Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-23, 09:41   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Det er ekstremt golvkaldt hjemme hos oss, så tre par ullsokker holder ikke. Jeg trenger derfor verdens varmeste tøfler? Hva har dere å anbefale?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 09:45   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Jeg har et par fra Life som jeg er fornøyd med. Men hvis det er ekstremt kaldt ville jeg gått for noen med skikkelig såle. Noen fra Sheperd kanskje.

https://www.life.no/livsstil/klar-to...ies-black-3536
https://www.shepherdofsweden.com/no/...ueskinnstofler

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 09:50   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Like den jubileumstøffelen fra Shepards, men ser ikke ut til at den selges i butikk i Norge? Eller tar jeg feil?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 09:53   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Uggs! Jeg har hatt mine i årevis og de er fortsatt fulle av deilig lammeull og veldig varme. Jeg brukte seriøst ALDRI sokker gjennom de to korona-hjemmekontor-vinterne.

Skal aldri ha andre typer tøfler igjen.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 09:54   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Hvilke forhandlere selger disse da, Røverdatter?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 09:55   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Jeg har klassiske filttøfler, elsker dem. Jeg liker de høye, slik at ikke hælen er bar. Syns er varme uten å være klamme, også liker jeg at det et filtsåle med skinn, og ikke en hard såle i plast, gummi eller kork.

https://www.norskflid.no/klaer/toefl...r-i-filt-dame/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 09:58   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Tøflene fra Shepards er nydelige. Jeg har flere par, og elsker de. De som blir mest brukt her er disse, da de passer finfint til kjole også https://www.shepherdofsweden.com/no/...a-toffel-svart

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 10:01   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Shepherd, både Saga myke tøfler og Jessica med såle. Eldste ungen har UGG, resten Shepherd til halv pris, like varmt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 10:02   #9
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvilke forhandlere selger disse da, Røverdatter?

Boozt, Zalando, Miinto og sikkert mange andre nettbutikker hvertfall.

Jeg har et par med hælkappe og klassiske Uggs-såler, men de er antakelig ikke lenger i salg.

Uggs Tasman ligner litt på de jeg har:

https://www.zalando.no/ugg-tasman-to...2i00l-b11.html

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 10:05   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Boozt, Zalando, Miinto og sikkert mange andre nettbutikker hvertfall.

Jeg har et par med hælkappe og klassiske Uggs-såler, men de er antakelig ikke lenger i salg.

Uggs Tasman ligner litt på de jeg har:

https://www.zalando.no/ugg-tasman-to...2i00l-b11.html

Ser litt utsolgt ut dessverre.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 10:07   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Jeg har rare føtter, så jeg kjøper aldri fottøy på nett. Må være fysisk butikk.

Tallulah: Oooh, jeg likte utseendet på de fra Husfliden. :hyper.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 10:12   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Jeg har samme problem, og kjøpte disse ullsokkene. De er virkelig noe helt annet enn alle andre ullsokker, de er tykke og kjennes nesten litt tovet ut.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 10:13   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Tallulah: Oooh, jeg likte utseendet på de fra Husfliden. :hyper.

Jeg er fornøyd! De finnes i andre, mer moderne modeller også, og flere farger. https://www.norskflid.no/klaer/toefler/dame/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 10:14   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Noe i ull som dekker anklene må være min anbefaling. Jeg hadde nok satset på de fra Norsk flid.

Jeg liker best tøfler med god såle. Hadde jeg hatt det kaldere hadde jeg nok gått for disse fra Birkestock

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 10:17   #15
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.437
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Jeg har hatt Shepherds flere ganger, men disse fra Uggs er de desidert beste jeg har funnet https://www.zalando.no/ugg-ascot-tof...2i00i-o12.html

Forøvrig anbefaler jeg denne varmeflasken fra Shepherds høyere enn noe annet. Den er fantastisk og holder på varmen i hauger av timer, type opp mot 10 timer. Helt vidunderlig. https://bolina.no/collections/shephe...kerri-2l-stone (ser den er utsolgt akkurat her, men finnes flere steder).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 11:12   #16
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Like den jubileumstøffelen fra Shepards, men ser ikke ut til at den selges i butikk i Norge? Eller tar jeg feil?

Du kan jo kjøpe hos en nettbutikk med gratis retur.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 11:58   #17
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Du kan jo kjøpe hos en nettbutikk med gratis retur.


Nei, det er uaktuelt. Det er så styrete. Jeg foretrekker fysisk butikk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 12:02   #18
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Nei da så. Jeg gjør ofte det selv fordi jeg har store føtter, og butikkene har sjelden de skoene jeg vil ha i min størrelse.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 12:48   #19
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Jeg har flere par tova tøfler. De har jeg kjøpt på vanlig skobutikk og på nett.

Her kan du se hva de har: www.tova.no

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-23, 13:24   #20
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg verdens varmeste tøfler?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Nei da så. Jeg gjør ofte det selv fordi jeg har store føtter, og butikkene har sjelden de skoene jeg vil ha i min størrelse.


Jeg er nok bare fryktelig gammeldags, og vil se og prøve før jeg kjøper noe.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no