Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kule luer til store tenåringer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-22, 21:16   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule luer til store tenåringer?

Du må få en Fp-er til å strikke Oslo-lue for deg. De er fine, og da kan du jo velge Jgarnkvalitet og farge.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-22, 22:00   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule luer til store tenåringer?

Jeg kunne strikket selv altså, får bare ikke tid før jul.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-22, 22:51   #23
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kule luer til store tenåringer?

Ulvang Rav?

Eller noe sånt? https://www.trendhim.no/kaleb-svart-...BoC86AQAvD_BwE

De hadde mange typer i denne butikken, men ikke alle var i ren ull.

Aldri hørt om butikken, men de får gode tilbakemeldinger på Trustpilot.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 13:18   #24
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kule luer til store tenåringer?

Osloluen var kjempefin. Tjorven; Bruker Snuppa sine guttevenner også denne luen?
Noe jeg trenger å spesifisere før svigermor får oppdraget. Det er sikkert onesize, skal jeg si hvilket garn hun bør strikke i, eller gir det seg selv?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 13:23   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule luer til store tenåringer?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Osloluen var kjempefin. Tjorven; Bruker Snuppa sine guttevenner også denne luen?
Noe jeg trenger å spesifisere før svigermor får oppdraget. Det er sikkert onesize, skal jeg si hvilket garn hun bør strikke i, eller gir det seg selv?

Nå aner jeg ikke hva gutter generelt bruker, men da søstra mi strikket Oslolua til jentene mine strikket hun Hipsterlua til guttungen min. Jentene sine luer er strikket i mohair-blandet garn, så de er litt pusete, det vil vel neppe guttene ha. Men den kan vel strikkes i mange slags garn antar jeg.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-12-22 kl 13:32.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 13:32   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kule luer til store tenåringer?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Osloluen var kjempefin. Tjorven; Bruker Snuppa sine guttevenner også denne luen?
Noe jeg trenger å spesifisere før svigermor får oppdraget. Det er sikkert onesize, skal jeg si hvilket garn hun bør strikke i, eller gir det seg selv?

Ja, hun har strikket til guttevenner også. Men da ikke med pusete garn. (Men ærlig talt; mange av gutta på skolen hennes kunne godt hatt mohairluer - de har en ganske androgyn klesstil.) Det er stor variasjon mellom skolene.

Hun har strikket i Arwetta fra Filcolana.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 15-12-22 kl 14:22.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-22, 21:41   #27
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kule luer til store tenåringer?

Min 15-åring har en hjemmestrikket oslolue og en levis-lue som han bruker. Aner ikke om de er in eller ut.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no