Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-23, 13:14   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Jeg snakker også om lån, at jeg ikke fikk høyt nok lån til å kjøpe elbil.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 13:43   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Vi, eller det vil si mannen min, siden jeg ikke forstår tall, regnet på det da vi skulle kjøpe bil. For oss var det klart billigere med el-bil, når vi hadde et budsjett på maks 200.000 og hadde behov for plass til barnevogn og bakovervendt barnesete. Når han regnet ut hva de ville koste per år med vårt kjøremønster, forsikring, lading, "forventet verksted-regninger" billån, bompenger og alt det der, var elbil veldig mye billigere.

Men samtidig hadde vi nok fått bil til lavere innkjøpspris om vi hadde gått for en eldre bil med fossilmotor, og det er klart at det spiller inn. Det hjelper ikke om el-bil er billigere totalt om man ikke har kapitalen eller muligheten til å låne til en høyere pris.

Vi har forreste e-golf og er veldig fornøyde med den. Aldri hatt problemer med å komme oss til hytta på fjellet. Vi må lade en gang halvveis, men siden vi har med barn, er det uansett en fordel å ta en pause på McD når man kjører i 3,5 time.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 14:27   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Har denne modellen i annen farge. Sitter høyt og godt i den. Romslig bagasjerom. Relativt billig forsikring.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=287435096

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 14:52   #24
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Gratulerer med snart lappen!

BMW 225xe. Hybrid, så på nærkjøring kjører du elektrisk. Bensin på lengre turer. Firehjulstrekk som er pluss på vinteren. BMW sin klassiske kvalitet. Mange har vært leasingbiler så du kan få mye bil for pengene på bruktmarkedet.

Vi har også en Citroen elbil, men den sliter litt på de glatteste dagene og på de lengste turene, så til det du beskriver som ditt behov vil jeg anbefale BMWen

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 15:01   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Jeg hadde Golf store deler av mitt liv fra jeg var 22-45. Jeg villa gått for det igjen dersom jeg hadde hatt råd og skulle kjøpt meg bil på egenhånd igjen. Den siste Golfen min var en E-Golf. Nå lager de jo ikke Golf mer, så da ble det BMW-i3 i stedet for WV ID.3.

Hadde jeg blitt alene, er jeg ikke helt sikker på om jeg hadde gått for elbil, selv om det sikkert totalt sett lønner seg og jeg klarer meg med el i det daglige. Men jeg hadde ikke orket ladestressset på lengre ferieturer, tror jeg. Nå har vi bare elbiler og jeg synes det er pes å lade på vei over fjellene om sommeren. Det er jo alltid kamp om laderne (Når man ikke kjører Tesla).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 15:12   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Tesla har jo åpnet en god del av laderene sine for andre merker det siste året ?

Vi kjører diesel, men jeg tenker el for neste bil. Vi har jo uansett tre stopp (pluss rene "må på do" stopp på vår 43 mil lange tur til svigers som det er.... Måtte tilrettelagt dem for lading men det er ladestasjon minst to av de faste stoppene våre uansett, så rimelig sikker på at det skulle kunne la seg gjøre.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 15:44   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Tesla har jo åpnet en god del av laderene sine for andre merker det siste året ?

Vi har bare testet to steder og ingen av de fungerte for oss eller andre som prøvde.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 21:17   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vi har bare testet to steder og ingen av de fungerte for oss eller andre som prøvde.

Jeg aner ikke, har bare lest om det.

Har jo bare to dieseldrog vi, så vi fyller tanken før vi drar på ferie (og har bare dårlig samvittighet, men plenty av rekkevidde. Med dieselskam )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 21:49   #29
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Siden du likte Lexus, så er det ikke dumt å se på de. Toyota har og flere gode hybridbiler som sikkert passer.

Jeg kjører Toyota Auris hybrid. Den er gjerrig på bensin og lader seg selv. Hadde ikke råd til ny el-bil med lang rekkevidde når jeg kjøpte den. Så ville ha en driftstabil bil som jeg kunne bruke både til hverdags og på ferie uten å måtte lade hele tiden.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-23, 23:42   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg snakker også om lån, at jeg ikke fikk høyt nok lån til å kjøpe elbil.

Skjønner. Ja, i så fall så er det jo et godt eksempel på at "det er dyrt å være fattig".


Men det betyr ikke at "elbil er dyrt".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-23, 08:48   #31
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.829
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Siden du likte Lexus, så er det ikke dumt å se på de. Toyota har og flere gode hybridbiler som sikkert passer.

Jeg kjører Toyota Auris hybrid. Den er gjerrig på bensin og lader seg selv. Hadde ikke råd til ny el-bil med lang rekkevidde når jeg kjøpte den. Så ville ha en driftstabil bil som jeg kunne bruke både til hverdags og på ferie uten å måtte lade hele tiden.

Ja, ser på Toyotaer også. Det er mye fint å hente der. Takk.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-23, 09:01   #32
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Jeg ville sett på Toyota.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-23, 13:19   #33
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Ja, ser på Toyotaer også. Det er mye fint å hente der. Takk.

Jeg ønsker meg den nye Toyota Corolla cross. For savner å sitte litt høyere og ha mer bagasjeplass. Men den er splitter ny nå, så får vente til den kan kjøpes som bruktbil.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-23, 13:44   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg ønsker meg den nye Toyota Corolla cross. For savner å sitte litt høyere og ha mer bagasjeplass. Men den er splitter ny nå, så får vente til den kan kjøpes som bruktbil.

Den ser kjempefin ut; titter også litt på den, men det er mer fornuftig å kjøre opp min Nissan.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-23, 16:04   #35
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Jeg synes ikke elbil er så gunstig nå. Jeg passerer fem ganger i bom til og fra jobb. Service er provoserende dyrt, de sjekker dekktrykk, spylervæske, bytter luftfilter, masse dill til 2500,- hver service. Uten service ingen nybil eller mobilitetsgaranti og utrolig masete blinking. Storservice nær 4000,-, med bytte av gearveske. Forsikring med trafikkavgift nær 10 000,-, med siste ukers bulking blir det dyrere. E-Golf har dårlig statistikk for luftsensorer og klimaanlegg, nær 50 000,-, eller utvidet forsikring til + 5000,- i året. Kjørte km er billig, men det hjelper ikke så mye for oss med 8000 km i året.

Så jeg ville vært åpen for et godt kjøp, med en bil som ikke er kjent for dyre svakheter. Hjelper med et verksted i nærheten som ikke koster skjorta. Så må du regne kjørte km mot faste kostnader, det er uansett ingen garantier.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-23, 17:02   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Service og deler og reparasjoner har blitt vilt dyrt for alle biler de siste årene. Ikke bare elbil.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-23, 19:32   #37
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.829
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Bør man vente litt og se om tesla-prisreduksjonen har å si for reduserte priser på brukte teslaer, og deretter på resten av bruktbilmarkedet? Er ikke racer på markedskrefter, og skal ikke ha tesla, men om slike mekanismer betyr noen titusener ned, er jo det bra for meg.

Og hvordan pruter man på bilpriser?Hater å prute, men skjønner jo at det er vanlig hos mange ved bilkjøp.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-23, 10:29   #38
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Vi har eid bil siden eldste ble født for 18 år siden. Vi har ingen interesse for eller greie på bil, og har gåt fra å kjøpe brukt fra venner av svigers, via brukt import til nå å kjøpe ny-brukt fra anerkjent forhandler med verksted. Det er typisk sånn at det lønner seg å ha råd til å investere, for nå har vi fått en nesten ny bil med de fordelene det gir av garanti og forhåpentligvis mindre kluss med service og EU-kontroll de nærmeste årene.

Den gamle Dieselbilen som vi til slutt eide selv (nedbetalt lån), ble veldig dyr i drift med bompenger dieselutgifter og til slutt 50 000 for å få den gjennom EU-kontroll. Dersom man har greie på eller kjenner noen som kan fikse sånt på egenhånd ville det fortsatt vært en billig bil (som vi ikke trengte å være redd for). Så hva som er best for deg vil avhenge av om du kan (eller har nettverk for å) fikse ting selv eller billig.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-23, 02:34   #39
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg synes ikke elbil er så gunstig nå. Jeg passerer fem ganger i bom til og fra jobb. Service er provoserende dyrt, de sjekker dekktrykk, spylervæske, bytter luftfilter, masse dill til 2500,- hver service. Uten service ingen nybil eller mobilitetsgaranti og utrolig masete blinking. Storservice nær 4000,-, med bytte av gearveske. Forsikring med trafikkavgift nær 10 000,-, med siste ukers bulking blir det dyrere. E-Golf har dårlig statistikk for luftsensorer og klimaanlegg, nær 50 000,-, eller utvidet forsikring til + 5000,- i året. Kjørte km er billig, men det hjelper ikke så mye for oss med 8000 km i året.

Så jeg ville vært åpen for et godt kjøp, med en bil som ikke er kjent for dyre svakheter. Hjelper med et verksted i nærheten som ikke koster skjorta. Så må du regne kjørte km mot faste kostnader, det er uansett ingen garantier.


Skal ha bilen på service nå, det er økonomi-service for gammel bil. 6000, min venn.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-23, 10:40   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Det har skjedd mye åpning av teslaladere bare siden i sommer. Det enkleste er å sjekke på forhånd i appen - velge «Lade en bil som ikke er Tesla» så får du opp kun de på kartet som er åpne. Kartfunksjonen er litt teit, så velg et stort område og zoom deg inn.

Så er det seff mange biler som sliter med teslaladere med korte ledninger - feks etron, som har ladeluken foran. Men de store nye teslastasjonene har satt opp stasjonene sånn at de kan lade fra siden, ikke i front.

Når det er sagt, hater jeg ladestresset med elbil og er ikke sikker på om jeg ville valgt det. Men de er jo ofte fantastisk gode å kjøre da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no