Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Må jeg ha bankkort? Holder det med kredittkort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-22, 18:44   #41
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.464
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må jeg ha bankkort? Holder det med kredittkort?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Og i hvilke andre tilfeller må man ha cash i dag?

Når man skal kjøpe duodji/samiske håndverksprodukter fra same/firma bosatt i Sverige eller Finland, som er på denne sida av grensen og selger på markeder og messer. Vipps snakker enda ikke med tilsvarende tjeneste på svensk side.
Nylig opplevd.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-22, 09:03   #42
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må jeg ha bankkort? Holder det med kredittkort?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Kundeprogram? Dagligbank-pakke? Kva kostar det, og kva inneholder det?
Eg betalar ingenting i mine to bankar, bortsett frå årsavgift på det eine debit-kortet som eg nesten aldri brukar.

Det kostet årsgebyr på bankkort, egentlig. Så bare en annen måte å betale det på, sånn litt i mnd heller enn 300 en gang i året. Og inneholder egentlig akkurat ingenting. Så det er bare en absurd greie, det inneholder altså bankkort, brukskonto og sparekonto og sånne ting, liksom

Får se hvordan den endelige avtalen blir ved nyttår (fagforening)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no