Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er de varmeste vinterskoene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-22, 21:56   #61
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Det varierer jo også hva folk synes er kaldt. Kanskje noen bor på en plass der ti minus er superkaldt for dem for det er sjeldent så kaldt og da er skoene varme nok mens en som bor på en plass med -20 eller -30 så blir de skoene kalde.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-22, 22:15   #62
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Ja det er store variasjoner på hva man synes er kaldt og hvor frossen man er av seg.
Jeg er en skikkelig frossenpinn, og fryser uansett hva jeg kler på meg. Ned til -5 kan gå an en stund, men ikke mer enn en time uten å bli kald.
Jeg har selskinnsko, to forskjellige par, og fryser i de også. Til tross for tykke hjemmestrikkede ullsokker og ullsåler. Bruker aldri bomullssokker.
Elektriske såler har jeg prøvd, men de ble fort ødelagt. De fungerte egentlig bare på undersiden av foten og jeg ble veldig klam av dem. Bortkastede penger.


Sist redigert av Lyppa : 16-12-22 kl 22:23.
Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-22, 01:56   #63
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Skal lage dårlig stemning med å si at jeg ikke synes Ugg Adirondack er særlig varme. Jeg har et par som jeg bruker på jobb (i barnehage) og de er holder meg moderat varm i aktivitet, hvis jeg står rolig blir jeg kald fort. Tenker å kjøpe meg sånne Topaz selskinnssko neste gang. Synes ingen av dem er kjolepene btw.

Flere på jobb har moon boots og selv om jeg kan like den retro looken har jeg aldri tenkt at de er pene . Men de er jo laget for at man ikke skal fryse på tærne selv i stillstand og -20.

Synes forøvrig at vanlige UGGs (eller schtøggs som min eldste sønn kaller dem) er varmere enn Adirondack men de mangler jo alt på praktisk. Speilblanke, semsket overflate og whatnot. Som tøfler å ha på og aldri kald i dem.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-22, 14:04   #64
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Uggs med fotposer er varmt, men ikke pent til kjole.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-22, 18:03   #65
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

+1 på Uggs Adirondack. De er veldig varme! I alle fall så varme at fryspinnen Synnemor kunne sitte ute i dypsnøen i 15 minus en hel kveld med dem uten å fryse, sove i sovepose under åpen himmel i samme temp og så ta dem på og tilbringe neste dag i dem uten å være kald. (Jeg sov ikke i dem, da, men hadde lyst!! )

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no