Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

SAS - risikosport, eller løser det seg?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-22, 19:57   #21
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Masse kanselleringer fra Bergen i dag, er det teknikerne og streiken sin skyld, tro? Fire veldig triste oldeforeldre mister oldebarnets dåp.

Nei, så trist!

Jeg skal på jobbreise fra Bergen mandag morgen, skal innrømme at jeg håper den blir kansellert....., men oldeforeldre fortjener å rekke dåpen til oldebarn...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-22, 20:10   #22
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Masse kanselleringer fra Bergen i dag, er det teknikerne og streiken sin skyld, tro? Fire veldig triste oldeforeldre mister oldebarnets dåp.

Eg trudde eg kunne sjå oversikt over innstilte fly ved å gå inn på avganger på Avinor sine nettsider. Men i følge den lista er det berre to innstilte fly frå Flesland i dag. Men mange forsinkelser. Stemmer ikkje desse listene? Kor skulle desse oldeforeldrene fly?
Skulle gjerne visst det sidan eg etter planen skal fly til København frå Flesland i morgon og lurer på kor stor sannsynlighet det er for at flyet blir kansellert…

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-22, 22:11   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Jeg har flere jobbreise denne uken. Fra Bergen, Oslo og Stavanger. Håper vi slipper store kanselleringer. Var en del tull sist uke og.

Har vært veldig nervøs for ferien til meg og sambo. Men ser nå at det er sas connect og SAS link flygninger. Satser på det går som normalt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-22, 22:43   #24
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Sønn på 17 år på fisketur i Alta som all hjem med Widerøe på tirsdag. Jadda. Får jo håpe at han ikke blir stuck der oppe pga streik.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-22, 23:41   #25
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Jeg har et gjeng som er i Flaggstaff, deretter drar de videre til Sacramento. Veldig spent på hva ståa er når de skal hjem om t par ukers tid.
Jeg bidro inn i feriebudsjettet for at de skulle kjøpe billetter med trygge, godt etablerte selskaper, som f.eks SAS.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 18:30   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Eg trudde eg kunne sjå oversikt over innstilte fly ved å gå inn på avganger på Avinor sine nettsider. Men i følge den lista er det berre to innstilte fly frå Flesland i dag. Men mange forsinkelser. Stemmer ikkje desse listene? Kor skulle desse oldeforeldrene fly?
Skulle gjerne visst det sidan eg etter planen skal fly til København frå Flesland i morgon og lurer på kor stor sannsynlighet det er for at flyet blir kansellert…

Tror det ble en viss inflasjon i viderefortellingene - det var bare et par kanselleringer og mange forsinkelser. Skulle til Nord-Norge, så ikke all verdens mange fly. En grandtante og grandonkel ble også stående, og en onkel kom seg opp til å få med seg halve selskapet, i det minste.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-22, 23:26   #27
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tror det ble en viss inflasjon i viderefortellingene - det var bare et par kanselleringer og mange forsinkelser. Skulle til Nord-Norge, så ikke all verdens mange fly. En grandtante og grandonkel ble også stående, og en onkel kom seg opp til å få med seg halve selskapet, i det minste.

Ok! Då veit eg iallefall at eg antageligvis kan stole på Avinor.no! Var mange forsinkelser i dag også, og fem kanselleringer. Men eg kom meg til København, ein time etter planen. Og videre til Aarhus, også ein time etter oppsatt tid.
Er veldig spent på korleis det blir når eg skal heim igjen fredag….

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 07:21   #28
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Vi fløy i går, tidlig morgen. (Ikke SAS) Men av alle flyene som stod på tavla så var det to kansellerte og ett som hadde ny flytid. Virket som alt annet var i rute og det var null problem på flyplassen mtp. streik osv. Alt var som vanlig for oss.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 07:48   #29
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Vi skal fly ti Olbia/Sardinia 2.juli med SAS. Jeg er virkelig spent på hvordan dette skal gå når ting ikke vil bli avklart like før vi skal reise. Vi flyr via København, så det er jo flere mulige scenarier her. Heldigvis har vi avbestillingsmulighet på Booking.com på to av overnattingsstedene, frist 30.juni.

Mulig vi hiver oss på en chartertur om alt blir avlyst, men det er kanskje høyst usikkert det også nå. Og DYRT.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 10:00   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Sønn skal til Thailand via først København med SAS, og de vurderer å kjøre nedover til København.

Vi har fly til Nice først 8. juli. Det blir bilferie i Norge dersom det flyet ikke går, tror jeg nok. Oslo eller noe. Stavanger kanskje.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 10:19   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Hvis det blir streik så setter vi oss banna bein i bilen og KJØRER! Til Italia SKAL vi!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 10:20   #32
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sønn skal til Thailand via først København med SAS, og de vurderer å kjøre nedover til København.

Vi har fly til Nice først 8. juli. Det blir bilferie i Norge dersom det flyet ikke går, tror jeg nok. Oslo eller noe. Stavanger kanskje.

Om det er gjennomgående billett, blir det ikke problem om man ikke møter til første flight?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 10:20   #33
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis det blir streik så setter vi oss banna bein i bilen og KJØRER! Til Italia SKAL vi!

That’s the spirit!!!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 10:26   #34
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Om det er gjennomgående billett, blir det ikke problem om man ikke møter til første flight?

Ingen anelse, det får kjærestens foreldre finne ut av. Det er ordentlige voksne med heldigvis. Jeg har ikke vært involvert i bestilling (eller betaling).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 10:37   #35
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Sønn skal til Thailand via først København med SAS, og de vurderer å kjøre nedover til København.

Vi har fly til Nice først 8. juli. Det blir bilferie i Norge dersom det flyet ikke går, tror jeg nok. Oslo eller noe. Stavanger kanskje.

Har de sjekket billettene at det ikke flys av underselskapene? På nettsiden står det at våre København billetter er sas link billetter.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 10:39   #36
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Jeg lurer på om jeg kommer meg til Oslo på fredag, og hjem igjen lørdag. Widerøe ned, SAS opp igjen.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 10:40   #37
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis det blir streik så setter vi oss banna bein i bilen og KJØRER! Til Italia SKAL vi!

Vi også sydover (Spania) men vi SKAL ned å ha ferie. Regner med vi får kjørt ned med en overnatting midt i Europa et sted. Det ser mørkt ut for flyvninger i år, flyteknikerne vil visst ha 17-19 % lønnsøkning, det er vel heller lite sannsynlig at det skjer?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 10:49   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Har de sjekket billettene at det ikke flys av underselskapene? På nettsiden står det at våre København billetter er sas link billetter.

Aner som sagt ikke. Not my trip. Greit for meg om de strander i Køben.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 19:51   #39
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Vi er også litt der. Vi skal fadermeg til Sicilia, og må vi tråkle oss fram med tog og buss på sparket, so be it!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-22, 20:22   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS - risikosport, eller løser det seg?

Det kan ta noe mer tid enn å fly, men en opplevelse blir det jo med buss og tog på sparket da!

Vi har sånn traust, kjedelig ferie :stappe bilen til den stenger, eller nesten, og kjøre. Det blir langt dyrere u år grunnet diesel - prisene (nesten, bare nesten fristet av en fb reklame som sier en lokal forhandler har leveringsklare elbiler, en enyaq f. Eks, som vi kan få til helgs om så. Men helt reelt så vil vel det å pådra seg billån igjen, greia kostet jo over en halv mill, være dyrere enn å kjøre på rådyr diesel.....)

Men ingen streiker da, og alt går. Mye midnre spennende.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no