Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-12, 22:07   #21
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Sitat:

Vi skoill vent på kjøkkenet mens en gjømt. Va greit å præss dæm to minste innerst i ei krå, så æ fikk spring utpå stua først. Va vær med dæm to største og kaill'n ... Men med litt dirty-triks så gikk det gullegodt. Å æ fikk gjøm skjea flæst ganga! YES!!!!

Hæ? Hva sa du?



Vi skulle vente inne på kjøkkenet mens en gjemte skjea. Det var enkelt å presse de to minste inne i et hjørne, så jeg fikk løpe ut på stua først. Det var verre med de to eldste og mannen ... Men med litt dirty-triks så gikk det kjempefint. Og jeg fikk gjemme skjea flest ganger. YES!!!

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 15-01-12, 22:09   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.



Vi skulle vente inne på kjøkkenet mens en gjemte skjea. Det var enkelt å presse de to minste inne i et hjørne, så jeg fikk løpe ut på stua først. Det var verre med de to eldste og mannen ... Men med litt dirty-triks så gikk det kjempefint. Og jeg fikk gjemme skjea flest ganger. YES!!!


Takk for oppklaring, skjønte nesten alt da.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 15-01-12, 22:20   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg tror jeg har selektert facebookvennelista mi ganske godt allerede. Jeg har slettet folk med rasistiske uttalelser tidligere, og det har vært svært liten sympati med Plumbo-vokalisten på min newsfeed i dag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 16-01-12, 00:06   #24
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Flubby - den var god!! Måtte leses høyt her hjemme, men han eksen min lo ikke like godt som meg. Jeg har best humor!

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 16-01-12, 00:09   #25
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Fantastisk!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 16-01-12, 21:27   #26
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Sitat:

Et nyttigt tips til alle i disse rasistiske utspill tider.
Det er ikke lenger lov til å si "familiens sorte får".
Det heter nå "sau med tilpasningsvansker....." :-)

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 16-01-12, 23:22   #27
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Sitat:

Har dreti ut dassen etter inntak av mokkabønner,så nå heller jeg i litt plumbo for å løsne opp dritten.......

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 16-01-12, 23:51   #28
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.720
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Det er noen som driver å fyller veggen min med et bilde av baby som har en svulst i ansiktet og som påstår at ved å dele bildet vil FB gi 3 cents.

Jeg trenger ikke å se bildet og vil ikke dele.:Rema1000:

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 17-01-12, 07:01   #29
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Det er virus, Fjols. Så det er smart å ikke åpne den linken.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 17-01-12, 17:49   #30
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.720
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Det er virus, Fjols. Så det er smart å ikke åpne den linken.

Har ikke gått inn på det,skjønte etterhvert at det var virus. :P

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 17-01-12, 18:28   #31
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Sitat:


Sett dette på din status hvis du vet om eller kjenner noen som liker film. Mange liker film uten at det vises utenpå. Enkelte liker film veldig godt, men vet ikke at Minimalen Kortfilmfestival arrangeres i Trondheim 14. - 18. mars. Vis sympati med dem og oppfordre dem til å "like" facebooksiden, slik at de kan få tips og råd. Det er viktig at vi skaper større åpenhet rundt dette. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Minimalen Kortfilmfestival ♥♥♥♥♥♥♥♥

Jeppsi!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv  
Gammel 18-01-12, 14:33   #32
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

På bokmål: au! som jeg slo benet mitt...

På *nord-norsk*: dæven han steike i det gloheite hælvete,førr den svartsvidde allmæktige satan kor djævelsk æ slo mæ i den jævla førrpulte satans skanken!

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 18-01-12, 23:08   #33
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg får små spasmer av ord deling ... :grøss:

Sitat:

Neste onsdag er Skole hallen opptatt. Det er da luftet 2 ideer. Egen trening eller ute trening på skola med f.eks snø rugby og diverse "leker". Hva ønsker folket???

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 19-01-12, 01:05   #34
Malina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 34
Malina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Jeg får små spasmer av ord deling ... :grøss:

Jeg og...

Malina er ikke aktiv  
Gammel 19-01-12, 01:08   #35
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 19-01-12, 01:09   #36
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Det heter særskriving når ord deles på den måten. Orddeling oppstår når man bruker bindestrek.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 19-01-12, 19:32   #37
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Jeg får små spasmer av ord deling ... :grøss:

Denne fikk jeg vondt i øynene av.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 20-01-12, 20:53   #38
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III



__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 20-01-12, 21:10   #39
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Jeg får små spasmer av ord deling ... :grøss:

For ikke å snakke om dialekter.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er aktiv nå  
Gammel 21-01-12, 12:19   #40
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Hvordan forklarer vi til barna våre hva mobbing er? Her er hvordan en lærer i New York fortalte det til sin klasse: Hun bad dem om å gjøre følgende øvelse: Barna skulle ta hver sitt papir ark , deretter fikk de beskjed om å krølle det sammen, trampe på det, og gi det noen slag, uten å rive det i stykker. Så bad hun barna om å folde ut papirarket og se på, hvor skittent det var og hvor mange merker... det var blitt på det.... Så fikk barna beskjed om å si unnskyld til papirarket. På tross av at de hadde unnskyldt seg og at de hadde prøvd og glatte ut papirarket, så var det fremdeles krøllete, og disse merkene ville aldri forsvinne, uansett hvor mye de forsøkte å fjerne dem. Det er det samme som skjer når et barn mobber et annet barn. Selv om man sier unnskyld, vil arrene aldri forsvinne. Barnas ansiktsuttrykk fortalte at beskjeden hadde hatt den effekten som læreren ønsket.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no