Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Anbefal meg et digitalt speilreflekskamera

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-11, 23:43   #21
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et digitalt speilreflekskamera

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Skal du ha speilrefleks ( og det bør du), så starter de pa ca 4500 og oppover.

Ok. Tenker seriøst på saken. Må bare bestemme hvilket. Trenger ikke det sistesiste nye for å si det slik, muligens "eldre", gode kamera-modeller finst noe rimligere vil jeg tro.. Bare bildene blir gode! Og kameraet er bra kjapt, så er jeg fornøyd også må det ikke vere for stort og tungt.
(Har sett på noen av dem som kom "best ut i test" / anbefalt prod. men vet ikke helt. *tenker*.)


Sist redigert av ItsOnlyMe : 26-02-11 kl 23:51.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 17:35   #22
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg et digitalt speilreflekskamera

Inngangsmodellene til Nikon og Canon er strålende kameraer. Prøv dem i butikkenog se hvilket som føles best for deg.

Det finnes også masse fotoutstyr og få kjøpt brukt. Finn/qxl bør ha et greit utvalg. Bare pass på at du får med kvitteringer.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 19:13   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et digitalt speilreflekskamera

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Inngangsmodellene til Nikon og Canon er strålende kameraer. Prøv dem i butikkenog se hvilket som føles best for deg.

Det finnes også masse fotoutstyr og få kjøpt brukt. Finn/qxl bør ha et greit utvalg. Bare pass på at du får med kvitteringer.

Eh... inngangsmodellene, og det er hvilken modeller?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 20:19   #24
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg et digitalt speilreflekskamera

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Eh... inngangsmodellene, og det er hvilken modeller?

Nikon D3100/Canon 500D er det vel for tiden.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 07:32   #25
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et digitalt speilreflekskamera

Du har jo og 550D og 600D. 500D er på vei ut, men et godt kamera man kan få til en grei pris for tiden.

Man har jo og billigere modeller som 1000D og 1100D

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no