Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Parkas til stall/turbruk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-22, 11:19   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Parkas til stall/turbruk

Jeg trenger en ny parkas til bruk i stallen/tur med hunden (kombinerer ofte disse to aktivitetene ).

Den skal være vann- og vindtett og ikke uforet. Jeg har en veldig varm dunparka, samt en nesten like varm ridekåpe, så trenger en mellomting mellom uforet og veldig varm. Har funnet følgende alternativ så langt:
https://www.getinspired.no/klaer/jak...-di-504310-060

https://uhipwear.com/nb-no/rideklaer...-2-0-jet-black

Noen som har efaring med disse, eller har andre forslag? Ideelt sett kunne jeg tenkt meg en Norrøna Oslo parkas, men de er altfor dyre...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 11:33   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkas til stall/turbruk

Vet ikke om den er i salg fortsatt, men min Helly Hansen rigging coat var/er ultimat for stallbruk (og tur med hund), den er todelt, så du har en tynn puffer, en vanntett frakk, og komboen som er passe varm for stallarbeid om vinteren. Store gode lommer, god kvalitet, veldig funksjonell.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 11:36   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkas til stall/turbruk

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vet ikke om den er i salg fortsatt, men min Helly Hansen rigging coat var/er ultimat for stallbruk (og tur med hund), den er todelt, så du har en tynn puffer, en vanntett frakk, og komboen som er passe varm for stallarbeid om vinteren. Store gode lommer, god kvalitet, veldig funksjonell.

Skal sjekkes ut

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 14:28   #4
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.313
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkas til stall/turbruk

Skulle også foreslå Helly Hansen Rigging coat. Veldig fornøyd med den!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no