Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Noen som har ny Kindle Oasis, Paperwhite (11th) eller Paperwhite Signature (11th)?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-22, 22:28   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Noen som har ny Kindle Oasis, Paperwhite (11th) eller Paperwhite Signature (11th)?

Jeg har brukt opp Kindle'n min (Paperwhite), og batteritiden er nå på kun få dager og den lagger noe sinnsykt. Men ekstremt godt brukt i 8 år, så ingen kvaler med å kjøpe ny. Men hva vil jeg ha?


Jeg sjekket ut den nye Oasis'en på Power i dag. Den ligger godt i hånden, og jeg fikk følelsen av at jeg kommer til å like knappene egentlig (noe jeg trodde jeg ikke jeg hadde behov for). MEN jeg leser med liggende skjerm og ikke stående, og da ble den baksiden litt annoying.

Trådløs lading som Signature har, høre litt greit ut, men den må jo lades så sjelden uansett, så det betyr ikke så mye. Jeg lurer på om jeg kan irritere meg over at lyset stilles automagisk. Jeg er ikke kjent for å være enig i slike innstillinger...

Kanskje det enkle er det beste; en ny Paperwhite 11th gen?

Pris er ikke avgjørende. Det er kanskje den dingsen jeg bruker mest...

Hva ville du valgt?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-22, 22:55   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har ny Kindle Oasis, Paperwhite (11th) eller Paperwhite Signature (11th)

Jeg har oasis, liker knappene. Automatisk lysjustering kan skrus av. Jeg liker den veldig godt, men usikker på om den er verdt den ekstra kostnaden, paperwhite er nok et bedre kjøp. Min var gave, hadde valgt paperwhite om jeg skulle kjøpt selv tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-22, 04:27   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har ny Kindle Oasis, Paperwhite (11th) eller Paperwhite Signature (11th)

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har oasis, liker knappene. Automatisk lysjustering kan skrus av. Jeg liker den veldig godt, men usikker på om den er verdt den ekstra kostnaden, paperwhite er nok et bedre kjøp. Min var gave, hadde valgt paperwhite om jeg skulle kjøpt selv tror jeg.

Godt å høre at man kan skru av automatisk lysjustering. Leser du med boken stående eller liggende?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-22, 11:04   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har ny Kindle Oasis, Paperwhite (11th) eller Paperwhite Signature (11th)

Stående.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-22, 13:10   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har ny Kindle Oasis, Paperwhite (11th) eller Paperwhite Signature (11th)

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Stående.

Den lå utrolig godt i hånden stående. Det skal den ha.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no