Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken iPhone?!?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-22, 08:57   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken iPhone?!?

Jeg er så lei!!
Telefonene mine holder sjelden i mer enn drøyt ett år før de begynner å tulle.
Det skal sies at de er med på det meste (6-7 timer skjermtid pr dag) i tildels røffe omgivelser. De faller, klemmes, druknes, mistes og dusjes mange ganger i uka.
Jeg forstår at jeg egentlig skulle hatt en slik Cat telefon. Men det er helt utelukka.
En iPhone it must be! Den jeg har nå er snart to år gammel. Den har fått nytt batteri, ny hjem knapp og nye høytalere. Nå har låseknappen dødd og vibrasjonen tok kvelden i august. Mikrofonen virker ikke.
Den blir altså to år i desember…..
jeg vil helst ha en som er så liten som mulig. Dagens telefon er en iPhone 7 som var såkalt vann og støtsikker fram til den ble åpnet for å bytte batteri og hjemknapp. Det er absolutt maks str.
Jeg har prøvd slike supercovere, men de lar seg ikke betjene med (gummi)hansker og da er jeg like langt.

Finnes det en telefon for meg? Eller er løsninga å kjøpe brukt og bytte hvert år?
Den jeg har nå er kjøpt ny, men jeg har også kjøpt brukt og de varer omtrent like lenge. Telefonen brukes mye i jobbsammenheng så det er ikke slik at jeg «kan bruke den mer forsiktig».

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-22, 13:51   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken iPhone?!?

Kan du ikke kjøpe et sånt "bildekk"-deksel til den? Som både beskytter mot vann, støt og slag.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-22, 15:21   #3
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken iPhone?!?

Jeg ville kjøpt to mobiler. En til jobb, så billig som mulig men med nok funksjoner til å dekke den mer grisete delen av jobben, og en mobil til vanlig bruk.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-22, 17:15   #4
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken iPhone?!?

iPhone 12 mini burde dekke størrelseskravet i alle fall.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-22, 17:19   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken iPhone?!?

Lommebokdeksel og Gorilla glass eller lignende skjermbeskytter beskytter ganske bra synes jeg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no