-13, 10:45   #1
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Hybridkamera/Kompakt systemkamera..

..det tror jeg at jeg ønsker meg.

Jeg har Olympus E-500 som er 7 år gammelt. Det jeg misliker med det er at det er tungt og jeg ofte ikke gidder å drasse det med meg. Skulle jeg bli fornøyd med bildekvaliteten på det så måtte jeg ha hatt ei ekstra linse, en allround linse. Den som fulgte med kameraet var dårlig. Jeg har i tillegg en makrolinse og en zoomlinse som jeg er veldig fornøyd med, men jeg er veldig avhengig av å ha med meg alle og å bytte mye og det blir fort mye å drasse på. Så det jeg tenker er at i stedet for å skaffe en allround linse som sikkert koster en del også, så kanskje jeg skal gå for hybridkamera i stedet.

Er det noen som vet om objektivene fra speilrefleksen vil fungere på ett hybridkamera fra Olympus? Greit å vite for gjør de det så er det nok Olympus jeg bør gå for.
Ellers så aner jeg ikke hvilket merke jeg burde går for, ser Sony kommer godt ut i tester.

Er det noen som har sånn kamera og kan fortelle meg hvorfor jeg vil ha det, eventuelt ikke?

Er stort sett ungene jeg tar bilder av.

Mannen venter desperat på bursdagsgaveønsker.


Sist redigert av dharma : 14-03-13 kl 15:47.
dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no