Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Enkel og billig projektor for å vise powerpoint og bilder på kurs

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-22, 17:40   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Enkel og billig projektor for å vise powerpoint og bilder på kurs

Jeg holder en del kurs for tiden og har behov for en projektor for å kunne vise Powerpoint og bilder fra min (noen år gamle) Macbook Air til lerret. Jeg har for
lengst ramlet av lasset for den typen ting, så her trenger jeg veiledning.

Jeg har et lerret som i hine hårde dager ble brukt til lysbilder. Kan det funke til dette formålet? Jeg mener det ble kaldt sølvskjerm i sin tid og det var både dyrt og fancy den gang sent i forrige årtusen, men går det an å bruke dette til projektor, tro? Det er portabelt og greit å frakte med seg iallfall. Lokalene jeg bruker, er som regel ikke utstyrt verken med lerret, skjerm eller andre egnede flater.

Jeg har ikke projektor. Jeg trenger en som er liten og grei å frakte med seg, som kan vise bilder i ok kvalitet (trenger ikke være helt topp) for 8-10 personer som sitter rundt et bord. Jeg skal koble denne projektoren til min Mac. Og jeg er en liten håndverker i en bitteliten bedrift og har ergo også et bittelite budsjett.

Hva kjøper jeg? Altså, billigst mulig, bare for å poengtere det en gang til. Jeg har lånt utstyr noen ganger, men det er for kronglete. Jeg vil ha mitt eget og noe som er greit å få med seg rundt uten at jeg trenger tilhenger og truck.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 17:29   #2
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enkel og billig projektor for å vise powerpoint og bilder på kurs

Har du sjekket ut finn ? Vi kjøpte brukt på finn til klubbhuset for ca 1 år siden.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no