Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken fritidsaktivitet har du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-23, 07:31   #41
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Trening og strikking.

Jeg har vurdert å begynne i korps igjen, men noe av det beste med at ungene er flytta, er at jeg styrer fritida mi sjøl. Jeg orker ikke å begynne på noe med faste tidspunkt, der det går ut over flere enn meg sjøl hvis jeg hopper over en gang.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 07:48   #42
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg trener, både alene og i flokk.

I tillegg har jeg begynt å hjelpe til på kjerkemiddag en dag i uka. Fint opplegg, åpent for alle. Rimelig middag, gratis for dem som ikke har penger, og god kulturutveksling.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 07:52   #43
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

I teorien har jeg lyst på en fritidsaktivitet, så jeg begynte å synge i kor. I praksis likte jeg ikke at jeg måtte avgårde. Jeg ønsker å styre fritida mi sjøl, så i praksis sitter jeg i styret for fagforeninga, jeg ser på serier, leser bok og er sosial innimellom. Akkurat det å være sosial kunne jeg tenke meg mer av.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 07:54   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg har egentlig veldig lyst til å begynne å korps, men det virker urealistisk så lenge (noen av) barna er såpass små. Hvis jeg kunne velge, ville jeg heller brukt tid på det enn trening, men føler ikke det er et valg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:02   #45
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Min yngste var på alder med din yngste da jeg begynte i korps igjen. Familien min klarte seg fint uten meg tre timer i uka, og jeg hadde virkelig behov for å komme meg ut litt uten ungene på slep.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:03   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Treningen er på en måte ikke en fritidsaktivitet, men noe jeg MÅ gjøre for at kroppen skal fungere ordentlig. Men det er jo greit å velge en treningsform som man ikke hater. Én gang i uka trener jeg med en bekjent, og det er virkelig mye greiere å komme seg på trening når jeg vet at det er noen der som venter på meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:04   #47
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg trener, sykkel pendler, trener med kollegaer. Men ønsker en mer sosial aktivitet eller hobby. Har vurdert lokalpolitikk, golf, bli medlem av en mindre yogagruope eller turgruppe. Søker, men vet ikke. Først er initiativ til et par sosiale arrangement på jobb.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:22   #48
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Fotball er min hobby, på stadion og foran skjerm. Etter mange år som lagleiar for eget barn er eg no styremedlem i fotballklubb i toppfotballen. Eg er i tillegg engasjert i eit kvinner i fotballen-utval. For meg dekker dette mange behov: mestring, glede, lokalt engasjement og som Tjorven er inne på, det er utrulig sosialt å vere engasjert i fotballen! Og fotballen treng fleire kvinner!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:25   #49
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg løper ganske mye (og liker det, så for meg er det en fritidsaktivitet) og jeg har begynt i korps. Det siste har vært veldig bra for meg fordi det er en sosial aktivitet.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:33   #50
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg er medlem i et aktivt styre i en andelsgård, så mye tid går med der. Og går turer. Vurderer å melde meg inn i et treningssenter for resten av vinteren, for å trene litt styrke.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:33   #51
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Har spilt ishockey (begynte da jeg var nesten 40, har pause nå), alpint, langrenn (på turnivå), gåturer i fjellet og i nærområdet (men ikke sånne kjempelange turer), diskgolf, treningsstudio (vekter/yoga/tøying). Gjør dette stort sett sammen med samboeren min.

Holder på å rydde og organisere i hjemmet, så mesteparten av tiden utenom jobb går med til det for tiden. Vi har for mye ting rett og slett.

Det som er kjipt akkurat nå er at helsa ikke akkurat er den beste, så noen ting må foreløpig vike. Derfor organiserer jeg hjemme også, da er man på et vis i bevegelse.

Har også "klubb"/"forening" med venninner fra barne- og ungdomsskolen en gang i mnd. Da rullerer vi på hvem som har klubben og serverer middag/kake.


Sist redigert av Señora : 12-01-23 kl 09:44.
Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:47   #52
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Danser linedance. Kjempegøy!!!

Det har jeg aldri prøvd, men en venninne har lovet å ta meg med. Jeg tar og minner henne på det asap.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:52   #53
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.102
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Så flinke folk er! Jeg gjør omtrent ingenting jeg, bortsett fra tur med venninne et par ganger i måneden og ut og drikke øl med venner 2-3 ganger i måneden, blant annet på quiz. Ellers jobber jeg og er hjemme og får huset til å gå rundt mens mannen jobber og trener (Barna trenger jo lite, men de bør jo ha middag eller man bør sørge for at det er noe i huset de selv kan lage eller man må vaske klær osv.)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:53   #54
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg sitter på sofaen og spiller mobilspill mens jeg hører på lydbok hvis jeg ikke jobber. Neida. Joda.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 08:59   #55
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Når det er greit nok føre så går jeg tur på asfalt og i skogen omkring her. Jeg leser gjerne bøker, som regel to samtidig, en på telefon og en fysisk. Helten og jeg ser mye på snooker sammen. Og det er vel det. Målrettet trening skjer alt for sjeldent til at jeg kan kalle det fritidsaktivitet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 09:00   #56
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Spiller fotball.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 09:02   #57
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Min yngste var på alder med din yngste da jeg begynte i korps igjen. Familien min klarte seg fint uten meg tre timer i uka, og jeg hadde virkelig behov for å komme meg ut litt uten ungene på slep.

Jepp. Det kan prioriteres. Men da blir det gå ut over både trening og sosialt. Det er heller ikke aktuelt å spille 17. mai eller å delta på helgeseminarer med korps per nå. Fritidsaktiviteten jeg liker aller best er å gå ut med venner og drikke øl eller dra på hytteturer med venninner. Så ikke noe kan gå ut over muligheten til det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 09:16   #58
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg synger i kor og bare elsker det!

Ellers er det sofa, serier og strikking det går i. Bør komme i gang med trening, men det er mye familiegreier nå, så må vente på at ting løser seg med store omsorgsoppgaver.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 09:24   #59
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Jeg spiller tennis to ganger i uka, langrenn, tur i skog og fjell med hunden, strikker, en time pilates pr uke, og er glad i å være med venner. Har veldig lyst til å begynne i kor, men tror ikke jeg tør å prøvesynge

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-23, 09:30   #60
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fritidsaktivitet har du?

Det er ikke alle kor en må prøvesynge, altså. Jeg ble satt rett på stemmegruppe nå uten noe prøvesang, men da visste jeg selv noen lunde hvilken stemme, da. Men de fleste kor som ikke er sånn superambisiøse klarer å løse sånt fint, en synger litt med dirigenten før øving eller i en pause eller noe. Så det er ikke akkurat audition, med mindre du vil inn i et veldig proft kor, da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no