Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kindle - opplys meg!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-13, 08:51   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kindle - opplys meg!

Jeg har vært på ferie. Uten Kindle. På cruise med over 70 % briter og jeg tror annenhver av dem hadde Kindle med seg, som de lå og leste så lykkelige på der i solen. Jeg lå derimot der med en pocketbok jeg kunne ha kastet veggimellom ettersom sidene blåse i hytt og vær utpå sjøen, det ble krøllete og vått and so on, og jeg innså at jeg også vil ha Kindle. Vil ha!

Men jeg har ikke satt meg inn i dette med Kindle før. Jeg har visst om det, men aldri skjønt at jeg trenger det. Ikke før nå. Jeg trenger det, ja?

Aller først; hvor kjøper jeg? Jeg antar det greieste er via Amazon (?), selv om jeg gjerne skulle gått i butikk - jeg skulle jo helst hatt den for to uker siden liksom, så tålmodigheten for å vente på postgang er ikke helt til stede, men ... Hvor lang tid tar det ca?

Hvilken modell/utgave kjøper jeg? Og kvanta kosta?

Milevis etter alle andre har jeg nå fordypet meg i bøkene om Harry Hole. Jeg er på de siste sidene i første bok, som jeg kjøpte på båten og leser på engelsk. Jeg kunne gjerne lese de neste bøkene på engelsk også, så da er det vel ganske greit med Kindle. Jeg vil tro bøkene til Jo Nesbø er lette å få tak i også til Kindle?

Jeg står altså helt på scratch, og før jeg begynner å sulle meg inn ved å søke rundt og bli forvirra, kan jeg like gjerne spørre FP-orakelet!

Så, fortell meg alt om Kindle.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 08:57   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

For det første: du bestiller på Amazon.com, og det tar ca. 4 dager før du har den. Du vil ha en Paperwhite, som er den nyeste og beste skjermen.

Bøkene bestiller du på nettet, og de lastes ned automagisk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:12   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Jeg har også et Kindlespørsmål.

Jeg har akkurat lastet ned Kindle appen. Kan man bare kjøpe bøker til Kindle på amazon.com?

Jeg ønsker å kjøpe fra kanadisk amazon, men når jeg logger meg inn får jeg meldingen

Sitat:

Your Kindle account is registered at Amazon.com. To shop for Kindle titles available for your country, please shop at Amazon.com.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:25   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Eowyn, jeg tror problemet er at du har registrert adresse i Norge, så du kan bare kjøpe titler som er godkjent for Norge.

Jeg har en amerikansk adresse jeg bytter til hvis jeg ikke finner tittelen mens jeg er logget som norsk. Det er veldig lett å bytte adresse.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:27   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Norske bøker er vel ikke nødvendigvis rett frem? Selv om det går? Hvor mye mikk er det egentlig? (Som i: bør jeg kjøpe noe annet enn kindle dersom jeg liker å lese norsk).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:32   #6
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har en amerikansk adresse jeg bytter til hvis jeg ikke finner tittelen mens jeg er logget som norsk. Det er veldig lett å bytte adresse.

Du legger bare inn en amerikansk privatadresse? Det går helt greit å bytte fram og tilbake? Eller kan Amazon finne det ut og plutselig sperre kontoen? (Jf. en artikkel jeg fant på nettet om ei med UK Kindle som fikk sperret kontoen.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:32   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Hvis du bare skal kjøpe norsk, hadde jeg sett om jeg fant noe annet, Katta. Det er ikke vanskelig, og for meg som bare leser 2-3 norske bøker i året, går det fint. Men da må du alltid planlegge, og ha en PC tilgjengelig.

For meg er mye av poenget at jeg så enkelt kan laste ned bøker jeg får tips om hvor som helst, når som helst.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:36   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Du legger bare inn en amerikansk privatadresse? Det går helt greit å bytte fram og tilbake? Eller kan Amazon finne det ut og plutselig sperre kontoen? (Jf. en artikkel jeg fant på nettet om ei med UK Kindle som fikk sperret kontoen.)

Det må være en reell adresse; jeg har en sånn som videresender ting jeg bestiller fra USA. Det er så enkelt å bytte at jeg var sikker på at Amazon la til rette for det, og jeg har aldri hatt noe problem, men jeg har ikke lest noe om det du nevner.

Når det er sagt, trenger jeg nesten aldri å flytte lenger; nesten alt er tilgjengelig fra Norge. Det er vel en dollar eller to dyrere, men det gidder jeg ikke å småsvindle for.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:47   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvis du bare skal kjøpe norsk, hadde jeg sett om jeg fant noe annet, Katta. Det er ikke vanskelig, og for meg som bare leser 2-3 norske bøker i året, går det fint. Men da må du alltid planlegge, og ha en PC tilgjengelig.

For meg er mye av poenget at jeg så enkelt kan laste ned bøker jeg får tips om hvor som helst, når som helst.

Ikke bare. Men jeg liker norske bøker også. Men det med pc tilgjengelig - det må man kanskje ha uansett for norske bøker ser jeg for meg. *fordomsfull*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:48   #10
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Hvordan opprettet du en slik adresse?

Jeg vil kjøpe alle Anne fra Bjørkely-bøkene på engelsk. Man får tak i alle 8 som fysiske bøker, men til Kindle får man bare samlepakke med 5 pga copyright bestemmelser. Men i Canada får man tak i samlepakke med alle 8. (Man får tak i de enkletvis i USA da.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:52   #11
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

For det første: du bestiller på Amazon.com, og det tar ca. 4 dager før du har den. Du vil ha en Paperwhite, som er den nyeste og beste skjermen.

Bøkene bestiller du på nettet, og de lastes ned automagisk.

Ok. Takk. Har søkt opp Paperwhite nå. Den ser jo bra ut, fin skjerm sammenlignet med tidligere versjoner ut fra det jeg nå har sett på bilder. Men vil jeg ha med 3G eller ikke, er det verdt ekstra kostnad?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 09:53   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Jeg trodde ikke norske kunder fikk handle fra andre steder enn amazon.com, jeg?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 10:10   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Får man bestilt med 3g som norsk igjen nå?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 10:18   #14
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Får man bestilt med 3g som norsk igjen nå?

Jeg har virkelig ikke peiling. Jeg bare ser at det finnes med og uten, men om man ikke får bestilt med, så er jo saken veldig biff for min del.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 12:05   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Jeg tror ikke man får bestilt med 3G til Norge enda (/igjen). Jeg har en med og en uten, og det er et mindre problem å være uten enn jeg hadde trodd. Men jeg kan fremdeles irritere meg litt over at jeg ikke får synket mellom telefonen og kindle når jeg er på reise.

For å få en amerikansk adresse, bruker du http://jetcarrier.com/. Men jeg tror ikke det hjelper deg for Kanada, Eowyn. Da må du finne en tilsvarende kanadisk tjeneste.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 12:10   #16
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Hvordan opprettet du en slik adresse?

Jeg vil kjøpe alle Anne fra Bjørkely-bøkene på engelsk. Man får tak i alle 8 som fysiske bøker, men til Kindle får man bare samlepakke med 5 pga copyright bestemmelser. Men i Canada får man tak i samlepakke med alle 8. (Man får tak i de enkletvis i USA da.)

Jeg kjøpte The Complete Works of L.M. Montgomery, og der var samtlige Anne-bøker, samt alle om Emily, bøkene om Sara osv. Ikke var det rare summen jeg ga heller.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 12:12   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Jeg har uten 3G, mest fordi jeg ikke visste at man kunne ha med. Jeg leser bare på Kindlen, og trenger ikke å synke med noe. Nå har jeg ikke hatt den veldig lenge, men jeg ser for meg at jeg fyller den opp med bøker før en ferie, sånn at jeg er dekket. Da trenger jeg ikke 3G. Dessuten er jeg som oftest et sted det er trådløst ett eller annet sted, så da får jeg klare meg med det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 12:14   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Ja, for å laste ned bøker klarer du deg godt med wi-fi. De fleste kan jo sette opp et nød-nettverk med mobilen også, hvis man må. Men for synkingen er det som sagt litt irriterende. Jeg leser så fort jeg har anledning, og det er ofte på mobilen. Nå må jeg bla meg frem.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 12:16   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Jeg ser for meg at jeg kommer til å ha med kindlen i veska "hele" tiden, så da leser jeg fra den.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 12:17   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Ja, jeg har vanligvis det, men ikke nødvendigvis på møterommet når noen kommer for sent, på toalettet, i bilkø og sånn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no