Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-09, 21:33   #41
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Ja, opplever det av og til. Særlig hvis jeg har sendt dem hjem for å hvile. Har funnet ut at man må lagre etter at man har gjort noe slikt!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 23:09   #42
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ja, opplever det av og til. Særlig hvis jeg har sendt dem hjem for å hvile. Har funnet ut at man må lagre etter at man har gjort noe slikt!

Lagre er tingen, ja.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 08:16   #43
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Inter: Beklager, men jeg trenger sitronen selv.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 15:20   #44
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Hvordan får jeg flere ingredienser?

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 15:21   #45
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Kjøpe, også får du en ingrediens hver dag. Ellers så kan du bytte med venner.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 16:12   #46
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Om du svarer riktig på foodquizen du får i mailboksen hver dag, så får du to.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 19:05   #47
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Inter: Beklager, men jeg trenger sitronen selv.



Je je, jeg forsøkte i alle fall.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-09, 23:57   #48
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Æsj, jeg svarer aldri riktig på food quiz`en.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 00:27   #49
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.



Je je, jeg forsøkte i alle fall.

Jeg har sitron.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 01:54   #50
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har sitron.

Jeg vet det, vi har da byttet.
Men jeg fikk en feilmelding når jeg godtok å bytte de tingene med deg. Så jeg aner ikke om det ble byttet eller ikke. (kylling og noe til)

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 11:01   #51
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Er det noen av dere som faktisk ikke får dagens ingrediens? Jeg trykker på den grønne haken jeg, og så når jeg skal inn i menyen og se om jeg kan lage noe nytt, så ser jeg at jeg ikke har fått ingrediensen allikevel!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 11:16   #52
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Er det noen av dere som faktisk ikke får dagens ingrediens? Jeg trykker på den grønne haken jeg, og så når jeg skal inn i menyen og se om jeg kan lage noe nytt, så ser jeg at jeg ikke har fått ingrediensen allikevel!

Jeg fikk ikke min i dag ihvertfall. Kan ikke huske om jeg har sjekket tidligere.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-09, 11:53   #53
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg vet det, vi har da byttet.
Men jeg fikk en feilmelding når jeg godtok å bytte de tingene med deg. Så jeg aner ikke om det ble byttet eller ikke. (kylling og noe til)

Joda... Jeg fikk kyllingen.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 23:25   #54
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Atte, noen som vil joine meg i gaten min-sin?? *blafre*

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 21:21   #55
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Jeg trenger også flere naboer! Og hvilke trær er det man skal trykke på for å få penger?

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 22:14   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Man må bare trykke på alle trærne, man vet aldri hvilke det er penger i.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 23:03   #57
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Man må bare trykke på alle trærne, man vet aldri hvilke det er penger i.

Ja jeg fant det ut til slutt. Men huff, for en liten og unnselig restaurant jeg har i forhold til alle andre.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 23:17   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Hehe det tok laang tid før jeg fikk en noenlunde ok restaurant, og enda tjener jeg ikke nok til å oppgradere noe særlig.

Forresten, kan man ikke tapetsere litt av en vegg??

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 23:28   #59
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Ja jeg fant det ut til slutt. Men huff, for en liten og unnselig restaurant jeg har i forhold til alle andre.

Det ideelle forholdet mellom ansatte og gjester er: 3 kokker til en servitør til ni gjester.
En servitør klarer ni gjester, men har du bare to kokker er det greit å bruke seks-syv gjestebord. Og det er lurt å sette bordene og komfyrene i ei øy med servitøren i midten.

  Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 23:33   #60
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

14 bord, to kokker og to servitører. De jobber r... av seg. Grisk, men ser jo at jeg trenger en kokk til. Så nå venter jeg spent på level up. Bordene tror jeg at jeg har fått plassert bra nå.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no