Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Headset eller ørepropper

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-23, 21:28   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Headset eller ørepropper

Har begynt å trene på treningssenteret på jobb, spinning. Trener alene og må ha musikk.

Hva anbefaler dere at jeg bruker? Headset eller ørepropper? Har ikke lyst å legge mye penger i det.

Passer Jabra elite til de fleste?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 21:31   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jabra Elite passet ikke til meg. Men det er fordi at alle støydempende greier som «sitter fast» i øret gjør at det smeller i ørene når jeg løper. Sykt irriterende. Jeg bruker noe billiggreier fra Clas O, men de funker.

Har ikke prøvd headset på treningssenter, men kan ikke se for meg at jeg ville likt det. Det ser veldig svett ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 21:33   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Svette tenkte jeg ikke på, takk for at du nevnte det.

Kan man returnere ørepropper? Tviler vel på det?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 21:34   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Svette tenkte jeg ikke på, takk for at du nevnte det.

Kan man returnere ørepropper? Tviler vel på det?

Jeg solgte mine på Finn og tapte knapt ei krone på det. Men de var kun brukt én gang. Jeg kan ikke ha noen sånne som tetter øret helt igjen. Jeg forstår ikke hvorfor andre ikke sliter med det samme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 21:36   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jeg bruker noen billige fra clas, må ha noe som sitter, så jeg har propper med bøyle bak øret. Store headsett bruker jeg mye ellers, liker ikke det på trening.

Det er noen år siden jeg kjøpte mine, så jeg finner de ikke nå. Jeg ville muligens vurdert disse hvis jeg skulle kjøpt nå. Men ører er jo forskjellige, da. https://www.clasohlson.com/no/JLab-G...less/p/39-1872

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 21:39   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jeg bruker headset når jeg løper og synes det er helt uproblematisk. Når jeg bare fant et som var lite nok til hodet mitt. Om jeg trente spinning ville det i hvert fall ikke vært noe problem.

Jeg har veldig små ører og trange øreganger, så jeg prøver å bruke ørepropper minst munlig, for det skyver ørevoks innover.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 21:43   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jeg har jbl. Mine er trådløse, har ledning mellom proppene. Usikker på hva de kalles. Er strålende fornøyd med de. Har hatt de siden jul20. Brukes hver dag.
De har flere typer propper man kan bytte på med som passer sine ører. Jeg har byttet til en type og har de helectiden
Jeg liker ikke headset. Har aldri prøvd det da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 21:46   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jeg bruker headset, og det blir svett når jeg trener kardio, ja. Styrketrening går fint, men det er litt i veien av og til. Men jeg foretrekker det framfor propper.
Blir du med i kundeklubben til Kjell kan du bytte hodetelefoner innen 30 dager hvis du ikke er fornøyd.
https://www.kjell.com/no/lydgaranti?...se&search=true

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 21:54   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg bruker headset når jeg løper og synes det er helt uproblematisk. Når jeg bare fant et som var lite nok til hodet mitt. Om jeg trente spinning ville det i hvert fall ikke vært noe problem.

Jeg har veldig små ører og trange øreganger, så jeg prøver å bruke ørepropper minst munlig, for det skyver ørevoks innover.

Har også trange øreganger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 22:09   #10
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Gå på Kjells, de er kunnskapsrike og har som frukt sier, 30 dagers åpent kjøp. Selv om de er brukt. De har i ulike prisklasser.

Jeg bruker vanlige AirPods, ikke pro. Funker bra. Om jeg bruker AirPods pro, så bruker jeg uten støydempingen. De er dog dyrere enn hva du behøver.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 22:35   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Takk for tips om Kjells!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 22:40   #12
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Eg har begge deler og øyrene mine treng variasjon. Til trening liker eg headset best, fordi øyrepropper ramler så lett ut.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 22:53   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jeg har jabra elite active. De har tre ulike størrelser på gummiknotten man dytter inn i øret. De sitter ikke kjempebra, men greit nok. Øreklokker blir veldig svett. Jeg får litt vondt av propper når jeg har hatt den i en stund, så bruker dem bare til trening. Øreklokker ellers.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 23:20   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jeg fikk AirPods til bursdagen min, for jeg ble så himla svett med headset. Så svett at set ble veldig ekkelt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-23, 07:54   #15
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jeg har vanskelige ører, og har nå brukt flere generasjoner av Jabra. Helt perfekte for meg. Det gjelder å bytte til putestørrelsen som funker for deg. Noen ganger kommer jeg hjem fra lengre løpetur og oppdager at jeg er ganske svett i ørene, men de sitter fint der.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-23, 08:01   #16
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jeg har jabra elite og de sitter fint i ørene mine. De kommer med gummipropper i ulike størrelser.

Jeg trente og løp med headset før. Det ble veldig svett og varmt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-23, 09:45   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har jbl. Mine er trådløse, har ledning mellom proppene. Usikker på hva de kalles. Er strålende fornøyd med de. Har hatt de siden jul20. Brukes hver dag.
De har flere typer propper man kan bytte på med som passer sine ører. Jeg har byttet til en type og har de helectiden
Jeg liker ikke headset. Har aldri prøvd det da.

Jeg har også slike. Er glad for den snoren bak nakken. Da kan de henge rundt nakken når jeg ikke bruker dem og jeg må ikke finne esken til dem. Fu heter også veldig bra utenfor trening/på jobb osv når msn plutselig skal snakke ned noen. De sitter også godt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-23, 10:43   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har jbl. Mine er trådløse, har ledning mellom proppene. Usikker på hva de kalles. Er strålende fornøyd med de. Har hatt de siden jul20. Brukes hver dag.
De har flere typer propper man kan bytte på med som passer sine ører. Jeg har byttet til en type og har de helectiden
Jeg liker ikke headset. Har aldri prøvd det da.

Disse liker jeg godt også - synes det er greit med ledningen i mellom og. Sitter veldig godt i øret. (Til slutt gnegde katta over ledningene)

Jeg har hatt Kygo sine trådløse ørepropper og - de likte jeg godt, men de holdt ikke mer enn i to år. Nå har jeg Sennheiser - Er ikke blitt helt venner med formen, så tør ikke å anbefale dem, selv om lyden er magnifique.

https://www.power.no/tv-og-lyd/hodet...vart/p-896352/

Denne type (bare gamlere versjon) hadde jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-23, 14:14   #19
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Jeg har airpods, trådløse fra apple. Ikke de aller nyeste, men de sitter godt hos meg.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-23, 20:35   #20
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.842
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg har airpods, trådløse fra apple. Ikke de aller nyeste, men de sitter godt hos meg.

Jeg og. Har hatt dem i snart tre år og de funker fortsatt utrolig nok. Før disse, pleide diverse ørepropper kun å vare et max to år.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no