Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-22, 09:06   #81
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Finnes det noen gode elbiler som ikke er så fryktelig dyre? Hvordan er det å kjøpe f.eks en brukt elbil (kanskje et år gammel, f.eks)? Vurderer nå litt å bytte inn bensinbilen i noe elektrisk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 09:16   #82
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Vi har en leaf. Tror det er en første generasjon, 2012 modell. Den har en rekkevidde på 6-7 mil på vinterføre. Det dobbelte om sommeren. Til vårt bruk er den genial og vi ha kjørt den 30.000 km siden april 2019. Vi har bare gammel bil så stort sett alt ved den er jo genialt. Den har ting som ryggekamera, automatgir og aircondisjon. Og dab radio.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 09:58   #83
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Jeg har akkurat byttet ut eUp (2016-modell, kjøpt brukt i 2018) med Renault Zoë, siden jeg trengte litt lenger rekkevidde. Jeg kjøpte ny, men det er jo en del elbiler på bruktmarkedet nå, så helt sikkert mulig å få noe bra. Jeg er superfornøyd med den, den er forholdsvis liten men romslig, fin å kjøre og har rekkevidde på opptil 400 km nå på sommeren.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 10:11   #84
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Jeg hadde en leaf fra 2018-2020, halvannet år. Den var 2011-modell og skulle angivelig kjøre noen mil, men det gikk ikke i Vestlands-landskap og novemberkulde, så jeg kunne i praksis kun bruke den til og fra arbeid (3 mil til sammen), og til Kiwi.
Så jeg anbefaler en nyere modell + gjøre (bedre enn meg) research på reell rekkevidde i aktuelt klima og landskap.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 10:29   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Fremdeles like fornøyd med E-Niroen vår. Har akkurat kjørt 120 mil med den, nå i helga. Lite lading. Den er ikke kjempestor, men vi får nå fint plass til fire voksne med bagasje likevel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 10:40   #86
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Finnes det noen gode elbiler som ikke er så fryktelig dyre? Hvordan er det å kjøpe f.eks en brukt elbil (kanskje et år gammel, f.eks)? Vurderer nå litt å bytte inn bensinbilen i noe elektrisk.

Opel er ikke så dyr synes vi, men kommer selvsagt an på hva du velger. Vi har ikke den billigste modellen , men den andre.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 11:22   #87
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Helt uproblematisk å kjøpe en nyere brukt elbil. Velger du en bil som er et år eller to gammel, så får du gjerne en bil med lenge rekkevidde og du har fortsatt en bil med nybilgaranti

Hvis du vil ha en litt romslig bil, så ville jeg tatt en titt på Hyundai Ioniq. Den oppleves romslig innvendig, har ok bagasjeplass og rekkevidde på omtrent 30 mil på sommerføre. Nissan Leaf er nok også et godt alternativ

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 12:02   #88
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Hva man tenker er "ikke så dyrt" vil jo variere noe helt enormt, men jeg ser at 2018-modeller av for eksempel Leaf og Golf, kommer til 150 - 190 000, og det er i hvert fall veldig mye bil for pengene, syns jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 12:14   #89
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Jeg kjøpte en Leaf, 2015-modell, i 2017 og synes ikke at rekkevidden har endret seg i det hele tatt. Godt er det siden jeg ikke har så stort batteri Skal jeg kjøpe ny bil så blir det en brukt elbil, denne gangen med lengre rekkevidde.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 12:27   #90
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vi har en leaf. Tror det er en første generasjon, 2012 modell. Den har en rekkevidde på 6-7 mil på vinterføre. Det dobbelte om sommeren. Til vårt bruk er den genial og vi ha kjørt den 30.000 km siden april 2019. Vi har bare gammel bil så stort sett alt ved den er jo genialt. Den har ting som ryggekamera, automatgir og aircondisjon. Og dab radio.

Glemte å skrive at jeg nok ønsker en mellomstørrelse.

Har Nissan Qashqai nå og ønsker nok noe i samme størrelse, dersom jeg i det hele tatt bytter den inn i noe annet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 12:28   #91
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fremdeles like fornøyd med E-Niroen vår. Har akkurat kjørt 120 mil med den, nå i helga. Lite lading. Den er ikke kjempestor, men vi får nå fint plass til fire voksne med bagasje likevel.

Naboen byttet akkurat sin inn i en slik. De ser fine ut. Den hadde nok passet fint i størrelse.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 12:39   #92
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Glemte å skrive at jeg nok ønsker en mellomstørrelse.

Har Nissan Qashqai nå og ønsker nok noe i samme størrelse, dersom jeg i det hele tatt bytter den inn i noe annet.

Jeg vet ikke hva du tenker med mellomstr men jeg får plass til fire tenåringsgutter i min. Sammen med to baryton og et horn
Den gamle leafen har mye plass. Men jeg aner ikke om de nyere er like rause.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 12:46   #93
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg vet ikke hva du tenker med mellomstr men jeg får plass til fire tenåringsgutter i min. Sammen med to baryton og et horn
Den gamle leafen har mye plass. Men jeg aner ikke om de nyere er like rause.

Dette er jo heelt på siden, siden jeg ikke har elbil engang: Jeg får plass til fire tenåringer, tre tromboner og en baryton i min yaris
..men skal ikke påstå at de har det behagelig

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 13:20   #94
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Dette er jo heelt på siden, siden jeg ikke har elbil engang: Jeg får plass til fire tenåringer, tre tromboner og en baryton i min yaris
..men skal ikke påstå at de har det behagelig

Helt på sidelinjen kan jeg jo takke for at mine korpsunger spiller tverrfløyte da.... Den tar ikke så stor plass. Men i går hade jeg med fana til korpset i baggasjeromemt. Og ei pappkasse med sekker. God plass baki, og noe trangt i baksetet da det måtte trekkes frem i fremste possisjon pga den fana.

Men så har jo vi bil som går på diesel da. Neste bli elbil, bae høyst usikker hvilken vi vi skal teke i forhold til at jeg FYLLER det baggasjerommet (og takboks) et pr gange i året... men 45 uker i året går det finfint med mindre bil...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 17:38   #95
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Dette er jo heelt på siden, siden jeg ikke har elbil engang: Jeg får plass til fire tenåringer, tre tromboner og en baryton i min yaris
..men skal ikke påstå at de har det behagelig

Og der fikk du meg til å tenke på sangen baris i yaris.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-22, 09:48   #96
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva man tenker er "ikke så dyrt" vil jo variere noe helt enormt, men jeg ser at 2018-modeller av for eksempel Leaf og Golf, kommer til 150 - 190 000, og det er i hvert fall veldig mye bil for pengene, syns jeg.

Vi kjøpte en 2018-leaf for litt under et år siden. Rekkevidden er cirka 270 på sommeren og 230 på vinteren. De oppgraderte vel batteriet mellom 2017 og 2018 tror jeg, så jeg ville gått for 2018-modell eller nyere i forhold til rekkevidde.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-23, 12:05   #97
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg kjører leiebil i et halvt år, jeg venter på en nybil med laaang leveringstid (Audi Q4 e-tron). Leiebilen jeg har kjørt i noen måneder nå er en Volkswagen id3.

Ulemper:
- Ikke 4WD. Oppfører seg som et rompeakebrett nå på vinteren. Verste jeg har vært med på.
- Merksnodig dårlig svingradius
- Appen fungerer ofte ikke, får ofte ikke kontakt med bilen om jeg vil varme opp bilen.
- Generelt lav følelse av komfort og trygghet.

Fordeler:
- Passe størrelse for min familie på tre, lett å få parkert osv
- Billigere enn mange av de andre elbilene, tror jeg.

Likte ikke lese den vinter - beskrivelsen for vi skal teste en id 3 over helga og jeg har ikke lyst å farte rundt i et akebrett.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 13:18   #98
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Likte ikke lese den vinter - beskrivelsen for vi skal teste en id 3 over helga og jeg har ikke lyst å farte rundt i et akebrett.

Jeg kan bare si at jeg står ved beskrivelsen. Vinteren etter hadde jeg fått audien, og det var som natt og dag altså.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 13:21   #99
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg kan bare si at jeg står ved beskrivelsen. Vinteren etter hadde jeg fått audien, og det var som natt og dag altså.

Vi har heldigvis ikke så mye vinter.

For vi har visst kjøpt den ID'n i dag.

Det er og blir bil nr 2 da, hovedbilen vår forblir noen år til. Det er ikke som om jeg fikk DEN heller opp bakken fra hovedveien den mest gufne dagen i fjor vinter. Det er den bakken jeg gruer meg til, og noe akebrett der er ikke så stas, all den tid det er en bakke som svinger, og er så smal at det bare er en bil om gangen, så i verste fall må man stoppe. (Det er de jeg måtte den dagen jeg ikke kom meg opp i fjor)

Vi likte bilen sånn ellers da. Men 4wd er det ikke, og appen har jeg ikke fått testet ut enda. Det får bli helgens prosjekt, vi henter den på fredag. Mannes bil i hovedsak, men blir nok en del brukt av meg også.

Men statistisk sett er vi vel snart nede i 12 snødager eller noe sånn her på mine trakter, så jeg får heller ta hjemmekontor

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 13:50   #100
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi har nettopp fått levert vår, en BMW IX3.
Hittil liker jeg ingenting med den, den er stor og har tusen tekniske duppeditter som jeg ikke skjønner noe av. I tillegg må den lades i ny og ne, og det kan jeg ikke.
Om jeg si noe jeg liker, så er det at den ser litt classy ut og er pen i lakken.

Siden sist jeg skrev i denne tråden har vi byttet ut Leaf med VW ID4.

Da vi fikk ID4 kunne jeg skrive under på alle de samme tingene som Agenten. Jeg var skikkelig uvenn med bilen, og sluttet egentlig å kjøer bil. (Vi bor sånn til at det er helt uproblematisk når det ikke er golfsesong.) Nå har vi hatt den i snart et år, og jeg har sakte, men sikkert blitt sjef over bilen. Den blir nok aldri noen favoritt, men jeg synes ikke den er fullt som autonom lenger.

Det som er supert er all plassen den har og rekkevidden sammenlignet med Leafen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no