Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ladekabel til iphone - original?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-21, 10:58   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ladekabel til iphone - original?

Vår er slitt; tør knapt bruke den mer. Kan vi kjøpe noe rimelig eller bør vi kjøpe original?

Jeg synes denne fra Eplebutikken så fin ut, men den er vel ikke original?

https://eplehuset.no/tilbehor/tilbeh...lt-cable-zebra

Vi lader aldri om natten; kun når vi er hjemme.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 11:07   #2
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Man kan kjøpe rimelige og/eller uoriginale kabler. Null problem.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 11:18   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Da går vi nok innom Clas Olsen i dag og finner noe brukbart.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 11:19   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Jeg kjøper på flying tiger. Koster 30 kr.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 11:24   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg kjøper på flying tiger. Koster 30 kr.

Det var rimelig! Butikken i sentrum er lagt ned; orker ikke et stort senter i dag. Men ellers et godt tips.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 11:49   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Jeg kjøper bare kabler på ClasOhlson. En meter kabel er stort sett en vits, så når de originale slites ut byttes de ut med 2 m kabler fra CO.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 11:55   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Jeg er bare fascinert av «vår er slitt» her i huset har vi sikkert (hatt) 50+ lightningkabler. De er overalt, og er ren forbruksvare. Egentlig ille, men de går jo fort i stykker, og synes ikke dyre nødvendigvis holder lengre enn billigste kopi.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 12:23   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Denne holdt ganske lenge, men nå er den nok brannfarlig. Liker best de i tykt «stoffstrikk». De varer evig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 13:36   #9
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Jeg bruker å kjøpe nå Ideal of Sweden har på 70% rabatt. Da ser ungene forskjell, og krangler ikke om laderene.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 16:57   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Vi kjøpte en rød og en sort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 17:42   #11
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Jeg fikk en sånn superhurtigladekabel med min siste iPhone (11 pro Max). Med den lades telefonen helt utrolig mye fortere enn med andre kabler, så den passer jeg på som en liten baby. Andre ladekabler ligger slengt rundt omkring og går ofte i stykker.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 22:17   #12
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Hos oss er det kun yngste barnet som bruker lightning cable. Der har de billige knekket etter kort tid, mens originale eller litt dyrere holder en god stund. De fra Normal røk etter en dag eller så. Det skal sies at dette barnet ikke akkurat er av den mest forsiktige sorten.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-21, 23:28   #13
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Jeg kjøper kun originale ladekabler. Opplevde at kopi tok fyr under lading.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 00:42   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg bruker å kjøpe nå Ideal of Sweden har på 70% rabatt. Da ser ungene forskjell, og krangler ikke om laderene.

De var ikke så dyre der nå, så jeg tester et par. Om ikke annet så får jeg ha de i fred, og de andre kan krangle om de hvite.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-21, 00:53   #15
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ladekabel til iphone - original?

Har flere ladere og har kjøpt billige kabler også, men etter at jeg fikk lightning cable, så har jeg kun brukt den. Det er virkelig digg at mobilen lader så fort.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no