Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 18:57   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg har selv en haug-gammal Nokia, og har aldri brukt verken iPhone eller en Android-telefon selv. Nå har mannen min fått en HTC Desire, og jeg kan tenke meg å kjøpe maken.

Jeg hadde i utgangspunktet lyst på en iPhone, men det er vel utelukkende pga. hypen her inne. På den andre siden er jeg litt skeptisk til Apple-produkter.

Så jeg lurer på:

Hva er likt på disse telefonene?
Hva kan man få på en iPhone som man ikke kan få på HTC Desire og vice versa?


Og hva er deres personlige argument for å kjøpe den ene kontra den andre?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:18   #2
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Lurer litt på det samme, så henger meg på. Tror ikke jeg vil ha iphone da.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:18   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Prinsipielt er mye likt... Husk imidlertid at det er alternativer til HTC Desire. F.eks. Samsung og LG har også gode Android-baserte telefoner.

Skal man benytte telefonen til musikkavspilling, så husk at Desire har litt lite lagringsminne i utgangspunktet. Den kan riktignok bygges ut med et billig minnekort.

HTC Desire, og mye annet, framstår for meg som en mye mer robust telefon enn iPhone. Og den er en del rimeligere, man kan få den forsikret og det er også her et stort utvalg av applikasjoner - både for kjøp og gratis.

På en del områder har iPhone en del begrensninger lagt av Apple som jeg ikke liker. Jeg liker ikke at Apple skal være en "redaktør" for innholdet i henhold til Hva Som Er Bra For Deg Vet Vi Best. På en del områder kan det være småting - f.eks. det at Android-telefoner f.eks. med Gulesider-applikasjonen kan gjøre et oppslag for hvem som ringer deg når det ringer fra et nummer som ikke er lagret på telefonen. Man ser jo dog at Apple på enkelte områder har "løst seg litt" og fått funksjonalitet som ikke har vært tillatt på iPhone. F.eks. gode muligheter for å bruke telefonen som modem eller dele forbindelsen til Internett fra telefonen og til flere pc-er samtidig.

Jeg synes også det blir greiere på en del områder å ha mer dirkete tilgang til telefonen enn at ting må gå via iTunes. F.eks. også når det gjelder ringetoner vil Apple at man skal kjøpe dette, og har gjort det veldig tungvindt å ordne egne ringetoner. Dette er igjen fantastisk enkelt under Android (velg en mp3-fil f.eks., og så velger man svært enkelt hvis det er bare deler av fila man vil bruke som ringetone).

Android har også god integrasjon mot andre tjenester fra Google - det er Google som står bak Android-operativsystemet (HTC Desire har også vært solgt under navnet Google Nexus One i enkelte land).

Men man kan også sjekke andre modeller. F.eks. Samsung har mobiler som har bedre kamera enn Desire har. Man har også f.eks. Desire HD som bl.a. har større skjerm enn Desire. Personlig synes jeg skjermen på Desire er stor nok. Desire HD blir med sine 4,3" ikke like "lommevennlig".

Andre småelementer kan f.eks. være at de fleste Android-telefoner kan man lade via en standard micro-USB-kabel. Da har jeg laderen liggende hjemme, men kan lade den i bilen og på jobb via kabler jeg betalte et par dollar per stk for, inkl. porto, for via DealExtreme. Riktignok finner man rimelige iPhone-ladere også via DealExtreme. Videre kan man også benytte andres ladere ettersom en rekke mobilprodusenter har gått sammen om at micro-usb skal være en standard. Da er det lett ofte nå å få ladet telefonen også når man er på besøk hos andre.... jeg har også en liten kabel liggende i sekken slik at jeg kan "nødlade" telefonen via min bærbare pc. (min bærbare gir strøm på den ene usb-porten også når maskinen er avslått, så kan lade telefonen i sekken med avslått pc...).

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 19:47   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Tusen takk for info, mrc.

Årsaken til at jeg tenker å kjøpe en HTC Desire og ikke en av de andre Android-telefonene, er nettopp at mannen har fått seg en HTC. Han elsker dubbedingser, mens jeg lider av alvorlig teknofrykt, så jeg tenker at det vil være greit å ha en person rundt seg som kan forklare meg ting med teskje.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:22   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg har en HTC Desire HD da, den er litt større. Jeg kjøpte den pga større skjerm og bedre kamera, men jeg tror i grunn Desire kan være like så bra, og kanskje mer stabil?

Her er noen tester iallefall: http://www.mobilen.no/wip4/test/detail.epl?id=42608

http://www.dagensit.no/tester/article1892067.ece

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:28   #6
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg er superfornøyd med min Desire, vil aldri ha Iphone!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:30   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg vurderer Desire istedet for iPhone rett og slett pga pris. Dessuten innbiller jeg meg at den ikke er fullt så skjør?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 20:32   #8
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.432
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Hovedforskjellen er operativsystemet. Iphone er låst til apple slik som f.eks musikken til itunes er. Andriod(som htc desire er) er mer åpen med google i ryggen; lettere å skifte ut programmer og funksjoner. Iphone er låst til slik apple vil at det skal være. Pr.dags dato er det i tillegg andriod som har flest gratisprogrammer.

Har du gjetta hva jeg har nå tro?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 21:17   #9
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Iphone er betydelig dyrere enn Desire.
Dog skulle jeg lagt så mye penger som en Ihpone koster nå i dag så ville jeg kjøpt den nye Samsung Nexus S som er rett rundt hjørnet.

Jeg har selv HTC Desire og det er en god telefon, men noen svakheter er det...
Kameraet suger noe helt sinnsykt og batteri kapasiteten er ikke all verden, men dette gjelder for de fleste smart telefoner med stor skjerm.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 21:19   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg ville ikke byttet min Desire i en iPhone om jeg så fikk den kastet etter meg.
Ikke minst fordi iPhonen da hadde gått i tusen knas.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 00:06   #11
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg har en batteristyrer som "kills apps" jeg velger ut. Og så skrur jeg av trådløst nett på den, samt mobil nett. Da varer den lenger. Men ellers må jeg lagre daglig ja. (desire)

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 00:50   #12
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Her i huset er vi flere med Samsung Galaxy S. Super telefon. Jeg forstår ikke hvorfor folk vurdere iPhone når de har sett Galaxy-en.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 08:41   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg har hatt HTC telefoner de siste 4-5 årene, Og forbannet meg på at jeg skulle ikke ha den driten igjen. Ble imidlertid overtalt til og prøve Desire HD som siste krampe. Og jeg er superfornøyd!! Mange kule apps på Market, Spotify for musikk og den er superrask å surfe med. Den bruker litt batteri når man surfer og leker, men det gjør vel de fleste.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 08:44   #14
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg har en batteristyrer som "kills apps" jeg velger ut. Og så skrur jeg av trådløst nett på den, samt mobil nett. Da varer den lenger. Men ellers må jeg lagre daglig ja. (desire)

Jeg innstalerte den appen, og den låste hele outlooken min.. Noen spesiell jeg kan bruke som ikke gjør det? Dvs jeg fikk hele tiden synk. feil..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 08:48   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg kan jo signere det mrc sier, men jeg vil slå et slag for iphone i dag jeg. Med en iphone kan du feks aldri være trygg på om klokka ringer når du hadde planer om å stå opp - en superfin måte å gjøre verden mer spennende på. Dessuten blir du lett identifiserbar siden man noen dager i året kan se på jobben på morgenen hvem som våkner med iphone.

(Jeg er heller ikke glad i appleprodukter.)

  Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:08   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Ha ha ha. Venninna min sendte meg denne:


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 09:41   #17
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Her i huset er vi flere med Samsung Galaxy S. Super telefon. Jeg forstår ikke hvorfor folk vurdere iPhone når de har sett Galaxy-en.

Det skjønner jeg veldig godt, Samsung suger virkelig big time. Jeg skal aldri tilbake. :grøss: Inspirert av denne tråden har jeg nå bestilt en Desire, så nå skal jeg slutte å mase om at jeg ønsker meg iPhone.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:17   #18
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Det skjønner jeg veldig godt, Samsung suger virkelig big time.

Hva er det du mener ikke fungerer med Samsung da?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:26   #19
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

:Elskar MacBooken min, men skal aldri ha iPhone:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:28   #20
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er hovedforskjellen mellom en iPhone og HTC Desire?

Jeg har elsket iPhonen min fra første sekund, og aldri vurdert noe annet. Å kalle den dårlig er jo direkte løgn. Den er et lite mirakel, er den.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no