Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-22, 10:40   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Noen som har tips?

- De må tåle litt da de skal håndteres av en 10-åring, men han er ikke uforsiktig. Men tenker at de ikke må være skjøre.
- De må ha en god, beskyttende case, sitte godt over ørene og helst ikke bli svett med det første (blir man svett av over-ears? Jeg bruker kun NC in-ears).
- De må være trådløse.
- Bonus hvis det gir godt lydbilde av klassisk musikk, men vi vet at man ikke kan få alt dekket når man også tenker pris. Jeg bruker Bose og to andre i familien Sony, men er litt skeptisk til å kjøpe så dyrt til en kid som skal ha det med daglig på kollektivtransport og skole.

Har lest at JBL sine gir mye for pengene, og man kan få de ned i 1399,-. Noen som har disse?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 10:48   #2
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Ingen tips, men følger med på denne siden jeg er på jakt etter akkurat det samme.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 11:13   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

JBL sine er bra. Ikke like god noise cancelling som Bose, men funksjonelt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 12:43   #4
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.338
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

JBL sine er bra. Ikke like god noise cancelling som Bose, men funksjonelt.

Enig. Min 10-åring er fornøyd med JBL.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 19:24   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Jeg har Jays q-Seven wireless Combo edition med n.c.-mulighet. Lyden er bra, men utover det passer de ikke meg, jeg er vanvittig sær når det gjelder headsett. Det følger med et sett øreputer som går utenpå øret og et sett som går oppå øret. Si fra hvis du er interessert.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 19:29   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

15åribgen her har SONY WH-XB900N som ser ut til å tåle hans bruk. Han er ekstremt lydsensitiv. Fant de på black Friday for noen år siden. Det pleier å være store rabatter på de da.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-22, 21:49   #7
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Jeg har disse billige, har hatt dem lenge og er fornøyd.

https://www.teknikmagasinet.no/produ...74-pearl-white

De er ikke like gode som Bose, men jeg måtte hastekjøpe noe da Bosene mine ble brukt opp () og har ikke byttet dem ut.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-22, 14:35   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Takk for mange tips! Skal dra å teste litt ulike, men Izzi-mannen er mest keen på Sony til ham. Og de kommet jo i mange priskategorier ser vi nå. Både han og Eldste har dyre Sony, men ser jo at flere av de rimeligere også får gode skussmål.

Ser på WH-CH710N (790,-) og WH-XB910N (1650,-). Førstnevnte er det flere som nevner er skjør, så da utgår nok den. Sistenevnte er nok en nyere modell av den sønnen din har Isolde, og pluss det du nevner med at sønnen din er veldig lydsensitiv.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-22, 15:04   #9
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Jeg har også Sony, men en modell som ikke selges lengre. Er veldig fornøyd, de er solide og gir god lyd. De kostet rundt 2000 tror jeg.
Ville nok ikke kjøpt de billigste.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-22, 20:17   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Kjell & Company har lydgaranti sånn at man kan bytte innen 30 dager om man ikke er fornøyd. Tror jeg må gjøre det med de jeg kjøpte i dag. Elendig lyd.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 09:57   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

13-åringen som er konstant tilkoblet TV og YouTube når hun er hjemme, har disse fra JBL etter at hun først brukte opp et par billigere fra samme merke, og de virker godt og har lang batterilevetid.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 15:41   #12
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Akkurat den tråden jeg trengte!

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 16:50   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.383
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste prisgunstige hodetelefonene med aktiv støydemping

Min sønn på 14 fikk disse for to år siden etter tips fra Frukt. Han er veldig fornøyd.

https://www.lydogbilde.no/test/6-trd...sony-wh-h900n/

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no