Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kamera i Google meet virker ikke selv om det er påslått

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-22, 08:59   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Kamera i Google meet virker ikke selv om det er påslått

Etter jeg oppdaterte PC har kamera på min jobb-PC sluttet å virke når jeg bruker Google Meet. Og det er Google Meet vi må bruke i kommunen. Jeg skal ringe IT-tjenesten når jeg får tid, men nå skal jeg i digitalt møte, da altså uten kamera ... Så jeg spør FP.

Diagnostisering inne i Meeten sier at kamera fungerer brillefint, og jeg har ingenting som er foran linsen. Er det noe på maskinen jeg kan gjøre? Er det en knapp jeg har kommet borti? (hp-maskin).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 09:02   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.399
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamera i Google meet virker ikke selv det er påslått

Du er helt sikker på at det ikke er noe foran linsen? På min HP-maskin er det nemlig en bitteliten, nesten usynlig bryter øverst i kanten, rett over kamera, som kan skyves til siden. Du ser ikke at det er noe foran linsa hvis du ikke vet det, fordi det som dekker linsa er blankt (som gammeldagse refleksbrikker), ikke svart.

Sier dette fordi jeg nylig var i samme situasjon.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 09:05   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kamera i Google meet virker ikke selv det er påslått

Jeg henger meg på My. Jeg satt på hjemmekontor i mange uker med kamera som ikke virket. Skammen var stor da jeg endelig dro inn til IT-support på jobb og de skjøv tilside et deksel jeg ikke ante fantes.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 09:16   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamera i Google meet virker ikke selv det er påslått

Funker kamera i andre programmer?
Kjøre dagens møte på telefonen? (det hender jeg deltar i møte både på fon (for å se de andre) og mac (for å vise fram noe, eller bedre se det andre viser fram), kan det være en løsning?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 10:19   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamera i Google meet virker ikke selv det er påslått

Etter at jeg oppdatert min Mac også så har det skjedd. Jeg måtte gå inn i systeminnstillinger på maskinen og gi ny tillatelse. I tillegg syns Outlook at det nå var en strålende ide at jeg skulle bruke mobilen som kamera i teams, selv om jeg startet møtet på maskinen. Det tror jeg at jeg måtte endre i mobilen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 13:06   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamera i Google meet virker ikke selv det er påslått

My og Timar har rett .. Det er en usynlig skyvedings som jeg påsto hardnakket til IT at jeg ikke hadde ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-22, 13:28   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kamera i Google meet virker ikke selv det er påslått

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no