Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-22, 21:05   #61
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, det er den største. Er det X, mon tro?

Hm, ikke samme erfaring som meg. Jeg har nemlig en hypotese om at det er de som kjører model 3 som kjører dustest. De som ikke er ihuga Teslanerder, men som kjøpte Tesla da den ble like billig som andre elbiler.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 22:02   #62
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Åh, men en del av de 3-erne er jo sportsutgaven, den første med det heftigste suget i magen i akselereringen. Det kan være noen sånne også. Det er ikke så lett å se hvilken som er hvilken av dem.

(Ja, jeg har kjørt en hel del Tesla selv. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 23:25   #63
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

(Ja, jeg har kjørt en hel del Tesla selv. )

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 08:57   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.389
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hm, ikke samme erfaring som meg. Jeg har nemlig en hypotese om at det er de som kjører model 3 som kjører dustest. De som ikke er ihuga Teslanerder, men som kjøpte Tesla da den ble like billig som andre elbiler.

Så du tenker at almuen ikke har dannelse?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-22, 12:05   #65
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.164
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh, men en del av de 3-erne er jo sportsutgaven, den første med det heftigste suget i magen i akselereringen. Det kan være noen sånne også. Det er ikke så lett å se hvilken som er hvilken av dem.

(Ja, jeg har kjørt en hel del Tesla selv. )

Det er kjempegøy å tråkke gassen i bånn. Hilsen Tesla 3-er.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-22, 12:05   #66
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Det er kjempegøy å tråkke gassen i bånn. Hilsen Tesla 3-er.

Veit.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-22, 12:10   #67
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.439
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

... mens det er utrolig ubehagelig for den som sitter på.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-22, 12:14   #68
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.314
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av My, her.

... mens det er utrolig ubehagelig for den som sitter på.

Det kommer alt an på den som sitter på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-22, 12:23   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Jeg blir like uvel av det som å kjøre karusell.

Holder i massevis med den kjappe akselerasjonen den lille Fiaten klarer å levere.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-22, 14:31   #70
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det kommer alt an på den som sitter på.

Enig.

Vi har ikke Tesla, men Jag Ipace og den har god driv. Men jeg synes "alle" elbiler har det da. Min lille BMW i3 også, dog får man ikke akkurat storbilfølelsen av den da. Tror dog at blinklysene virker på begge. BMW skrur seg litt vel fort av da, synes spesielt de to yngste bilistene i huset. Jeg sier de bare ikke trykker hardt nok.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-22, 18:15   #71
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til selvhjelp - slik får du Teslaen din til å blinke

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Enig.

Vi har ikke Tesla, men Jag Ipace og den har god driv. Men jeg synes "alle" elbiler har det da. Min lille BMW i3 også, dog får man ikke akkurat storbilfølelsen av den da. Tror dog at blinklysene virker på begge. BMW skrur seg litt vel fort av da, synes spesielt de to yngste bilistene i huset. Jeg sier de bare ikke trykker hardt nok.

Vi har også en sånn Jaguar og jeg ELSKER å tråkke til så det kjennes ut som vi skal lette.

Her vi bor er det mange, mange Teslaer, og de aller fleste kjører som folk. Det er alt for jevnt fordelt hvor mange som IKKE gidder å blinke til høyre i rundkjøringen nær her jeg bor, og det ergrer meg GRØNN når jeg står og venter på å kjøre rett over. Men det er både bensin- diesel og elbiler - gamle og nye og store og små som ikke blinker. Idioter.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no