Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 15:35   #561
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Gjett hva jeghar i ovnen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 16:46   #562
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Bolle?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 16:52   #563
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Ja, Mauser. Du er så klok.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 16:53   #564
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg vet.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:41   #565
lveff
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 5
lveff har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Brownies skal være bløte inni, jeg har endt opp med å steke den for lenge og da er den IKKE god. Den skal være litt fuktig og bløt.

Ja, den er farlig god men den SKAL være bløt inni ellers blir den tørr.

lveff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 19:42   #566
lveff
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 5
lveff har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Cron, her.

Vel da har også forumfeskingskravlebøtta laget kaken...klarte ikke å stå i mot særlig lenge nei Kaka står på benken og bare venter på at mann og kone skal hive innpå. Har kjøpt vaniljesaus til..da mannen min forguuuuuder det.

I morgen skal vi innom mor og far så da får vi testet den ut på gamlisene. Skal også til Shamu på mandag og få¨litt hekleundervisning og da tenker jeg det byr litt kake på den gjengen og...for det ble myyye kake gitt

Har du prøvd med is til?

lveff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 14:01   #567
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Hvordan kan denne oppbevares? (har ikke lest hele tråden)

Skulle hatt den med på tur. Kan den stå i romtemperatur et døgn? Kjøleskap over natta og så romtemp?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 14:15   #568
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Gjett hva jeg snart skal bake ?? Den må da være en perfekt lavkarbokake også ? Bare bruke sukkerfri sjokolade, og sukrin i stedet for sukker ?? Skal i allefall teste etterpå. Håper det blir godt....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 20:10   #569
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

*Må teste denne også...Har sikkert 10 kakeoppskrifter som bare MÅ testes ut snart på listen....*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 20:49   #570
Silver
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 193
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Må prøves ja

Silver er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 21:02   #571
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Gjett hva jeg snart skal bake ?? Den må da være en perfekt lavkarbokake også ? Bare bruke sukkerfri sjokolade, og sukrin i stedet for sukker ?? Skal i allefall teste etterpå. Håper det blir godt....

Gir du en rapport på det? Går nemlig på lavkarbo... og har lyst på kake.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 21:29   #572
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Babe-det ble godt!!! Jeg brukte sukrin med eggene til eggedosis. Smakte det til.
Erstattet hvetemelet med 80 g. kokosmel og 120 g sammalt spelt. Ikke helt lavkarbo altså, men nokså bra.
Sammen med osten brukte jeg flytende suketter.
Eneste problemet var at jeg nok ikke burde ha stekt den så lenge som det står, eller hatt ovnen litt lavere på, men det smakte veldig godt likevel, og jeg sitter med et stykke her nå

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 23:12   #573
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Da skal jammen jeg handle i morgen og prøve ut litt også.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 08:25   #574
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.687
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Gikk på en skikkelig smell i går. Langpanna, spesialinnkjøpt for anledningen, passet ikke i ovnen! Og det fant jeg ut etter at kaka var laget og klar til steking. Mannen sa bare tørt: "Den passer ikke inn uansett hvor mye du dytter".

Redningen ble naboen, som heldigvis var hjemme og kunne få en smaksprøve.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 09:43   #575
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Godt naboen hadde større ovn

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Gikk på en skikkelig smell i går. Langpanna, spesialinnkjøpt for anledningen, passet ikke i ovnen! Og det fant jeg ut etter at kaka var laget og klar til steking. Mannen sa bare tørt: "Den passer ikke inn uansett hvor mye du dytter".

Redningen ble naboen, som heldigvis var hjemme og kunne få en smaksprøve.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 11:45   #576
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Nå har jeg den også i ovnen! Litt plundrete å blande sjokolademassen over ostefyllet?Kanskje jeg hadde litt for mye sjokoladedeig i bunnen...? Men blir sikkert bra likevel...


Sist redigert av ItsOnlyMe : 19-03-10 kl 12:00.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 11:54   #577
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Hmmh, denne tror jeg jammen jeg skal bake med til klatretreningen i dag

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 17:14   #578
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Hmmmmmm.........
Syntes ikke den ble så veldig god jeg, bare helt grei.... Gikk kjempelang tid å steke, ble dermed litt for hard oppå, fortsatt klissen inni ( som den skal vere), og syntes den ble litt "for mye" rett og slett.
Nei, kommer nok ikke til å lage denne igjen, men nå er den iallefall prøvd...

Neste jeg skal prøve å lage ( men ikke i dag!) er R.O.O.M gulerotkake... Håper den faller bedre i smak!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 18:05   #579
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg synes den er himmelsk. Skal lage den i helgen. :får besøk:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 18:43   #580
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

mmh, står klar for steking nå..
Sambo fikk smake røren, og undret fælt på om den MÅTTE stekes

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no