Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 23:23   #61
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

På selve sletta der blåser det alltid så surt. Derfor det er så perfekt å fly drager der! Men litt i le er det sikkert ikke kaldere enn andre steder på samme høyde.

Ja om det blåser, er det surt der. Men det er slettes ikke hele tiden det heller.

Jeg hadde forresten dette som skolevei (gå sletta på tvers) da jeg gikk på ungdomsskolen..
Vi havnet oppe i hoppbakken en gang det var mye tåke og snøvær, og kom 15 min for sent på skolen. Gikk oss "vill" rett og slett.

Skulle ikke tro det var mulig Oslo.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 23:27   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja om det blåser, er det surt der. Men det er slettes ikke hele tiden det heller.

Du har nok rett i det. Jeg har bare en veldig sur tur over sletta der rett før jul friskt i minne, vi holdt på å fryse ihjel.

Det er absolutt en tur vi skal ta, den kan jo slås sammen med en tur på bondegården!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 21:55   #63
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Hvor går løypene på Ekeberg? På selve sletta, eller inne på småveiene?

Ellers slår jeg et slag for Skullerud. Fine løyper, flott akebakke, kunne gå på do inne , kort vei fra banen.

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no