Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tour de France anyone?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-11, 17:35   #1
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.759
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Tour de France anyone?

Hvem har tenkt å følge med i år?

Her er vi klare for det store eventyret!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 18:36   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Eg er klar. Appen er lasta ned så eg får fulgt med når eg ikkje er heime og foran tven.
Gleder meg til det heile blir sparka i gang i morgon.

( kva blad er det du har fått tak i ? )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 18:41   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jeg er klar, og har gledet meg til denne tråden...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 18:43   #4
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Er klar som ett egg jeg. Begynner ferien i dag, så dette passet jo bra!

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 18:44   #5
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jeg lever med en eks-syklist, så jeg får det med meg enten jeg vil eller ikke? Hvor har du kjøpt det bladet? Kanskje en liten lørdagsgave.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 18:45   #6
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.989
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jepp, det blir fulgt med.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 18:55   #7
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.759
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Bladet er det offisielle norske TdF-magasinet, det kommer ut hvert år. Jeg har kjøpt mitt eksemplar på Narvesen.

Og som vanlig har jeg forhandlet meg fram til ekstrem flexitid på jobb så jeg ikke går glipp av et eneste tv-bilde. Ikke usannsynlig at jeg begynner i 5-tida enkelte dager da sendinga begynner tidlig.
Kan anbefale Twitter til de av dere som gjerne vil ha litt inside stoff fra ryttere, tv-folk, sportsdirektører, journalister etc.

I morgen blir det åpningsfest med tradisjonell TdF-meny: Lapskaus og en dessert bestående av bær, krem, kiwi og honning. Tøff rute i år, og det kommer forhåpentligvis til å bli en thriller av dimensjoner mtp sammenlagtfavorittene. Dette blir moro!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 19:07   #8
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Regner med å få med meg en del, men kanskje ikke hvert eneste tv-bilde

  Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 19:18   #9
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jepp! Har for andre år på rad sikret meg myyye fri i juli. :-D Appen er lastet ned, mye gøy!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 19:35   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jeg har mammaperm, så jeg må bare time trilleturer og denslags til før sending, så kan jeg sitte forran tv'n og amme, med app på iPad. Finfin løsning.

Dog har Knerten ferie fra barnehagen om ei uke. Og mannen tar ferie om to uker, da skal vi visst reise og greier...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 19:49   #11
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jeg skal se på når det regner ute.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 19:53   #12
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.759
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg skal se på når det regner ute.

Jeg fikk et påtrengende og litt vanvittig innfall i dag; neste år vil jeg strikke TdF-trøyer til svina. Gul trøye, grønn, hvit og den prikkede klatretrøya. Men så er det det atte det er fire trøyer. Og jeg har bare to svin. Det ligger litt i korta her hva som må gjøres, eller hur?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 19:56   #13
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg fikk et påtrengende og litt vanvittig innfall i dag; neste år vil jeg strikke TdF-trøyer til svina. Gul trøye, grønn, hvit og den prikkede klatretrøya. Men så er det det atte det er fire trøyer. Og jeg har bare to svin. Det ligger litt i korta her hva som må gjøres, eller hur?

*ler så jeg griner*

De to svina mine stiller selvsagt opp.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 19:58   #14
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Men altså, jeg kan ikke strikke.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 20:03   #15
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.759
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Men altså, jeg kan ikke strikke.

Da sender jeg trøyer til dine svin, og så tar vi bilder av av hver våre svin og så fikser du det til i photshop sånn at det blir fire små - eller små og små, mine er jo sumosvin deluxe, da - søtnoser på samme bilde.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 21:18   #16
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Da sender jeg trøyer til dine svin, og så tar vi bilder av av hver våre svin og så fikser du det til i photshop sånn at det blir fire små - eller små og små, mine er jo sumosvin deluxe, da - søtnoser på samme bilde.

Ja, den er jeg med på.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 16:15   #17
Nicki
Aktiv
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 173
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Vi er klare!

Nicki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 20:21   #18
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jeg skal også se en god del.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-11, 20:50   #19
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Har ein liten gjeng på twitter. Det bladet skal eg ha tak i. Berre synd at me ikkje har ein narvesen i nærleiken. Eller andre med utvalg i blader.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-11, 16:21   #20
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tour de France anyone?

Jeg er klar fra rullestolen.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no