Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man er misfornøyd med en tjeneste

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-22, 16:17   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.134
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Når man er misfornøyd med en tjeneste

Hva gjør man da? Kan man klage og be om en form for kompensasjon? Noen har kanskje fått med seg at jeg har problemer med trådløst bredbånd fra Telia. De skryter av hvor stabilt det er, men hos meg har det vært ustabilt mesteparten av tiden. Har ringt kundeservice 8 ganger de siste ukene, og nå sitter jeg her uten internett fordi hun jeg snakket med fikk ikke fikset det. Jeg ringte i går også, og da ble det fikset, og jeg fikk beskjed om at de har sendt nye nettverkskabler og strømforsyningen. Så nå må jeg pent vente på det.

Hadde forøvrig en tekniker her i april fordi det da hadde vært ustabilt siden det ble installert i desember i fjor. Da var problemet at antennen byttet sender hele tiden, men han låste den til den som ga best signal og sa at kundeservice kan også gjøre det om det skulle skje igjen. Det har jeg sagt til flere av de jeg har snakket med, men det tar de visst ikke til seg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 16:21   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.415
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når man er misfornøyd med en tjeneste

Såklart kan du klage. Jeg har god erfaring med å klage på Telia (lenge siden vi har hatt problemer nå). Har stort sett tatt det på chat og fått kompensasjon i form av avslag på regning tre ganger. De har vel logg på at du har vært i kontakt med dem også

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 16:22   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.702
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man er misfornøyd med en tjeneste

Du er tålmodig! Jeg hadde byttet for lengst … Det er vel det mektigste våpenet du har. Er det bindingstid, bør det være lett å argumentere for at du ikke får produktet de lover bort.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 16:38   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.134
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når man er misfornøyd med en tjeneste

Jeg skulle gjerne ha byttet til Lyse, men det er ikke kabel bort til huset, så jeg måtte ha gravd sjøl for å koble meg på, og det ville kostet mange tusen.
Men jeg får be eieren av abonnement om å ta en prat med de.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no