Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er de varmeste vinterskoene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-22, 07:43   #21
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Panama Jack må være de kaldeste vinterskoene jeg har eid.

.

Jeg må bare kommentere dette. Jeg har flere panama Jack, og noen av de er slett ikke varme, men noen er virkelig varme. Når jeg tenker meg om er det de eldste som er varme. Kanskje de har gjort noe med produksjonen etter de ble mer kjent?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 07:58   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Jeg synes heller ikke mine Panama Jack er veldig varme. Har et par litt "finere" fra Bianco, også i skinn, med ull inni, men både ulla og sålen virker tynnere enn på de fra Panama Jack. Likevel er de fra Bianco minst like varme. Litt rart egentlig, men de er kanskje litt romsligere. Ulla inni Panama Jack-skoene er såpass tykt at de blir trangere inni.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 08:04   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Jeg er på tredje sesong med mine Panama Jack, og de er veldig varme. Stod og ventet på tog i ti minutter i 13 minus i dag morges og merket det ikke på temperaturen på føttene. (Resten av meg, derimot...)

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 08:18   #24
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Jeg har Panama Jack chelsea boots, og de er det glatteste man kan tenke seg, jeg tror jeg kan falle stående på flatt underlag i ti minus i dem, og da hjelper det ikke at de er foret med lammeskinn.

Jeg har Cougar Pillowboots til de kaldeste dagene. De er dessuten smale og fine i fasongen, og jeg har ikke opplevd å fryse i dem.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 08:41   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Jeg har kjøpt forede DcMartens-støvletter med glidelås. Fint nok til kjole og varmt nok også. Jeg har kjøpt dem store nok til at det er plass til et par tynne ullsokker i tillegg til strømpebuksa på kalde dager.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 08:48   #26
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Jeg har også Panama Jack, syns de er varme nok når man går, men ikke til å stå stille i.

Tror jeg har disse: https://www.footway.com/no/product/p...pa-negro-black

Jeg har også et par sorell, de er de varmeste skoene jeg noen gang har hatt, men de er stygge da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 08:54   #27
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Nå kjøpte jeg Duckfeet. Har vært på jakt etter fine nok vintersko, så jeg håper de passer bestillingen!

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 09:18   #28
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Mine sko er i alle fall ikke de varmeste.

Jeg har kjørt bil. Som mannen hadde satt på og skrapet så jeg sto ikke ute og gjorde det engang. Gått fra bilen og inn på kontoet. Og tærene mine var kalde lenge før jeg kom på jobb. En 15 min kjøretur i iskald bil, 10 kuldegrader ute.

Jeg tror jeg ønsker meg sånne varmesåler. Men da må jeg altså sikkert ha nye sko også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 09:37   #29
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Uggs Adirondack ja De er så absolutt de varmeste støvlettene jeg har hatt. Finnes både i lav og høy modell. De høye er fine til kjole, men litt upraktiske å ta på.
https://www.boozt.com/no/no/ugg/w-ad...hoCRrIQAvD_BwE

+1 på Ugg Adirondack. Særlig de høye, de holder meg varme uansett. Og de er gode å gå i, jeg går mye siden jeg ikke har bil.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 09:42   #30
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mine sko er i alle fall ikke de varmeste.

Jeg har kjørt bil. Som mannen hadde satt på og skrapet så jeg sto ikke ute og gjorde det engang. Gått fra bilen og inn på kontoet. Og tærene mine var kalde lenge før jeg kom på jobb. En 15 min kjøretur i iskald bil, 10 kuldegrader ute.

Jeg tror jeg ønsker meg sånne varmesåler. Men da må jeg altså sikkert ha nye sko også.

Det er skikkelig genialt med varmesåler, og du får fine vintersko til en hyggeligere pris på f.eks sport outlet.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 09:54   #31
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg er på tredje sesong med mine Panama Jack, og de er veldig varme. Stod og ventet på tog i ti minutter i 13 minus i dag morges og merket det ikke på temperaturen på føttene. (Resten av meg, derimot...)

Mine er også varme. Har disse, eller noen som ligner veldig: https://www.zalando.no/panama-jack-v...1y00f-q11.html

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 10:15   #32
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Mine er også varme. Har disse, eller noen som ligner veldig: https://www.zalando.no/panama-jack-v...1y00f-q11.html

Det er de jeg har også.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 12:34   #33
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Panama Jacks kommer i ulike varianter, må velge de som er laget for snø og is. Jeg bruker det, etter flere år med adirondackene til UGG. Panama-bootsene jeg bruker er skikkelig digge. Og fine.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 12:41   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Jeg har den typen Panama Jacks som heter Igloo og skal være veldig varme, med snøring, grov såle og tjukt ullfor. Fortsatt ikke de varmeste skoene jeg har hatt, og jeg blir kald hvis jeg står i ro. De varmeste er noen fra Merrell, som dessverre ikke finnes lenger (Natalya).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-12-22 kl 12:51.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 20:39   #35
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har den typen Panama Jacks som heter Igloo og skal være veldig varme, med snøring, grov såle og tjukt ullfor. Fortsatt ikke de varmeste skoene jeg har hatt, og jeg blir kald hvis jeg står i ro.

Det var disse fra Panama Jack jeg hadde også. Jeg ønsket meg de av mannen til jul, og ble overlykkelig når jeg fikk de. Solgte de i smug noen måneder etterpå

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 20:42   #36
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Jeg fikk igjen mine Ugg Adirondack i dag fra skomakeren, og har gått en tur med dem i -19 i kveld. Altså, jeg elsker dem! Det er som å gå med varmesåle, de er så gode og varme.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 21:56   #37
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.559
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Spørs om jeg ikke må teste noen sånn Ugg da. Siden så mange av dere nevner de. Men jeg synes egentlig ikke de er kjole-pene….

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 22:40   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Jeg trodde i mange år at navnet Uggs kom av ugly…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 22:53   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Spørs om jeg ikke må teste noen sånn Ugg da. Siden så mange av dere nevner de. Men jeg synes egentlig ikke de er kjole-pene….

Det syntes ikke jeg heller de er, men de svarte så helt kurant ut til mitt bruk, som ikke er kjole-pene. Så mulig jeg må ønske meg noen sånne.

Eller varmesåler.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-22, 23:22   #40
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er de varmeste vinterskoene?

De varmeste skoene jeg har er fra Merrell. De holder meg varm på fjellturer på vinteren. De er ikke så pene, men de har jo mange andre som er finere.

https://www.footway.com/no/product/s...mid-wtpf-black

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no