Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-23, 09:42   #1001
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Les hva du skriver da. Masse melk, løs mage. Jeg har ikke spesielt vondt i magen av laktose (bare av og til), det bare går rett igjennom systemet liksom.

Joda, men altså han spiser havregrøt lagd på melk, drikker melk til frokost og spiser havregryn med melk til kveldmat hver dag. Og jeg har ikke helt tak på hvor ofte han er løs, det må jeg finne ut av, men å bytte ham over til laktosefritt er rimelig enkelt i alle fall. Vi har jo laktosefritt alt annet for søstra uansett, men han har alltid hatt egen melk, han foretrekker hel. Han er selvsagt en sånn som smaker forskjell da, han synes økologisk et best, dernest den helmelka med høyest fettprosent og så den andre, før økologisk lettmelk på fjerdeplass. Laktosefritt kommer et stykke ned på lista, men det stresser jeg ikke med. Vi kan prøve laktosefritt på ham.


Søstra som det er mer som plager har fått time hos fastlegen til uka.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 10-02-23, 09:47   #1002
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Men han ble jo forresten testet opp og ned mente for de e mente han sikkert ikke tålte melk da han var 2. Det var egg. Men vi får undersøke videre. Det er hakket enklere med hun som deler info enn den tenåringen som freser "det går bra nå, la meg være i fred"

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no