Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er deres favorittkokebøker?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 00:50   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er deres favorittkokebøker?

Kom med dem. Jeg skal bygge meg opp en anselig hylle med de råeste kokebøkene, vil bli litt mer spennende på matfronten og synes det er kjekkere å sitte og bla i kokebøker enn å surfe på matprat-sider på nettet.

Jeg er glad i Nigella og Jamie, men foretrekker ofte litt mer "normale" matretter enn det de lager, de kan være litt avanserte. En av mine favoritter er denne, den er bladd i filler nå og jeg er på desperat jakt etter en ny. Noen sider mangler og diverse. En av de bedre kokebøkene, jeg har et kjærlighetsforhold til denne altså. De selger den jo der, men jeg skal se om jeg får tak i den billigere noen steder. Knallbok! Ellers er jo Irma sin kokebok en slager på kjøkkenet og veldig hyppig brukt.

Hvilke kokebøker er deres favoritter?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 00:58   #2
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Sopranos' kokebok har mye godt, spesielt osso buccoen.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 01:01   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Ikke sprekt og nytt i det hele tatt, men "Den rødrutete kokeboken" av Espelid Hovig har reddet meg mange ganger på kjøkkenet.

Ellers så er jeg glad i en liten kinesisk kokebok fra Den lille kokebokserien "Kinesisk" heter den rett og slett

Den "kokebok for barnefamilien" har jeg, men har aldri brukt den, så kanskje jeg bør ta en kikk i den

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 06:57   #4
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Espelid-boka har jeg også, og er veldig glad i den.

Som regel finner jeg oppskrifter på nettet, eller make them up as I go along. Bruker bøker relativt sjelden, egentlig. Men ønsker meg en litt fin en som jeg kan skrive ned mine egne oppskrifter i.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:09   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Espelid-boka har jeg også, og er veldig glad i den.

Som regel finner jeg oppskrifter på nettet, eller make them up as I go along. Bruker bøker relativt sjelden, egentlig. Men ønsker meg en litt fin en som jeg kan skrive ned mine egne oppskrifter i.

Jeg har også ei Espelid-bok (Fjernsynskjøkkenet) som jeg bruker mye, den er gull verdt. Glemte å nevne den.

Jeg finner også oftest oppskriftene på nett, men liker å bla i kokebøker, kan lese dem som romaner. Jeg holder på å lage en perm med oppskrifter nå og har printet ut masse fra det søte liv, skal samle dem i kategorier og ha dem i plastlommer. Vil ha en perm til middager også, men vil gjerne ha en god del gode kokebøker jeg kan sitte og lese i også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:21   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Jeg er mest glad i kokeboka mamma har laget til meg. Håndskrevet med de gode rettene fra min barndom i. Og så fyller jeg inn etterhvert selv, som jeg oppdager nye favoritter.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:26   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Min yndlingskokebokforfatter er Claire MacDonald. Hun skriver kokebøker å lese i, dvs. at de utgavene jeg har er pocketbøker uten bilder. Jeg virkelig koser meg med dem. Hun driver et lodge på Isle of Skye, så det er en blanding av mat hun lager til familien og mat hun serverer gjester. Prinsippet i de første bøkene hennes er Seasonal Cooking, og dette appellerer veldig til meg. Mat føles mer spesiell når man spiser den når den er tilgjengelig ut fra årstidene, og ikke importert langveisfra året rundt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:32   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Man kommer bare ikke utenom. Henriette Schønberg Erkens store kokebok. Riktignok er det snart 100 år siden den kom ut første gang. I den anledningen kommer det kanskje ett opptrykk?

Det kom et opptrykk for 10-15 år siden, men det er forlengst utsolgt. Nå som jeg vet jeg ikke får mor sin så er jeg på jakt etter et gammelt eksemplar. Den koster vanligvis mellom 600-1200 kroner, avhengig av utgave og tilstand.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:36   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Vinterens gode ting (Anna og Fanny Bergenström) har veldig gode og gjennomprøvde oppskrifter. Jeg elsker den boka. Vet at det fins minst en til generell kokebok av samme forfatter, men den har jeg bare kikket i. Hvis du ikke har "Lyst på livet" kokebøkene av Gøril Wiker så tror jeg kanskje de også kan være noe for deg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:47   #10
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.898
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Jeg liker også Nigella og Jamie Olivers bøker godt. Og så har jeg en serie billigbøker (Asiatisk, sjømat, Italiensk osv) som jeg liker veldig godt.

Nå lånte jeg nettopp "Vær så god" på biblioteket, og den skal jeg definitivt kjøpe selv. Masse gode tips. Men det handler vel mer om restemat enn gourmet-mat. Om det er fancy mat man vil lage er Hellstrøms Enkelt & Perfekt bra. (Men forutsetter at du har tilgang på mange ukjente råvarer)

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:47   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.463
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Man kommer bare ikke utenom. Henriette Schønberg Erkens store kokebok. Riktignok er det snart 100 år siden den kom ut første gang. I den anledningen kommer det kanskje ett opptrykk?

Det kom et opptrykk for 10-15 år siden, men det er forlengst utsolgt. Nå som jeg vet jeg ikke får mor sin så er jeg på jakt etter et gammelt eksemplar. Den koster vanligvis mellom 600-1200 kroner, avhengig av utgave og tilstand.

Jepp, jeg har fått Bestemors gamle. Det er en fornøyelig bok. Ta 30 eggeplommer og bland med 10 liter melk liksom ...

Ellers bruker jeg Stiansen-bøkene ganske mye. Jamie brukes mye for inspirasjon, det er sjelden jeg følger oppskrifter derfra. Jeg har et par hyllemeter med kokebøker, men de brukes flittig, men mest som inspirasjon. Mange har jeg kjøpt brukt.

Hvis du får tak i brukt, gav Gastronomisk Institutt ut en kokebok for 10-15 år siden som er veldig grundig og god. Den forklarer basicen i smaksbalanse, både i en rett og for mat og vin i kombinasjon.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:50   #12
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Denne bruker jeg mye. Som ungene har fått med hjem fra skolen.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 11:54   #13
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.486
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Jeg har kokebøker i massevis, men den som brukes aller mest er faktisk Haugesunds Husmorskoles kokebok. Den er ikke fancy eller avansert, men har mange gode basisoppskrifter. Nesten alle julekakene som lages i heimen er laget etter oppskrifter funnet der.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 20:51   #14
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jepp, jeg har fått Bestemors gamle. Det er en fornøyelig bok. Ta 30 eggeplommer og bland med 10 liter melk liksom ...

.

Litt overdrevet kanskje, mange av oppskriftene er jo uslåelige den dag i dag. Karamellpuddingen, hertuginnekaken (bløtkakebunn bruker jeg den til) for ikke å glemme sherrypuddingene.

Andre oppskrifter der bruker jeg mest som rettledning. Det er ikke for ingenting det er gitt ut bøker bassert på henne, der ting er litt modernisert. Helt fritt for halvabrikata er det jo. Mors sin hadde vært bedre for den har jo hennes påskrift.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 20:54   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Takk for mange gode tips, kom gjerne med flere. Jeg har skrevet opp mange her nå, skal på jakt i Bruktbua til helgen, tenker jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:16   #16
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Jeg har talt kokebøkene, og kom til over 130 stykker. Men det jeg bruker mest, er sånne oppskrifthefter fra Opplysningskontoret for kjøtt, o.l. Jeg bruker kokebøkene minimalt, må jeg med skam melde, men Espelid Hovigs smårutete kokebok er framme i ny og ne.

Jeg følger spent med, så kanskje jeg kan tørke støv av noen av kokebøkene mine framover. Jeg trenger i alle fall seriøst noe nytt på middagsbordet for tiden. Årets nyttårsforsett?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:47   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Jeg har veldig mange jeg også, de ligger strødd rundt omkring, under stuebordet, nede i esker i kjelleren, i en skuff på kjøkkenet osv. Bruker dem sjelden. Jeg tenker jeg skal selge unna eller gi bort endel, og skaffe meg noen jeg virkelig bruker. Noen av dem er hyppig brukt altså.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 21:54   #18
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Nja, i den grad jeg aktivt bruker noen av de (mange) kokebøkene jeg har så er det Rachael Ray's Big Orange Book jeg tyr til når jeg leter etter noe fristende.

Ellers så synes jeg Sten Sture Skaldemans kokebok (ja, kokeboken) inneholder mange fristende bilder og oppskrifter. Oppskriftene kan også brukes av de som ikke følger steinalderkosthold ved å kompletere med ris/poteter/pasta etc.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:00   #19
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Oj, det er mange. Må komme tilbake til denne. Nå for tiden har vi iallefall brukt boka til Per Lauritz Lien veldig mye;



Masse god lavkarbomat, og en helt genial oversikt bakerst i forhold til hvilke kjøttretter som passer til hvilke grønnsaksretter/dressinger osv.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-09, 22:02   #20
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er deres favorittkokebøker?

Jeg har akkurat fått en ny kokebok,som jeg tror kan bli en del brukt. Veldig innholdsrik med oppskrifter som passer best til hverdags. Også noe mer avansert selvsagt.

Familiekokeboka

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no