Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-23, 18:37   #41
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.244
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Vi har storhandler i år, ny vaskemaskin og tørketrommel. Dyne og sengetøy til eldstemann til julegave. Pysjamas bukse og en genser til yngstemann til jul. Kindle julegaven til mannen. 3 nye hue utelamper , helt utrolig at jeg endelig så noen jeg likte. De var heldigvis på salg.

Og så skal jeg kjøpe noe make up til meg selv.

Vurdere en dørlås i bursdagsgave til mannen. Den er billigere ende siste 2 år.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 18:48   #42
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Eg kjøpte meg flybillettar til eg skal til Oslo i januar, og så kjøpte eg Kryptisk juleversjon i gåve til nokon.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 19:14   #43
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Jeg boikotter egentlig av prinsipp, og har kjøpt null og niks. I fjor ble det kjøkkeninnredning og hvitevarer til hybelen vi holdt på å bygge til 30 eller 40% rabatt, og da måtte jeg bare bite prinsippene mine i meg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 19:32   #44
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Jeg dro på senteret i dag for å se etter noeb Hoka tursko de averterte. De hadde ikke det, men de hadde på sentral webshop, så håper de passer. https://www.sport1.no/varemerker/hok...t-sauce-76823/

Jeg skal på fottur i England til våren, typisk åser/heier. Tror disse passer til formålet.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 19:34   #45
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Det eneste jeg har bestilt er fotokalendere fra Fotoknudsen, de var på halv pris.

(Når slutter man egentlig med å gi disse kalenderne? Den jeg lagde nå er nummer 21 i rekken )

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 19:38   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Kjøpte meg ei bukse på KappAhl i dag, som jeg har ventet på, som har vært utsolgt i min str i ønsket farge. I dag så jeg at de hadde fått den inn igjen, og det var i tillegg 25% på BF-tilbud, så der var jeg heldig, for den hadde jeg kjøpt om det var full pris også. Også handlet jeg på nett, en genser som eldste ønsker seg. Usikker på om det var BF-tilbud eller om den var nedsatt fra før, men nedsatt var den i alle fall.

Ellers fikk jeg bare handlet resten av kalendergavene til familiekalenderen i dag, men det var ikke på BF-tilbud (det meste på Normal, så det skulle bare mangle ).

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 19:43   #47
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Jeg har kjøpt 7 mumiekopper til kun 100 pr. stk.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 20:19   #48
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Stakk innom et senter idag, og der var det 30% på flere klesbutikker. Så det ble noe fra Kaffe og noe fra KappAhl. Bare svarte klær, nå igjen.

Det jeg skulle handle, gardiner til et soverom, ble det ingenting av.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 20:21   #49
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Ja, vaskemaskinen vår valgte å ta kvelden denne uka også, det passet veldig bra med tilbud da.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 20:43   #50
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Har kjøpt Ecco sko og en bukse fra Ninepine som jeg uansett hadde tenkt å kjøpe

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 21:02   #51
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Jeg kjøpte 2 julegaver på BF,og så satt jeg og skrollet på FB igår kveld. Da fikk jeg opp en reklame fra Morris,og vips,var ny veske på vei til meg. Jeg trengte strengt tatt ikke ny veske,men den var på 50%,og så var den veldig fin.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-23, 21:31   #52
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Kjøpt noen bukser som var på 30 % som jeg uansett skulle ha.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-23, 10:53   #53
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Jeg har ikke kjøpt noe i år. I fjor kjøpte jeg både spisestuebord og sengegavl og diverse lamper til det nye huset og sparte ganske mye på det.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-23, 10:58   #54
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er er gyldig svar :humre: )

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ingenting.

Rettelse, jeg kjøpte en veske igår på nett. Spent på om de fortsatt har den inne da på klikk og hent.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-23, 11:48   #55
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Jeg handla sengetøy på 50 % på fredag, og noen julegaver der jeg ut fra tallene nok har spart 7-800 kroner. Har ikke kjøpt noe som jeg ikke ville kjøpt uansett, og da tenker som så at hvis jeg ble lurt på julegavene (tenker på oppslag om villedende førpriser) har jeg ikke tapt noe, bare spart mindre enn jeg trodde.

Vet ikke om sengetøyet var nedsatt pga. BF, eller om det var vanlig salg som de har jevnlig. Følger alltid med når jeg trenger sengetøy og håndklær og kjøper på 50 %.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-23, 12:24   #56
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Jeg har bestilt et par Ecco sko som jeg har planlagt å kjøpe, men ville vente og se om jeg fikk noe avslag; det gjorde jeg - 20%. Har også bestilt en bukse fra Ninepine, samt måtte kjøpe en bukse på flyplassen i dag - har gått ned i vekt så ingen av 'dressbuksene' mine passet...Den var -30%

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-23, 12:30   #57
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg har bestilt et par Ecco sko som jeg har planlagt å kjøpe, men ville vente og se om jeg fikk noe avslag; det gjorde jeg - 20%. Har også bestilt en bukse fra Ninepine, samt måtte kjøpe en bukse på flyplassen i dag - har gått ned i vekt så ingen av 'dressbuksene' mine passet...Den var -30%

Og så har du glemt at du skrev (nesten) det samme i går.

Jeg har kjøpt meg vintersko også, kom jeg på, men de er for trange i tåen, så må returnere de tror jeg. :hulke: Jeg trenger nye og jeg vil ha lyse, men finner ingen ...!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-23, 12:35   #58
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Det ble sports bh og bukse fra Casall til ca halv pris på XXL. Tror de selger ut mye billig uavhengig av BF.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-23, 16:23   #59
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Jeg er godt i gang med julegavene. Har bestilt fra fem steder, det meste hjem og ett sted hent i butikk. En ting er til meg. Heldigvis fikk gjerrigknarken satt i gang et moment der beslutningsvegreren i meg pleier vinne. Istedenfor å lurer på hva som blir riktig gave så har bestilt i vei.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-23, 16:31   #60
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du handle nå i black week? (Ingenting er et gyldig svar :humre: )

Og der ble det jammen meg en ny softshelljakke og to bluser.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no