Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Buksehjelp - ny jobb

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-22, 17:18   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Spørsmål

Buksehjelp - ny jobb

Nok en tråd om klær- jeg begynner i ny jobb i januar-kontorjobb og trenger nye jobbebukser i første omgang helst bukser i cordfløyel som er litt varmere enn Jeans.
Jeg har innsett at de buksene jeg har er for tynne nå på vinteren. Og jeg hater stillongs/strømpebukser osv på generell basis.
Noen som vet hvor jeg får tak i fine/ordentlig bukser til jobb bruk.
Helst fysiske butikker for buksekjøp på nett er story sett bom med str. og lengde. Jeg er 181 høy, og bruker stort sett str. 44-46xl/xxl etter merke. Jeg betaler heller mer for kvalitet. H &M bukser er uaktuelt fordi er alltid for korte i beina.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-22, 19:26   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukse hjelp -ny jobb

De har masse kordfløyelbukser på salg på Mappstore nå. Mange med benlengde 84.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-22, 19:28   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukse hjelp -ny jobb

Takk for tips.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-22, 19:32   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse hjelp -ny jobb

Tipser om en side for lange damer, selv om jeg ikke tror de har så mange tykke bukser.

https://mediumtall.no/collections/alle-produkter-dame

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-22, 23:08   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse hjelp -ny jobb

Min favoritt er fra Noa Noa. Jeg har ikke sett så nøye etter denne sesongen selv om jeg er på jakt etter det samme.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 07:52   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Match har bukser i cordfløyel.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 09:40   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Lois har noen veldig myke. Jeg har ikke prøvd merket selv, bare kjent på dem. On the high end prismessig, da.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 11:35   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Lois har noen veldig myke. Jeg har ikke prøvd merket selv, bare kjent på dem. On the high end prismessig, da.

De ser ganske fine ut synes jeg. Har en jeans variant. Den er myk og har fin passform.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 12:16   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Jeg har kjøpt denne i to varianter fra Lois, Mary Global, og Raval. Raval har jeg ikke brukt enda... men Mary er myk og god, med stretch, og i et litt tykkere stoff. Og pen i snittet + kan fås kjøpt i flere lengder, som jeg liker siden jeg har litt stutte bein

NB: den føles som den vider seg litt så bedre å gå ned enn opp i størrelse.

Her er link til Lois cordfløyel hos Zalando.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 12:19   #10
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Jeg bruker tynne ullbukser, som ser ut som dressbukser, fra Arket. Elsker dem! Hilsen frysepinn med kontor som sjelden kommer over 18-19 grader.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 12:30   #11
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg bruker tynne ullbukser, som ser ut som dressbukser, fra Arket. Elsker dem! Hilsen frysepinn med kontor som sjelden kommer over 18-19 grader.

Hvordan er de i størrelsen?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 13:49   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg bruker tynne ullbukser, som ser ut som dressbukser, fra Arket. Elsker dem! Hilsen frysepinn med kontor som sjelden kommer over 18-19 grader.

Er det disse?
https://www.arket.com/en_nok/women/t...035089003.html

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 21:05   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

De ullbuksene var utrolig fine! Men er merket for lange kvinner? Str. 36 på en 180 cm lang kvinne må bli veldig langt på de fleste andre. Tror du det er mulig å legge opp på en pen måte? Noen stofftyper er vanskelige å sy i (for amatører som meg i hvert fall).

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 23:23   #14
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er det disse?
https://www.arket.com/en_nok/women/t...035089003.html

De er sikkert gode, de også, jeg har flere av disse: https://www.arket.com/en_nok/women/t...029578001.html
Ikke så lange i beina. Jeg bruker 34 og 36 i den modellen. Arket er noe stort i størrelsen. Jeg er 1.62 og buksa går til anklene på meg.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-22, 23:29   #15
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Cos har også ullbukser https://www.cos.com/en_nok/women/wom...108955003.html Har ikke prøvd disse, men Cos er oftest for langt i beina for meg.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-22, 00:21   #16
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Når jeg ikke vet, bestiller jeg en haug forskjellige bukser på Zalando. Gjorde det sist jeg måtte finne nye jeans. Om man henter pakken med en gang og returnerer det man ikke skal ha rett etter, vil returen ha slått inn før fakturaen forfaller så man bare betaler for det man beholder.

Ellers bestiller jeg av og til fra Long Tall Sally i England.

https://www.longtallsally.com/lts-ta...leg-trousers-p

De har fine søk hvor man kan søke på grupper som workwear, eller feks smart trousers
De har dessverre ikke fysisk butikk lenger. Jeg synes de britiske merkene er gode på å ha endel «kontorklær», de er vel litt mer formelle enn oss, og har gjerne egne seksjoner for jobbklær.

Hvis man ikke er så sømkyndig kan det være fint å finne seg en god lokal systue. Har en fast skredder vi bruker. Et plagg som er tilpasset ser mye mer smashing ut. Gjør ikke det på alt mulig, naturligvis, men nøkkelplagg. Hvis en jakke jeg har kjøpt ikke er helt som den burde, gjør det stor forskjell å tilpasse den så den går ut og inn på de rette stedene.

Det har vært en lukket gruppe på Facebook for høye kvinner hvor man bl.a. delte shoppingtips, vet ikke hvor aktiv den er nå.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-22, 08:25   #17
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buksehjelp - ny jobb

Jeg har disse fra Cos

https://www.cos.com/en_nok/women/wom...113885003.html

De er store, jeg måtte gå ned en størrelse. Jeg er 179 cm og de er lange nok til meg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no