Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-23, 00:08   #21
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Granka er en svær turistfelle. Jeg syns ikke puerto de Mogan faller innenfor det Liefje spør om. Jeg kunne vurdert å bo i Las Palmas, selv om været er litt kaldere der.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-01-23, 06:24   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Jeg skulle tro at GC er så allmenn kjent for å være "overturistifisert" at begrepet "felle" lyder rart i mine ører. Man går ikke i fella når man vet hva man går til.

Men så er jeg helt enig med de som sier at det finnes fine ting på GC, vel og merke dersom man undersøker litt på forhånd, gjerne forhører seg med lokalkjente, leter og graver seg litt under den støyende masseturismen, leier bil og kommer seg litt rundt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-23, 07:29   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Det er mange år siden jeg har vært på en kanariøy nå, men jeg har veldig lyst til å dra tilbake til Lanzarote.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-23, 09:06   #24
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Arinaga. Men det er ikke så langt fra flyplassen, så det er litt mer værsikkert lenger sør. Jeg synes jo Green Beach er supert å bo på eller Anfi. Begge rett utenfor Arguinnegin. Selv om det er store hoteller så ligger de så flott til og kjempefine strender rett ved. Eller lei en leilighet i åsen over Arguinnegin. Ta rutefly og ha leiebil. Gangavstand til stranden om en liker å gå litt. Flott å gå opp på fjellet derfra også har en leiebil til å utforske Arinaga og mange andre koselige steder som finnes.


Sist redigert av Elisabet : 24-01-23 kl 09:11.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-23, 09:36   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er mange år siden jeg har vært på en kanariøy nå, men jeg har veldig lyst til å dra tilbake til Lanzarote.

Lanzarote er min favoritt også, jeg drar dit i mai. Kanskje turistifisert og med innkastere, men jeg elsker stedet og har vært der 14 ganger.


Sist redigert av 007 : 24-01-23 kl 13:01. Årsak: leif
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-23, 10:41   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Det er jo ikke noe galt med å være turistvennlig, hvis det er det man vil ha og forventer? Men hvis man er ute etter «oppleve andre genuine kulturer» tror jeg man i hvert fall skal være ganske dedikert for å finne det på Granca. Jeg ser jo at noen sier at det finnes, og det er helt sikkert sant, men igjen - dedikert.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-23, 11:47   #27
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Bare for å ha sagt det; Jeg synes så absolutt at det er ypperlig at det finnes steder å dra til som er fullstendig tilrettelagt for turisme slik at man omtrent ikke trenger å snakke engelsk en gang. For de som ønsker å reise til strand, sol og varme uten bekymringer om "rar" mat, annerledes utvalg i butikkene, språk eller annet. Jeg har kommet til at Granca sannsynligvis ikke er noe for oss nå, både pga. flere beskrivelser her i tråden og fordi jeg innser at været ikke nødvendigvis er slik vi ønsker over alt ("for varmt" finnes ikke i min verden he-he). Det blir enten å være hjemme eller dra lengre bort, kanskje ta to uker i stedet for en.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-23, 18:30   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Jeg har akkurat vært på La Gomera for 8. gang. Det er den nest minste kanariøya. Det ergødt tilrettelagt for turisme, men er litt mer for viderekommende, liksom. Du må fly til Tenerife og ta ferge over til La Gomera. Valle gran Rey er stedet hvor det er best for turister å oppholde seg - bademuligheter og bra restauranter, men ingen solsenger og strandselgere.

Det er ypperlige turmuligheter hvis dere liker å gå - og helt spektakulær natur. Si fra hvis du vil ha mer tips - jeg kan gi helt konkrete tips om hvor du vil bo og spise og sånn.

det er nydelig klima, men ikke superhett.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-23, 18:11   #29
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Vi endte opp med en uke til Marrakesh i slutten av mars.

Forresten må jeg ha solseng og parasoll. Så litt tilrettelagt må det være ja. Men for Guds skyld ikke et sted hvor folk reserverer med håndkle før solen står opp. :kravstor:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-23, 10:02   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Vi endte opp med en uke til Marrakesh i slutten av mars.

Forresten må jeg ha solseng og parasoll. Så litt tilrettelagt må det være ja. Men for Guds skyld ikke et sted hvor folk reserverer med håndkle før solen står opp. :kravstor:

Der vi bodde på La Gomera nå, hadde vi solsenger og parasoll på terrassen til leiligheten, da. Men det er ikke solsenger på strendene (hvis du ikke tar med egen)

Det høres deilig ut med Marokko - håper dere får en nydelig tur.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-23, 10:37   #31
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Marrakesh er fin! Har bare vært det to dager totalt, en dag før og en dag etter jeg var på trekking i Atlasfjellene, men kunne godt tenkt meg et nytt besøk.

Når det gjelder GC så har jeg og datter bestilt tur dit i november, et alternativ til vår tradisjonelle førjulstur til København. Vi skal fokusere på løping, trening og fjellturer, og da er GC ganske ideelt. Strand og basseng bryr vi oss ikke noe særlig med, men vi vil ha balkong og treningsrom. Matopplevelser er heller ikke veldig viktig, regner med vi klarer å finne et par akseptable og rimelige spisesteder.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no