Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-22, 22:08   #21
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Når jeg kjøpte tesla forsonet jeg meg med at folk vil tro jeg er en idiot i trafikken. Jeg kjører like vel som når jeg hadde KIA. Prøver å forbedre rykte til Tesla sjåfører. Men passer meg alltid for at folk tror jeg er en idiot.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 22:12   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Begynner ikke snart de fordommene mot Tesla-eiere å vannes ut nå? Etter hvert som flere og flere "alminnelige" folk skaffer seg Tesla?

Vi går i disse dager over fra Tesla til Audi Etron. Men de vitsene om blinklys som ekstrautstyr har jeg alltid hørt om Audi-sjåfører, så det hjelper trolig ikke stort.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 07:36   #23
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Jeg tror det må være geografiske forskjeller på hva slags folk som kjører Tesla. Her syns jeg ikke at teslaeiere utpeker seg med hensyn til mangelfull blinking, BMW derimot... Men det er forskjell innad på BMW-ene også, for suvene syns jeg oftest blinker.

Nå er vi tesla-eiere selv, er på vår 3. nå, og jeg syns de to siste modellene har en teit funksjon på blinkingen når man først må blinke til venstre, så høyre så må man trykke to ganger på hendelen. Utrolig irriterende, og gjør noen ganger at jeg oppdager at jeg har blinket bare inn i rundkjøringen men ikke ut. Jeg syns du burde fått med deg det i bruksanvisningen

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 07:54   #24
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Morsom tråd!
#snarsintsjåfør

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 07:54   #25
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Herlig!

Please, PLEASE send den inn til en nettavis. Viktig informasjon som må nå ut til menn med Tesla.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 08:17   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Tesla har vel sånn kamera som tar bilde når man går nærme, kanskje det er det som lager lys?

Vi prøvekjørte en tesla, og mannen fant innstillingen som gjør at den lager prompelyd når den blinker. Jeg hadde heller ikke brukt blinklys. Jeg kjøpte en annen bil, prompelyd var en stor del av den beslutningen.

Prompefunksjonen var en av tingene som gjorde at jeg fikk lyst på tesla.

Jeg blinker - men noen ganger skal jeg slå av blinklyset og så begynner jeg heller å blinke motsatt retning - så jeg fremstår nok som en temmelig forvirret teslasjåfør.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 09:08   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Prompefunksjonen er genial for å få tenåringsbarna til å dåne av skam (enda flauere enn falcon wing-dører).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-11-22 kl 12:40.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 09:31   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Altså, jeg blinker fullstendig lite like i alle bilene mine, det glemte jeg å si. Slurver skikkelig, spesielt når det er lite/ingen biler rundt meg. Det hjalp veldig å få unger med lappen, som korrigerer konstant.

Men diskriminerer ikke på biltype.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 10:11   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Det er veldig irriterende som fotgjenger/syklist også, med biler som ikke blinker fordi det ikke er andre biler rundt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 11:05   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er veldig irriterende som fotgjenger/syklist også, med biler som ikke blinker fordi det ikke er andre biler rundt.

Ja, utrolig. Trafikkflyten hadde blitt SÅ mye bedre om jeg slapp å vurdere om bilen har tenkt til å svinge ut av rundkjøringen før jeg sykler inn eller ikke. Eller om de skal svinge til høyre i krysset så jeg kan sykle ut til venstre. Men de begrenser seg på ingen måte til Teslaer, det er ganske jevnt over.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 11:13   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Til mitt forsvar - tregangerblinken er veldig kort, så ofte tror jeg at jeg har blinket, men det er over før jeg får en snurt for meg. Det tok litt tid å venne seg til å bruke langevarianten.

Dette er jo en mye mer logisk forklaring enn at det er noe spesielt med Teslaskjåfører. Tesla skiller seg ikke ut hverken i pris eller andre ting, i forhold til andre biler i samme størrelse og alder. Hvis de Teslasjåførene jeg kjenner har noe til felles, så er det at de er teknologientusiaster, eller i hvert fall litt mer enn snittet.


Store, dyre biler kan av og til skille seg ut i trafikken, det er til om med vist i forskning (vilje til å stoppe for fotgjengere på fotgjengerfelt synker proporsjonalt med at pris på bilen går opp), men som sagt, Tesla er ikke en veldig dyr bil.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 11:14   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

... men det er mye lettere å få klikk når man spiller på Tesla-fordommer enn det meste annet.

(For øvrig er jeg hellig overbevist om at høy grad av automatisering og skjermfokus/navigering har negativ innvirkning på basics som blinklys og å huske å ikke ligge og cruise i venstrefila og slikt.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 11:16   #33
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... men det er mye lettere å få klikk når man spiller på Tesla-fordommer enn det meste annet.

(For øvrig er jeg hellig overbevist om at høy grad av automatisering og skjermfokus/navigering har negativ innvirkning på basics som blinklys og å huske å ikke ligge og cruise i venstrefila og slikt.)

Er helt enig med deg i parentesen din! Jeg er glad i bilen, for den er god å kjøre, men det irriterer meg grenseløst at nesten alle funksjoner er på skjerm. Det er ikke trafikksikkert. Legg til at grensesnittet med ujevne mellomrom endres også så det du har automatisert må læres inn på nytt, så topper det irritasjonen min.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 12:32   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Men Tesla kan jo prates til - den er god på å ta imot instrukser når man trykker på det lillehjulet til høyre på rattet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 14:49   #35
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Jeg ergrer meg over biler med sånn fancy lykter som er så smale at du knapt ser det når de blinker.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 15:00   #36
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Meg bekjent er det Audi og BMW som har blinklys som ekstrautstyr.
Nå skal det sies at veldig mange av disse sjåførene har kjøpt seg Tesla etter at "billigversjonen" (model 3) kom på markedet. Så du skal ikke se bort fra at det nettopp er disse du har observert i sin Tesla. Ulykkesstatistikken sank visstnok også på de nevnte, tyske bilene etter at modell 3 ble lansert.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 16:23   #37
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Altså, egentlig er jeg litt krenka. Noen Teslakjørere blinker både inn og ut av rundkjøringer, ved feltskifte og i kryss. Så det så.

Litt krenka sammen med Blånn

Min Tesla blinker også når den skal.¨

Langt verre med den typen byfruer som har så stor bil og så stort hus/ leilighet at de kun har tid til å trene og gå på kafe. Bilene deres - les teslaX/gigantisk Mercedes og BMV. De kan ikke blinke for da kan neglene ta skade og det må jo alle rundt skjønne. Ikke kan de smile og være høflige heller da de har vært og "helseklinikk" og kan få rynker av sånt.

(mulig det ligger noe godt oppbygget frustrasjon i underbevisstheten her...)

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 22:18   #38
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Bilgal mann her i huset. Vi har vel 6 ulike sorter biler. Kjører teslan på samme (riktige mener jeg) måte som de andre. :settinnenpassendesmilesmiley:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 08:25   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Tenkte på denne tråden når jeg nå nettopp bevitnet litt ekte tesla-roadrage. På grunn av en kranbil i veibanen så måtte trafikken bak vente til motgående hadde passert før de kunne kjøre ut idet andre kjørefeltet. Det hadde én tesla slett ikke tid til så han presset seg først forbi på innsiden, i sykkelfeltet. Syklister er jo som kjent akseptabel collateral damage, store som små. Deretter prøvde han å presse seg inn foran en annen tesla for å komme først forbi i motsatt kjørefelt. Da stoppet den teslaen opp og sperret fullstendig så fire busser, 20 syklister og en rekke bilister ble stående bom fast. Mens begge Teslaene sto på hornet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 08:45   #40
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Dere som har sett så mange idiotiske teslasjåfører - har dere lagt merke til hvilken modell av Tesla som dominerer det bildet?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no