Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Sykkelhjelm med visir, eller briller?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-23, 21:11   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelhjelm med visir, eller briller?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg bruker iblant caps under sykkelhjelmen, jeg. Det ser sikkert kjempedumt ut, men hindrer regn og snø i å komme inn i øynene.

Jeg også gjør det. Da hindres motvinden i å få tårene til å renne i strie strømmer.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-23, 20:10   #22
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelhjelm med visir, eller briller?

Hvilke erfaringer har dere etter noen ukers bruk sv den nye FP-uiformen; Hjelm med visir? Fra Odd Mollly til dette. Tror at uansett hvor forsiktig og sakte jeg må sykle i dette været kommer jeg fortere frem enn med buss i Oslo i snøstormen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-23, 20:11   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelhjelm med visir, eller briller?

Jeg liker visir! Men får mer vind i øynene enn jeg trodde. Men ikke så mye stikkende snø.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-23, 20:51   #24
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.461
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sykkelhjelm med visir, eller briller?

Siste uke i Oslo har intensivert ønske om en vinterkjøredress elsykkelpendling.
Jeg har alltid motoren på fullt og sykkelturen er ingen trening, men veldig kald siden jeg sykler nedoverbakke hele veien til jobb.

Noen som vet hvor man kan få tak i en vinterkjeledress med masse reflekser som kan funke? Jeg har en lignende "arbeidsjakke" med masser reflekser som er god og varm, men skulle gjerne hatt en heldress.

Ser Helly Hansen har arbeidstøy, men ser ikke ut som de har damemodeller. https://www.textiletechnology.net/te...or-women-20576

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-23, 21:32   #25
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sykkelhjelm med visir, eller briller?

Har bare to dagers erfaring med hjelm med visir, ørevarmere og lys. Men synes visir et tok unna mye av vinden. Må jobbe litt med å få justert nerkanten av visiret så jeg ser godt. Har ikke snødd disse dagene, så ikke fått testet i noe annet enn kaldt vintervær.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-23, 21:55   #26
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sykkelhjelm med visir, eller briller?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Siste uke i Oslo har intensivert ønske om en vinterkjøredress elsykkelpendling.
Jeg har alltid motoren på fullt og sykkelturen er ingen trening, men veldig kald siden jeg sykler nedoverbakke hele veien til jobb.

Noen som vet hvor man kan få tak i en vinterkjeledress med masse reflekser som kan funke? Jeg har en lignende "arbeidsjakke" med masser reflekser som er god og varm, men skulle gjerne hatt en heldress.

Ser Helly Hansen har arbeidstøy, men ser ikke ut som de har damemodeller. https://www.textiletechnology.net/te...or-women-20576

Jula;

https://www.jula.no/catalog/klar-og-...E&gclsrc=aw.ds

Jeg har regntøyet, fungerer supert.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-23, 00:09   #27
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sykkelhjelm med visir, eller briller?

Skuterdress?
Jeg sykler i foret vinterbukse og jakke og blir ikke kald på kroppen. Det er tær og fingre som først blir kalde. Så har brukt håndvarmere på de kaldeste dagene.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no