Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 09:06   #141
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.744
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Flere må ha HTC, med den er det enkelt å prikke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 09:14   #142
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Det vil nok bli vanskeligere å solgt antagelig, når så mange blir utestengt.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 09:16   #143
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Flere må ha HTC, med den er det enkelt å prikke.

Gammel nokia her, og vil ikke prøve engang...

*Laptopper*

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 09:25   #144
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.084
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg bruker ikke Markedsplassen, og kommer sikkert ikke til å savne den når jeg mister tilgangen. Jeg tror forøvrig at jeg kommer til å klare å skaffe meg 500 poeng innen rimelig tid. Uten at jeg vet det helt nøyaktig så ligger jeg på ca. 250 nå - jeg har ikke gjort noe spesielt for å få prikker, men det ramler inn en og annen, og det er jo hyggelig . Det bør dermed være overkommelig for alle å få fem hundre prikker i løpet av en viss tid.

Jeg er som sagt ikke her for markedsplassen, men bare for diskusjonsforumet, jeg kan dog se at det er kjipt for folk som har vært medlem siden 2006 at de mister tilgangen til markedsplassen. Man kunne kanskje ha sagt 500 innlegg, 500 rykepoeng, eller minst 3 års medlemstid f.eks.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 09:43   #145
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.305
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.


Jeg har aldri vært flink til å ordlegge meg og klarer ikke å få fram poengene mine mange ganger.... som igjen har ført til at jeg har fått hele "røkla" mot meg fordi jeg ikke har ment det samme som de. Vet jeg er ute på farlig grunn igjen nå, men sånn har jeg følt det og det har igjen gjort til at det da ikke er så gøy å skrive noe som helst om meninger og synsinger!

Dette er i første rekke et diskusjonsforum, og øvelse gjør som kjent mester i de fleste tilfellene. I alle fall om man gir det et realt forsøk. Og ja, noen ganger får man motargumenter. Da kan det være lurt å gå i seg selv og finne ut hva det er som genererer denne motstanden.

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Pluss at facebook og andre fora har gjort at jeg ikke har all verdens tid og som alenemor og fulltidsarbeidende så er det ikke alltid at tiden strekker til med alt dessverre! Jeg har vært litt til og fra i mange år alt ettersom hvor jeg har vært i livet.

Men da har du jo tatt et valg, ikke sant?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 09:46   #146
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg tror ikke 500 i ryktekrav er så uoppnåelig som noen skal ha det til. Jeg har jo ikke vært her så lenge, og ikke er jeg veldig aktiv i de heteste diskusjonene heller (som regel). Men jeg har jo fjaset meg til mer enn 500 prikker likevel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 09:51   #147
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg er blant dem som har grønnprikket i denne tråden, i håp om å hjelpe folk inn der de vil, men det var jo dumt hvis det ikke hjalp likevel.

Jeg synes likevel at det er litt barnslig å sutre over at forumet er mindre verd dersom man ikke kan bruke markedsplassen. Den er definitivt ikke ment å være den viktigste delen av forumet, og den er da heller ikke så aktiv. Riktignok har jeg kjøpt litt selv der i det siste, men om man ikke er mer interessert i de andre delene av forumet, så skjønner jeg ikke helt at man gidder.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:25   #148
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg gleder meg til alle de fordekte prikketiggetrådene som vil komme nå.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:32   #149
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg er her hovedsaklig for andre deler av forumet, Markedsplassen ser jeg på som en bonus, har kun brukt en gang for salg av en kåpe. Men jeg syns jo det er litt synd å miste muligheten for å kjøpe/selge noe. Ja, ja muligens jeg har fått tilgang når jeg blir pensjonist ( om en 30 års tid).

Når det gjelder å anskaffe seg ryktepoeng så syns jeg faktisk det er en kunst art. Det hender rett som det er at jeg vil delta i ulike diskusjoner men som oftest er mine meninger allerede nevnt. Det finst da grenser for hvor mye man skal trikse og mikse med ordlyden når budskapet er det samme...
Samtidig er jeg ikke av den som er kjappest i replikken, noe som kommer godt med her har jeg sett.
Men noen poeng har det da blitt på fåmælte meg også, utrolig nok. Det er så lenge mellom hver gang det tikker inn en grønn prikk at jeg hopper litt i stolen.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:33   #150
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg gleder meg til alle de fordekte prikketiggetrådene som vil komme nå.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:35   #151
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg er blant dem som har grønnprikket i denne tråden, i håp om å hjelpe folk inn der de vil, men det var jo dumt hvis det ikke hjalp likevel.

Joda! Prikkene her på markedsplassen teller 1 poeng.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:36   #152
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.305
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Joda! Prikkene her på markedsplassen teller 1 poeng.

Har du ikke fått med deg noe av det som har blitt diskutert lenger opp?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:44   #153
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Safran: Jeg har lest hele ja, og skjønner ikke hva du mener. :domm:

Mitt svar var kun et svar på om prikkene hun har gitt teller eller ikke. Ikke hvorhvidt det burde være 500 i ryktepoeng eller ikke.
Det er sikkert en veldiskutert sak for forumledelsen, og ingenting jeg har med å gjøre.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:50   #154
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.305
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Safran: Jeg har lest hele ja, og skjønner ikke hva du mener. :domm:

Mitt svar var kun et svar på om prikkene hun har gitt teller eller ikke. Ikke hvorhvidt det burde være 500 i ryktepoeng eller ikke.
Det er sikkert en veldiskutert sak for forumledelsen, og ingenting jeg har med å gjøre.

Les dette innlegget, så forstår du nok. Der står det at ved en re-telling vil de som er gitt telle riktig som 0. Vi oppdaterer ryktetelleren med ujevne mellomrom.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:50   #155
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har ni innlegg på Markedsplassen på de årene jeg har vært her. Jeg prøver å finne ut hva det sier om meg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:57   #156
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg er ikke så aktiv på markedsplassen, sikkert likegreit at jeg ikke har vennet meg til den, siden det nå blir lenge til jeg får tilgang igjen.

Litt dumt er det, siden det blir lagt opp mulighet for salg/kjøp av håndarbeid, siden jeg strikker mye som jeg kunne solgt unna til en billig penge. Får vel fortsette å gi bort til venner og kjente heller

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 11:04   #157
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Litt dumt er det, siden det blir lagt opp mulighet for salg/kjøp av håndarbeid, siden jeg strikker mye som jeg kunne solgt unna til en billig penge. Får vel fortsette å gi bort til venner og kjente heller

Kan du ikke i tillegg sørge for å skrive gode innlegg, fortsette å delta på forumet, og tjene opp de 500 ryktepoengene?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 11:18   #158
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kan du ikke i tillegg sørge for å skrive gode innlegg, fortsette å delta på forumet, og tjene opp de 500 ryktepoengene?

Det kan jeg sikkert, og vil helt sikkert, men med den hastigheten jeg ligger på nå, med 1000 innlegg pr år (ok har bare vært her litt over et år), så tar det nok litt tid
Men jeg kommer nok sterkt tilbake.
Min sterkeste side er ikke å argumentere mot/med dere velformulerende damer, men det er utrolig gøy og ikke minst lærerikt å lese det som blir skrevet.

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 11:20   #159
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.566
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Min sterkeste side er heller ikke diskusjonsteknikk, men jeg lærer nå litt underveis. Jeg har en særdeles lav prikker/innlegg-ratio, men ekstremt mange skravleinnlegg da...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 11:25   #160
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Fint tiltak. Det er ikke tvil om at en del bruker kjøp og salg delen svært aktivt uten delta i resten av forumet.

:kaller en spade for en spade:

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no