Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tips til sofa med sjeselong?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-23, 09:49   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Tips til sofa med sjeselong?

Jeg vil ha en kjempegod! sofa med sjeselong. Tips?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 09:54   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Jeg kjøpte Edda fra Skeidar i sommer, og er kjempefornøyd. Ser den er på tilbud nå. Kan settes sammen mer eller mindre akkurat som du vil.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 09:56   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Saxoliving, men de koster.
https://saxoliving.com/no/atlanta-no/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 10:44   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Saxoliving, men de koster.
https://saxoliving.com/no/atlanta-no/

ikke antydning til pris en gang på nettsiden. Hvilken prisklasse snakker vi?

Jeg er på sofajakt selv, og tror jeg lander på å bygge en sammen av Oregon moduler fra Sixbondstreet. https://sixbondstreet.no/products/or...ulsofa-1-seter

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 10:55   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Saxoliving, koster ca 25 000,- for treseter på salg.
https://ethjem.no/product/classic-sofa-fra-saxo-living/

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 11:13   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Jeg synes bolia har mange fine modeller. De er gode å sitte i også. Jeg var med en venninne og kjøpe sofa. Vi var først på Sofa Company før vi prøvde sofa hos Bolia. Sittekomforten var som natt og dag, omtrent.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 12:00   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Saxoliving, koster ca 25 000,- for treseter på salg.
https://ethjem.no/product/classic-sofa-fra-saxo-living/

det var jo ikke så ille.

Jeg er enig i at Bolia har mye fint, men jeg har hatt to lenestoler derfra og sytes ikke kvalitet og pris hang sammen, hverken stoff eller konstruksjon var særlig solid. De har ofte salg da, så hvis man kan få en av sofaene dere med 40% avslag, henger kanskje prisen nærmere sammen med kvaliteten.

Jeg digger særlig deres Cosmia-serie, men den krever mye plass. Er helt nydelig å sitte/ligge i.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 13:28   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Møblia sin Nelson modulsofa er veldig god. Ruver litt da, men kan bygge så stor eller liten man vil.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 13:43   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Vi har en som heter Paso Doble fra furninova og jeg elsker den! Den er kjempegod å sitte oppi og samle puter og se på tv og kose seg oppi krokene men den er nesten for dyp til sånn svigermor-på-besøk-og-sitte-rett-opp-og-ned-og-drikke-kaffe-pent-fra-kopp. eldigvis har vi ikke mye av det Definitivt en hverdagsbrukssofa. Det eneste jeg har å utsette på den er at etter 8 år må vi fløffe putene litt innimellom, og that´s it! Den er godt brukt og er virkelig bortimot like pen som ny. Trekket på både løse puter og sitteputer kan tas av til vask også, om det er aktuelt.

Det er en modulsofa - og vi har litt bredere moduler i midten enn denne, og så har vi forlenget den ene chaiselongen med en stor puff.
Så man kan sette den sammen på flere måter.

Vi kjøpte vår på bohus for endel år tilbake, nå har de den hos Skeidar ser jeg.


Sist redigert av m^2 : 08-01-23 kl 13:56.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 19:56   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Er du på jakt etter sjeselong? Eller åpen ende? Jeg ble anbefalt åpen ende da jeg var på sofajakt nylig. For da har du ryggstøtte og dermed 1-2 sitteplasser ekstra i sofaen.

Jeg endte med Palma fra Bohus. Fant oppsettet jeg ønsket på Finn.no.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 23:15   #11
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Jeg er egentlig på jakt etter den perfekte tv sofaen, der vi kan skikkelig slappe av, og da vil jeg gjerne ha en sofa vi kan ligge inntil hverandre på den ene siden. Så god og myk og passe på 3 meter gange 2,5 meter.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-23, 07:59   #12
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til sofa med sjeselong?

Vi kjøpte en Avignon fra Skeidar til hytta i høst. Med 2 1/2 + 2 1/2 + sjeselong.
https://www.skeidar.no/alle-produkte...d=V_5637259517
Veldig fornøyd med sofaen. Den er fantastisk god å sitte i.
Det er en modulsofa, så man kan velge akkurat den størrelsen man vil.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no