Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-08, 19:15   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.143
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Inspirert av Jessicas harrytråd og soler du deg toppløs?-tråden, som har utviklet seg til å omhandle hvorvidt det er harry å sole seg eller ikke:

Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Lar du andres mening styre hva du gjør, hva du kjøper, hva du kler deg i, hvor du reiser, hvordan du har håret osv?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:21   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Mye av det som betegnes som harry synes jeg er ganske stygt i utgangspunktet, så hockeysveis, solariumsgul hud, tennissokker, grilldress og moccasiner ser du meg aldri i, men jeg elsker f.eks. tatoveringer og skal ha flere til tross for det andre sier.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:23   #3
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Absolutt ikke.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:24   #4
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Nei, i dag føler jeg meg såpass trygg på meg selv at jeg gjør det jeg føler for. Men jeg gjør ikke ting som jeg syns er harry. Jeg syns f.eks. at supermann-t-skjorter er harry, så jeg går ikke kledd med det. Heller ikke t-skjorter av typen "my boobs are perfect", det er både smakløst og harry.

Og etter å ha lest harrytråden, så tror jeg ikke folk ser på meg som harry heller.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:26   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Nei... tror ikke det. Bryr meg lite om hva andre mener egentlig. Tilbrakte f.eks en hel dag av ferien min på (i?) Svinesund....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:36   #6
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Nei, det gjør jeg ikke.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:42   #7
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Bryr meg pent lite.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:46   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Absolutt overhodet ikke.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 19:48   #9
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?


Overhode ikke, aldri gjort.
Jeg tar derimot ikke fem flate for å mene og synes at andre er harry.
*stein i glasshus*

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 20:35   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Ikke i det hele tatt.

  Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 20:37   #11
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Nei vet du hva. Jeg har da virkelig nok med å holde meg unna ting jeg selv synes er harry, skal jeg bry meg om hva andre mener også nå da?

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 21:02   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Bryr meg ikke om hva andre mener er Harry.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 21:42   #13
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Det vil alltid være noen som synes du er harry.

For å svare på spørsmålet, ja jeg hadde ikke syntes det var noe gøy om mine nærmeste venner hadde syntes at jeg var harry. Så jeg må vel svare at ja det bryr jeg meg om. Men jeg bryr meg overhodet ikke om andre synes det. Det vil si mennesker jeg ikke kjenner, bryr meg om, eller de jeg synes er ganske harry selv. Jeg er veldig sikker på meg selv og min stil, men det er jo aldri gøy om mennesker du bryr deg om ikke liker den du er. Det betyr ikke at jeg ville forandre på noe av den grunn.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 21:42   #14
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.001
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Næsj. Jeg var friker/hippiaktig i et sossete ridemiljø som tenåring, så jeg er herdet i forhold til hva andre måtte mene om min (manglende) stil.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 22:32   #15
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Neida, bryr meg ikke så veldig. Jeg kan nok sees på som harry i mange settinger har jeg skjønt, men så lenge mine venner tar meg som den jeg er, er jeg fornøyd!

:gauler med til Rune Rudberg og Ole Ivars på Allsang på Grensen, attpåtil i opptak:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:01   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Nei, det bryr jeg meg ikke om. Det er jo veldig forskjellig hva folk putter i den båsen.

Jeg syns ikke det er harry å være ute i sola og bli brun, tatoveringer derimot syns jeg er harry.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:11   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Jeg tror ikke på at man ikke byr seg. Altså, jeg tror at mange tror de ikke bryr seg, men alle er jo påvirket av feks hvor de oppvokst, familiebakgrunn, utdanningsnivå, politisk ståsted, bosted, sosial klasse, omgangskrets, moter, FP osv. Ingen er en øy, og klart man bryr seg om hva signifikante folk mener.

Klart det har noe å si for hvordan jeg har utviklet min tatoveringssmak feks, at jeg ikke liker taoveringer, at jeg synes tattiser er steinharry og unødvendig. 90 % av mine venner og familiemedlemmer mener det samme. Tilfeldig? Neppe. Vi påvirker hverandre, så klart. Og dersom noen skulle tenke inni seg at en tattis ville vært en god idé så vet man at det ville blitt mye tyn, og dermed lar man kanskje være. Uten at noe av dette nødvendigvis er bevisst. I alle grupper er det positive og negative reaksjoner på adferd som hhv styrker eller svekker gruppeidentiteten.

Det ville feks svekket vår gruppeidentitet i søskenflokken eller venneflokken, dersom en plutselig gikk hen og ble gjennomtatovert. Eller ble ihuga dansebandfan eller ble totalavholds, dypt religiøs eller begynte å handle alt inetriør på -nille. Sånn gjør ikke "vi".

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:16   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Nei, jeg bryr meg overhodet ikke om hva andre synes er harry. Jeg har selvtillitt og bagasje nok til å tvert i mot fnise litt av andres betraktninger over hva som er harry.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:23   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nei, jeg bryr meg overhodet ikke om hva andre synes er harry. Jeg har selvtillitt og bagasje nok til å tvert i mot fnise litt av andres betraktninger over hva som er harry.

Du er jo blitt helt ødelagt av trykket i cabinen, du liker jo LV-vesker! I min vennekrets hadde vi frosset deg ut.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:27   #20
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.800
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Bryr du deg om hva andre måtte mene er harry?

Ja, jeg bryr meg, og blir lei meg når noe jeg har/gjør plutselig blir omtalt som harry. Objektivt sett så bryr jeg meg ikke, og jeg endrer ikke stil/atferd av den grunn, men det kan være sårende. Blant annet har jeg visst grufullt harry hvitevarer.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no