Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til mannen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 21:26   #21
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.922
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til mannen?

Maverick, høres ut som deal. Jeg lurer på om jeg skal foreslå en sum penger på resiekontoen vår.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:37   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Han vet aldri hva han ønsker seg. I år vurderer jeg å gi ham en Tretopp-hyttetur!

Dette har jeg lest om, men hvor ligger de hyttene? Noe aner meg at det er langt fra meg. :siddis:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:51   #23
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av Butterfly, her.

Hva ønsker menn seg i julegave og hva skal dere gi de? Fra dere selv og barna.

Fra meg selv vurderer jeg en stålampe som kan stå ved siden av sofaen hvor jeg sitter og strikker.
Fra ungene kan han få treningsskjorte, siden jeg har fått han med på treningene på SATS.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:58   #24
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Han vet aldri hva han ønsker seg. I år vurderer jeg å gi ham en Tretopp-hyttetur!

Er det noen som har prøvd dette, eller kjenner noen som har gjort det?

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 23:28   #25
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dette har jeg lest om, men hvor ligger de hyttene? Noe aner meg at det er langt fra meg. :siddis:

I følge hjemmesiden ligger de mellom Hamar og Lillehammer. Så, et godt stykke fra Bergen også.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 23:29   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av Penelope, her.

Er det noen som har prøvd dette, eller kjenner noen som har gjort det?

En venninne har nettopp vært i den minste hytten, og hun sa det var en opplevelse uten like. Yrende dyreliv og fantastisk natur.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 08:46   #27
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til mannen?

Han ønsker seg lego. Men jeg er så lei lego over alt så det får han ikke i år. Synes mannen er vanskelig. Men rett etter jobb skal han bytte fra produksjonsjobb med arbeidsklær til litt mer møte/reise stilling og da trenger han litt nye klær rett og slett. Så tror jeg skal prøve å få tak i en del tøffe t-skjorter.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 09:21   #28
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til mannen?

Vi kjøper oss Ipod og docking som en slags julegave til hverandre. I tillegg kommer en gave fra ungene til hver av oss.

Jeg tror han skal få en matboks. Han har begynt å ha med seg matpakke nemlig.

Jula feires i syden, så det kan hende det vanker et par sandaler, t-skjorter eller noe sånt om jeg finner det.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 09:29   #29
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.787
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mannen?

Kanskje iPod-dokking til hytta. Jeg har ikke tenkt så langt ennå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 09:33   #30
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mannen?

Bodum termokopp fra guttungen. Jeg har planer om å føde ungen hans sånn ca da, så jeg vet ikke om han får mer av meg. :kjip:
(men jeg skal lage øl-julekalender til ham, og det er jo gave det også?)

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 10:37   #31
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.999
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Han vet aldri hva han ønsker seg. I år vurderer jeg å gi ham en Tretopp-hyttetur!

Åh!
Der var julegaven for 2011 planlagt!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 10:49   #32
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til mannen?

Han trenger klær. Sjølv har eg lyst til å droppe gåver til kvarandre (egentlig har eg lyst til å kutte alt av gåver, dvs. eg har mest av alt lyst til å kutte heile jula) og satse på ein storbyweekend. Det har me aldri komme oss på. Det vart planlagt for to år sidan, men det havarerte pga. sjukdom hjå Lillebror

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:07   #33
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gave til mannen?

Han ønsker seg alt mulig rart av verktøy,så det blir vel det som ligger under juletreet i år.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:28   #34
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mannen?

I år er det enkelt. Hele familien trenger slalomutstyr, så det kjøper vi både til store og små. Enkelt penkelt.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 22:04   #35
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

En venninne har nettopp vært i den minste hytten, og hun sa det var en opplevelse uten like. Yrende dyreliv og fantastisk natur.

Jeg synes dette høres ut som en kjempe-idé, men er litt usikker på om det blir kjedelig for en på 5 og en på 8?

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 22:40   #36
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til mannen?

Dere er saa heldige. Min har bursdag i midten av november. Say no more.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 08:01   #37
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.880
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Dere er saa heldige. Min har bursdag i midten av november. Say no more.

Jeg har akkurat samme problem. Farsdag er det også

__________________
09 & 13

Sist redigert av venla : 09-11-10 kl 08:08.
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 08:02   #38
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mannen?

Det blir docking station fra meg til mannen i år-
Foreløpig blir det i alle fall et par kule t-skjorter på han fra ungene.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 08:28   #39
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Dere er saa heldige. Min har bursdag i midten av november. Say no more.

Min har bursdag 9. desember. Koblet med at det er farsdag 3 uker før, og jul 2 uker etterpå, så er det helt til å rive seg i håret av. Jeg skjønner godt hvordan du føler det.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 16:33   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mannen?

Jeg kom plutselig på at jeg er overbevist om at han ønsker seg en radio, og at han aldri kommer til å skjønne at det egentlig er jeg som skulle ønske at han hadde en radio. Hah. :cunning plan:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no