Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-23, 13:41   #861
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Ja, i min tid var det også russebiler, ikke -busser, men dette var jo da bare transportmiddel, ikke festlokaler. Bilene ble brukt til å komme seg til festen med, ikke til å huse festen. Stor forskjell på det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 13:44   #862
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, i min tid var det også russebiler, ikke -busser, men dette var jo da bare transportmiddel, ikke festlokaler. Bilene ble brukt til å komme seg til festen med, ikke til å huse festen. Stor forskjell på det.

Ja, sånn var det her også. Dessuten var det ikke inndeling på fester, alle var på samme steder, sånn er det ikke nå eller hvertfall ikke her.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 13:46   #863
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Nei, jeg tror nok ikke dagens feiring kan sammenlignes med hvordan det var da vi var russ.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 16:43   #864
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Mobil i begravelse!
Det er alltid en eller annen idiot som har glemt å skru av lyden.
Og hva ER det der med å ta opp mobilen, strekke seg frem eller gjerne spankulere frem å ta et bilde av kisten.

Det skulle rett og slett vært mobilhotell i inngangen. Har du tid å gå i begravelse har du tid å la mobilen ligge.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 16:54   #865
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Poden har vært flink å vasket og tørket tøy. Så nå er min favoritt-ullkjole 3 str for liten over brystet og rekker meg til ca midt på låret
Noen som vil ha?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 18:35   #866
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Jeg har Cola Zero, men også halsvondt og forkjølelse, en samboer som er nede på 10% i nyrefunksjon igjen, med hva det innebærer av dårlig form, en unge som er i kjelleren, en unge som er skikkelig rebell. Uten konsekvenstenkning.

Og vi er uten vann, og har vært det i noen timer, og gudene vet når det kommer tilbake, er vannlekkasje.

Og morfar er flyttet fra sykehuset til helsehuset.

Er det juni snart?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 19:03   #867
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Vi hadde billetter til en ganske etterlengtet ferie med Flyr.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 19:07   #868
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Ser russemøtet er for Osloskolen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 19:28   #869
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Jævla drittføre som er nå altså. Jeg HATER vinter når det er bare holke og drittføre ute.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 19:47   #870
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Det er du ikke alene om Anne C.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 20:25   #871
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Jeg er hardt og brutalt overfalt av januardepresjonen. Begynte å gråte mens jeg underviste i dag fordi Yahya Hassan er død og det er tre år siden.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 20:51   #872
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.857
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er hardt og brutalt overfalt av januardepresjonen. Begynte å gråte mens jeg underviste i dag fordi Yahya Hassan er død og det er tre år siden.

Nå kom jeg på hvor utrolig inntrykk bøkene hans ga meg.

Kanskje det kunne Passe med en tråd om tips til hva man kan gjøre med januar-depresjon?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 21:14   #873
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13



Imorgen er det februar og det er lysere ute både på morgenen og ettermiddagen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 21:49   #874
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.



Imorgen er det februar og det er lysere ute både på morgenen og ettermiddagen.

Det er så UTROLIG deilig at det er lyst når jeg drar hjem fra jobb

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 31-01-23, 22:24   #875
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er så UTROLIG deilig at det er lyst når jeg drar hjem fra jobb

Jeg gleder meg til det er lyst når JEG går hjem fra jobb. *slutter kl 23*

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 01-02-23, 00:28   #876
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Gjør review av et dokument som sikkert har gått for mange runder gjennom oversetting fra engelsk-spansk og tilbake til engelsk igjen. Sliter med å skjønne innholdet og hodet mitt er allerede slitent etter å ha jobbet i snart 12 timer.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 01-02-23, 01:50   #877
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Min lille ulykkesfugl måtte enda en tur til legevakten for å få sydd et kutt i ansiktet. Ble en sen kveld for oss begge.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 01-02-23, 09:33   #878
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Vi hadde billetter til en ganske etterlengtet ferie med Flyr.

Samme her. Jeg kastet meg rundt og fikk bestilt nye billetter med et annet flyselskap. Måtte dra en dag før og fikk mellomlanding på vei hjem, men vi har i alle fall billetter. Var definitivt litt stress for vi hadde leiebil og flere hoteller booket, noe av det uten avbestillings- og endringscmulighet. Dyrere ble det også, men Flyr-billetten var betalt med kredittkort, så de pengene får vi jo igjen etter hvert. Litt dårlig samvittighet for å gruffe av dette, det er jo mye mer synd på de ansatte.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 01-02-23, 09:40   #879
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Samme her. Jeg kastet meg rundt og fikk bestilt nye billetter med et annet flyselskap. Måtte dra en dag før og fikk mellomlanding på vei hjem, men vi har i alle fall billetter. Var definitivt litt stress for vi hadde leiebil og flere hoteller booket, noe av det uten avbestillings- og endringscmulighet. Dyrere ble det også, men Flyr-billetten var betalt med kredittkort, så de pengene får vi jo igjen etter hvert. Litt dårlig samvittighet for å gruffe av dette, det er jo mye mer synd på de ansatte.

Ja, det er klart verre for de ansatte. Men for oss blir det ingen tur, siden nye billetter er godt over dobbelt så dyre, og denne turen var egentlig en julegave fra svigers, som spytter i omtrent det de andre kostet. Vi er sånn sett heldige, for vi har ikke noen bookinger i andre enden å tenke på.

Vi har ganske mange grunner til å la være å spytte ut 7000 ekstra akkurat nå, inkludert konfirmasjon i mai, som nettopp gjorde det så fint med en tur.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 01-02-23, 11:54   #880
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.917
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Min lille ulykkesfugl måtte enda en tur til legevakten for å få sydd et kutt i ansiktet. Ble en sen kveld for oss begge.

Går det bra med ulykkesfuglen?

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no