Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gardiner til jul. Og farger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Fargen på advent/jule-gardinene mine er:
røde 20 25,64%
hvite 7 8,97%
gull 0 0%
sølv 0 0%
sort 1 1,28%
brun 0 0%
lilla 3 3,85%
mønster 5 6,41%
Er ikke så nøye på det.. 4 5,13%
Annet 7 8,97%
Gardiner? har ikke 23 29,49%
Dustepoll 8 10,26%
Deltakere: 78. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 13:50   #41
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Vi har lingardiner på kjøkkenet med bittelitt julete mønster på som jeg henger opp til jul. Det er gardinfag som jeg tar inn på hver side, slik at de blir hengende som en omvendt V. Øverst i den omvendte V-en MÅ det henge en spesiell julekule i hvert av vinduene i rødt silkebånd. Ifølge barna blir det ikke jul før disse er på plass.

__________________
95, 99, 04
Erica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:04   #42
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Julegardinene vi hadde på kjøkkenet sist hang i 2 år, før de ble kastet ut og erstattet med persienner. I stua har vi enten hvite eller røde gardiner, det er det som passer best med interiøret ellers. Men de blir byttet og vasket når jeg husker det, helt uavhengig av jul eller ikke. Og så satte vi opp hvitmalte trepersienner i stua også i sommer, så nå vurderer jeg å bytte ut gardinene med noe annet nå som vi ikke lenger er avhengige av å måtte bruke dem til å stenge solen ute på kveldstid.
Men jeg har til min mors frustrasjon ikke videreført hennes vaner på området, men det lever jeg fint med.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:25   #43
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Stemte "dustepoll," jeg - for det er jo ikke flervalgs.

I stua har jeg lilla gardiner gjennom advent og jul. På kjøkkenet har jeg grå gardiner med et rødt hjertemønster på.

Ah, det var meningen den skulle vere flervalgs, bare det at det ikke alltid blir som man har tenkt her...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 21:07   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Samme gardinene året rundt. :enkel:

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 21:37   #45
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Jeg har to vinduer i stua jeg skifter gardiner på før jul og da er det helrøde gardiner og med offwhite bånd som holder dem til siden. Jeg bytter gardiner mellom 1.-15. desember, så det henger røde gardiner i adventstiden også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 21:45   #46
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Lilla til advent og rødt til jul.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:52   #47
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Her er det hvitt og rødt. *jeg er 37 år og skifter gardiner til de forskjellige årstidene*


Ehm... altså.. jeg har fått en liten reminder pr pm at jeg har løyet på alderen min.. ehm.. det skal aldri skje igjen, men jeg FØLER meg litt yngre enn hva jeg faktisk er.. jeg er 38...

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:59   #48
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

. Jeg har lyse gardiner hele året, liker det best.

Jeg også. Og har ikke gardiner på kjøkkenet. Har helt nye, hvite, transparente gardiner i stua. De er lekre om vinteren også, jeg liker hvit vinteraktig pynt om vinteren og om sommeren er den samme pynten sval.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:17   #49
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Tidligere hadde jeg julegardiner på kjøkkenet (hvite kapper med røde striper), men nå har jeg hvite liftgardiner og de får henge hele året. I fjor hang jeg opp et par hjerter på hver gardin og vips - jul på kjøkkenet!

På stua har jeg hatt hvite gardiner året rundt i mange år. Nå i høst er de erstattet med beige gardiner. De får henge til våren, tenker jeg. Da kommer de hvte gardinene opp igjen. Jeg har ti gardin-lengder i stua så røde gardiner tll jul hadde blitt litt for heftig for meg

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 07:40   #50
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Bytte gardiner?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 12:58   #51
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Jeg har samme gardiner tiåret rundt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 17:21   #52
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Har hvite, lette gardiner hele året i stua. I kjøkkenet har vi kun persienner.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 17:23   #53
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Henger opp røde gardiner på kjøkkenet. Det er det nærmeste noe som kan ligne på julegardiner som kommer inn i vårt hjem.
Stua har ingen gardiner, kun persienner.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 17:39   #54
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Jeg skifter kun på kjøkkenet. Kjøpte noen lyse med nisser på i fjor.

__________________
Storesøster 05
Lillebror 08
Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 18:04   #55
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Jeg? Bytte gardiner? Det neste blir vel at dere sier at dere vasker dem også!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 18:06   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg? Bytte gardiner? Det neste blir vel at dere sier at dere vasker dem også!

Nei. Jeg verken bytter eller vasker gardiner.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 19:47   #57
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gardiner til jul. Og farger

I fjor kjøpte jeg røde gardiner til stuen, og er kjempe fornøyd med dem. På kjøkkenet har jeg sorte lift, ville ikke kjøpe nye *gjerrig* , så jeg laget noen store røde hjerter i filt som jeg henger på lift gardinen. Ble julestemning med en gang. Og akk, så billig.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no