Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lær meg om smart belysning

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-22, 21:10   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.993
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Lær meg om smart belysning

Jeg sliter skikkelig med konsentrasjonen om dagen og klarer ikke få hodet til å forstå hva jeg leser.

Men jeg trenger ny lampe over spisebordet og ny lampe på guttungens rom. Og da har jeg lyst å gå over til LED. For det bruker vel mindre strøm?

Og da bør man vel være litt smart også?
Men hva finnes? Phillips Hue er det som hodet mitt finner. Andre?
Og hva trenger jeg da? Annet enn selve lampa.

Andre ting jeg bør tenke på ?

Har flere lamper jeg vil bytte ut altså, men de to jeg nevnte haster det med.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-22, 21:24   #2
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lær meg om smart belysning

LED bruker mindre strøm, ja.

På guttas rom har jeg Phillips hue, de kan ha ulike fargekvaliteter for oppvåkning, for skolearbeid og for avslapping. Veldig okei lamper.

I stuen kan du kjøpe hva som helst, «alt» som selges i dag går med led. Så kjøper du de pærene du liker. Jeg har nå nylig kjøpt taklamper til leiligheten på fjellet, der det ikke er dimmer, men pærene er smarte og kan dimmes via mobil eller en ekstern dimmer feks hue bridge.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no