Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Allergivennlig spisested i Oslo?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 19:57   #21
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allergivennlig spisested i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Men på Mr Hong ( i sentrum ) har de jo mongolsk buffet hvor man kan plukke rått kjøtt, fisk og grønnsaker og gi til en kokk som steker det for deg. Der kan du jo styre om helt hva du vil spise

problemet er at det ofte er hvetebasert soyasaus i de sausene det blandes med.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:06   #22
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Allergivennlig spisested i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Men på Mr Hong ( i sentrum ) har de jo mongolsk buffet hvor man kan plukke rått kjøtt, fisk og grønnsaker og gi til en kokk som steker det for deg. Der kan du jo styre om helt hva du vil spise

Har ikke spist der på utrolig lenge, men husker jeg synes maten der var knallgod da.

Men jeg ville ikke spist der, de har hatt problemer med Mattilsynet og litt sånne greier, og da kutter jeg fort ut steder ja.

De har dog et tilsvarende sted i Øvre Slottsgt. 27, Mirawa, god mat og god service;
http://www.mirawa.no/

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:20   #23
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Allergivennlig spisested i Oslo?

Jeg vil bare foreslå Krishnas Cusine på Majorstuen. Indisk vegatarmat til en rimelig penge. Har eksistert i en årrekke.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 23:09   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.359
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allergivennlig spisested i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Jeg vil bare foreslå Krishnas Cusine på Majorstuen. Indisk vegatarmat til en rimelig penge. Har eksistert i en årrekke.

Jeg har foreslått det allerede. Men som sagt, sist jeg var der måtte de flytte, men visste ennå ikke hvor. Så jeg tror ikke de ligger der lenger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no